Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Perussuomalaiset - Paavo Arhinmäki: Kehitysapuun 40 prosentin korotus

Taas onelineri! Mutta mitä porukka tästä mieltä? Ei kovin hyvältä kuulosta. Saa ne rahat muullakin tavalla kankkulan kaivoon, mutta tapojahan on monta.

Dikustilta ois tähän varsinki mukava kuulla mielipide, OoDee vois kans vastailla muuta ku toisten posteista valittamista.

E: Oho olihan sieltä tullutki jotain muuta :)

Perussuomalaiset - Paavo Arhinmäki: Kehitysapuun 40 prosentin korotus

Taas onelineri! Mutta mitä porukka tästä mieltä? Ei kovin hyvältä kuulosta. Saa ne rahat muullakin tavalla kankkulan kaivoon, mutta tapojahan on monta.

Dikustilta ois tähän varsinki mukava kuulla mielipide, OoDee vois kans vastailla muuta ku toisten posteista valittamista.

E: Oho olihan sieltä tullutki jotain muuta :)

Sori. En vaivaudu tähän, kun et sinäkään. :)

Mikä vika siinä on, että linkkaa mamu-uutisia tänne. Herättää keskustelua paljoltikin täällä.

No, mutta pidäppäs sitten suusi supussa.

Ei siinä mitään vikaa ole, mutta et sä sillä mitään lisää tuo. Usko pois se linkittely on oikeesti aika vaisua inputtia, jos sulla on aiheeseen sanottavaa. Sano, ja näe vaivaa perusteluiden kanssa. Se kantaa vähän helvetisti pidemmälle. Tää on sulla selvästi vaikee ymmärtää. Muutama on yrittänyt sanoa samaa aiemmin. Kokeile twitteriä, katso mitä saat aikaan siellä.

Ja mä oon muuten sanonut tässä ketjussa paljon enemmän kun sä. Ja massiivistesti pienemmässä määrässä viestejä. Voit laskea ihan itse.

Ei siinä mitään vikaa ole, mutta et sä sillä mitään lisää tuo. Usko pois se linkittely on oikeesti aika vaisua inputtia, jos sulla on aiheeseen sanottavaa. Sano, ja näe vaivaa perusteluiden kanssa. Se kantaa vähän helvetisti pidemmälle. Tää on sulla selvästi vaikee ymmärtää. Muutama on yrittänyt sanoa samaa aiemmin. Kokeile twitteriä, katso mitä saat aikaan siellä.

Ja mä oon muuten sanonut tässä ketjussa paljon enemmän kun sä. Ja massiivistesti pienemmässä määrässä viestejä. Voit laskea ihan itse.

Kyllähän mää vähän väliä kerron kantaani vähän pidemmästikin... ;) Ei se oo keltään pois laittaa uutisia, kertoa mielipidettä. Haluan nähä mitä porukalla on niihin sanottavaa ja ennen kaikkea herättää keskustelua. Ehkä kun porukka näkee täällä niitä uutisia nii saattaa kertoa niistä kavereilla/laittaa fb seinällekin. Saa levikkiä ehkä pitemmällekin.

Ja oikeesti jännä kun tuntuu olevan täällä hurjan monille ongelma kun mun kaikki viestit ei oo mitään romaaneja. Voi niitä omia kokemuksia ja juttuja kirjottaa lyhemmänkin kaavan kautta. Mutta mitä jos jatketaan nyt normaalisti-->

Kyllähän mää vähän väliä kerron kantaani vähän pidemmästikin... ;) Ei se oo keltään pois laittaa uutisia, kertoa mielipidettä. Haluan nähä mitä porukalla on niihin sanottavaa ja ennen kaikkea herättää keskustelua. Ehkä kun porukka näkee täällä niitä uutisia nii saattaa kertoa niistä kavereilla/laittaa fb seinällekin. Saa levikkiä ehkä pitemmällekin.

