Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna maanatai saa pitkästä pitkästä aikaa taas merkityksen ku työt alkaa. Kai se minunki pittää nyt alkaa ulista aina ku maanantai lähenee. :D

En minä tässä parin thaikkuvuoden aikana ole mestariksi tullut, joten turha kisaamisesta on haaveillakkaan. Enkä usko, että mustat silmät ja ruhjeet naamassa parantaisi minun asemaa konsulttien pöydän äärellä. Syksyllä olisi tarkoitus unohtaa lyömiset ja potkimiset, ja jatkaa mattotekniikoiden parissa BJJ/SW-linjalla.

Hehe, heitit edittiä syyllä "Liian ilkeää". Oli varmaan taas jotain hellyyttävää pikkukiukuttelua.

Aivan varmasti parantaisi, muut alkaisi pelkäämään sua. "Näkisit sen toisen jätkän"- perjaatteella.

Olen joskus ollut töissä nenä murtuneena ja ei siitä mitään respektiä saanut. Naiset vain päivittelivät järkyttyneenä, että "miksi teet itsellesi tuollaista" ja pitivät idioottina.

Massu täynnä on hyvä palautua treenistä. :3 Mitähän leffaa nyt tapittais? Kick-Ass 2 on jo nähty...

pernod tai joku muu on tartuttanut mulle virtuaaliflunssan... perhanan kuume!

Tuollainenhan olisi vaatinut ainakin muutaman viestin privalla, joten syyllinen en siis voi olla minä :D

Mietin kyllä tässä samaan aikaan että lähenkö huomenna töihin vai en.. Riippuu varmaa aamun kondiksesta sit.

Hieno sää oli houkutellut motoristit liikenteeseen, vähän väliä sai nostella lapasta. Kuopiokin oli edelleen paikallaan, ei muuta raportoitavaa.

Tuollainenhan olisi vaatinut ainakin muutaman viestin privalla, joten syyllinen en siis voi olla minä :D

Mietin kyllä tässä samaan aikaan että lähenkö huomenna töihin vai en.. Riippuu varmaa aamun kondiksesta sit.

olin mä huomenna kipeä tai en, niin tarvii käydä töissä, ainakin työterveyslääkärillä... Noh, eiköhän noita tauteja tule runsaasti tänä syksynä päiväkodista... molemmat lapsetkin kipeenä.

ei muuta raportoitavaa.

Mulla on.

image.webp

Kyllä sitä välillä miettii, että miksi piti lopettaa yleisurheilu? Vois olla kroppa vähä kivemman näkönen... Oikeastaan näitä miettii aika lailla joka kesä ja kesän jokaisena vkoloppuna kun töllö on tulvillaan yleisurkkakisoja. Kyllä vähän on ikävä kentälle.

Back
Ylös Bottom