Ja oikeesti jännä kun tuntuu olevan täällä hurjan monille ongelma kun mun kaikki viestit ei oo mitään romaaneja. Voi niitä omia kokemuksia ja juttuja kirjottaa lyhemmänkin kaavan kautta. Mutta mitä jos jatketaan nyt normaalisti-->

Se ongelma ei ole ne sun viestit sinänsä. Haaste on se, että sä et vaivaudu muuhun kun linkittämiseen ja sarkastiseen vittuiluun. Sitten jos sulta riittävän perustellusti tivaa jotain niin toteat juuri tälleen että "nokun musta on kiva jakaa tietoa ja katsoa miten jengi reagoi". Jos susta on kiva jakaa tietoa, niin linkitä vaan. Se Twitter toimii siihen ihan hyvin.

Mutta se sun sarkastinen vittuilu on pelkkää vittuiluta - ei keskustelua, eikä varsinkaan maahanmuuttokriittistä keskustelua. Jos vaivautuisit perustelemaan vittuiluas, niin ehkä kyse olis keskustelusta - tai ainakin sen yrityksestä. Ja sitä kautta päästäis ehkä siihen maahanmuuton kritiikkiin. Ja sehän tässä tais olla se aihe - ei uutisointi.

Sä unohdat edelleen sen otsikon. Iltapäivälehtien rikosuutisten linkittäminen ja sarkastinen vittuilu ei ole maahanmuuttokritiikkiä. Se vaatii hiukan enemmän efforttia.

Se ongelma ei ole ne sun viestit sinänsä. Haaste on se, että sä et vaivaudu muuhun kun linkittämiseen ja sarkastiseen vittuiluun. Sitten jos sulta riittävän perustellusti tivaa jotain niin toteat juuri tälleen että "nokun musta on kiva jakaa tietoa ja katsoa miten jengi reagoi". Jos susta on kiva jakaa tietoa, niin linkitä vaan. Se Twitter toimii siihen ihan hyvin.

Mutta se sun sarkastinen vittuilu on pelkkää vittuiluta - ei keskustelua, eikä varsinkaan maahanmuuttokriittistä keskustelua. Jos vaivautuisit perustelemaan vittuiluas, niin ehkä kyse olis keskustelusta - tai ainakin sen yrityksestä. Ja sitä kautta päästäis ehkä siihen maahanmuuton kritiikkiin. Ja sehän tässä tais olla se aihe - ei uutisointi.

Sä unohdat edelleen sen otsikon. Iltapäivälehtien rikosuutisten linkittäminen ja sarkastinen vittuilu ei ole maahanmuuttokritiikkiä. Se vaatii hiukan enemmän efforttia.

No mitä vittua, painu ite sinne twitteriis märisemään. Tämä on muutenkin kehoilu foorumi ja tämä treadi sattuu kiinnostamaan! Vittuillakseenkin jatkan samalla linjalla.

No mitä vittua, painu ite sinne twitteriis märisemään. Tämä on muutenkin kehoilu foorumi ja tämä treadi sattuu kiinnostamaan! Vittuillakseenkin jatkan samalla linjalla.

Mä oon siellä Twitterissä jo. Jos tää on sulle kehoilufoorumi, niin mitäs helvettiä se täällä iltalehden mamu-uutisia linkittelet? Ja jos topikki sattuu sua kiinnostamaan, niin mikset ryhdyt keskustelemaan siitä?

Et sä vittuillakses jatka samalla linjalla. Sä jatka samalla linjalla koska sä et a) viitsi tai b) osaa. Epäilen itse jälkimmäistä.

Ruotsalaispoliitikkoja ammuttiin Somaliassa, 1 kuollut - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat

Katsomassa kulttuuria mitä haluaa edistää. Noin siinä sitten kävi. Liekkö hakemassa lisää työvoimaa ruotsiin.

http://rahmispossu.net/2013/08/21/nain-edistyspuolue-puolittaisi-maahanmuuton/

“Maahanmuutto on yksi Norjan suurimmista taloudellisista haasteista”, Per Sandberg muistuttaa.

Miksi maahanmuuton pitää olla joka maan suurin/yksi suurimmista haasteista? Senhän piti olla rikkaus ja voimavara. Suomessa ei ole vielä noin laajaa, mutta joku päivä on.

http://rahmispossu.net/2013/08/19/tanaan-hunnuttaudumme-solidaarisuuden-nimissa/

Aika hyvä juttu. Miksei ruotsissa ole jo aikoja sitten järjestetty päivää ruotsalaisten naisten puolesta, että he saisivat olla rauhassa raiskauksilta, ryöstöiltä ja muilta väkivallan teoilta.

Mä oon siellä Twitterissä jo. Jos tää on sulle kehoilufoorumi, niin mitäs helvettiä se täällä iltalehden mamu-uutisia linkittelet? Ja jos topikki sattuu sua kiinnostamaan, niin mikset ryhdyt keskustelemaan siitä?

Et sä vittuillakses jatka samalla linjalla. Sä jatka samalla linjalla koska sä et a) viitsi tai b) osaa. Epäilen itse jälkimmäistä.

En viitsi, koska A) liian vähän vapaa aikaa, koska työ/muut menot. Näin iltasin kerkee jonku aikaa täälläkin selailla menemään.

Joo tosiaan.. ihme märisijä tämä overdose.. mitähän liimaa lie nuuskinut övereihin asti..

Esimerkiksi #40961:

Se kun nämä vitun värivammaiset yhdessä haastattelussa perustelivat raiskauksiaan.. kun nainen sanoo EI EI EI.. niin hän tarkoittaa että otat minut. Nähtyäni tämän ajattelin, että sama pätee varmaankin? näihin kaisaniemenpuiston somppuhin näinkin päin.. kun niitä alkaa ampua/mätkiä telarilla jne. niin EI ALA LYODA MINU EI tarkoittaa et tähtää tohon ohimoon. Se vain puuttuu ettei niitä ole toistaiseksi kukaan käynyt harventamassa.. ilmeisesti tuon puiston meno viime vuosina hieman rauhoittunut.. silloin kun siellä aikoinaan tuli käytyä hatsit imasemassa.. niin kerran kaks tuli jotain pikku likkoi selittämään miten nekkersson kyttäs pusikossa ku kävivät kusella ja koitti käydä iholle. Sanoin et aika rohkeita olette kun tuonne pimeään uskallatte.. et kuseskelkaa mielummin rasvamontun (sokoksen mäkki) vessaan niin ei tule AIDS moloa perseeseen.

Viesti ei sisällä mitään, mikä olisi maahanmuuttokritiikkiä. Yrität kyllä varmaan sanoa, että afrikasta tulleiden maahanmuuttajien tilastollinen ongelma on (muun muassa) väkivaltaisuus ja länsimaisella mittapuulla alentava suhtautuminen naisiin. Tästä olen ihan samaa mieltä. Mutta et sä viestissäs maahanmuuttoa kritisoi, vaan keskityt dissaamaan tiettyä ihmisryhmää näiden vetoamalla näiden käyttäytymiseen ja (jopa geneettisiin) ominaisuuksiin. Jälkimmäinen on muuten rasismia, omasta mielestäni - ei välttämättä siis rikosoikeudellisessa mielessä. Rasismin ja maahanmuuttokritiikin puolestaan julistetaan täälläkin olevan toisistaan erotettavissa olevia asioita. Olen samaa mieltä. Mutta tässä esimerkkiviestissä et esitä kritiikkiä maahanmuutto(politiikka)a kohtaan.

Ei viestin tarvitsekkaan sisältää mitään tuollaista.. se sisältää hienon esimerkin siitä miten tänne eläteiksi reissaavat raiskaajanekkerssonit suhtautuu elättäjiensä koskemattomuuteen. Aivan sama mistä ovat tulleet niin ongelmia vaan tuovat tullessaan.. MISSÄ naapuri SIELLÄ ONGELMA u know? Tarkoitan tässä ongelmaneekeriä.. ei kaikki tummat ole niitä.. vaan kun jos pysyisivät siellä savimajoissaan.. niin ei olisi ainoatakaan ongelmaa heidän suuntimassa.. kerroppa muuten yksikin positiivinen asia mitä tuovat tullessaan..hiv positiivista ei lasketa.
Mä kritisoin viestissäni sitä, että maahanmuutto tuo nämä räikeät värivammaiset tänne.. rajalla jos kysyttäis viisumia ja varallisuutta millä aikoo Suomessa itseään elättää.. niin saatais nää onnenonkijat ja raiskarit yms. loisijat pysymään poissa.. vittuako mua kiinnostaa mikä on rasismia ja mikä ei? En minä ole tuota mitään tarkoittamatonta sanaa keksinyt.. pitäkööt bätrefolkke sakki ilmaisunsa.. mä olen realisti. Ja on täysin realistinen asia.. meinaan se et, nää nokikepit/kerjäläiset/musut tuo mukanaan ongelmat joista emme kärsisi ilman niitä.. joo kyllä.. on ihmisoikeus vaellella loisimaan sinne missä hölmöt maksaa joo.. mut pitäs olla myös Suomen kansan oikeus tietää mm. mitä maksaa tämä hässäkkä.. ja mistä kaikesta tuo raha on pois jne.
Jos ymmärrät.. niin esimerkkiviesti on nimenomaan kritiikkiä juurikin maahanmuuttopolitiikkaa kohtaan.. kansa sanoo ei ei ei.. politiikot vetää perseeseen mitä moninaisimmin keinoin.. aivan kuten neekeripoppoo vetää perseeseen suomineitosia pimeillä puistokujilla. Aivan yhtä raiskattu fiilis on tämän maan kansalla kuin näillä jotka ovat aids patukkaa kujilla haarukseen saaneet. Raivostuttaa.. vihastuttaa.. mut ei sais kuulema.. koska se on rasismia.. naapuri on uhri jopa raiskatessaan. Kerrottakoot.. että valtio (virkamies) saa raiskata sinua persereikään sormillaan jos vain "epäilee" siellä olevan vaikka huimausaineita.. esim. vaikka tullissa näiden raiskareiden kohteeksi joutuessasi.. no eipä siinä mitään, kivaahan se on joutua neekerin/valtion perseraiskaamaksi.

3. Väitin, että PanostajaPena keskittyy enemmän verbaaliseen nakkikioskinyrkkeilyyn, kuin maahanmuuton kritisointiin. Perustelut? Ks. yllä. Penalla on tarve dissata värivammaisia ja vähempiälyisiä. Rivien välissä saattaa olla pointti siitä, että humanitäärinen maahanmuutto ja siihen liittännäinen suomalalinen sosiaaliturvasysteemi huono. Mutta ei Pena sitä vaivaudu kertomaan. Pena tykkää haastaa mielummin riitaa vastustajan kanssa.

Väittele keskenäs vaan.. miks mun pitäs jotain vitun kirjakielijaagoria heittää kuten te? siellä yliopiston humanitarisessa maailmanhalaus kerhoissanne teette.. perustelen useimmiten tuttavieni tai omien kokemuksien pohjalta.. myös uutisointien jotka ovat läpileikkaus meidän pienten vähemmistöjen räikeistä yliedustuksista liki kaikessa henkilöön kohdistuvassa uhassa mitä PKSeudulla tämän mutiaisinvaasion seurauksena koetaan.. rivien välissä on saattaa olla pointti tosiaan.. mutta vain idiootille.. järkevä ihminen lukee pointin SUORAAN tekstistä! Susta se on riitaa kun maailmanhalaus illuusiosi ei elä täällä valveutuneiden joukossa.. jatkakaa siis siellä yliopiston kirjakieliseurueissanne hienostelua.. mä puhun jatkossakin kadun kieltä, katujen kasvatti kun kerran olen.

Ruotsalaispoliitikkoja ammuttiin Somaliassa, 1 kuollut - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat

Katsomassa kulttuuria mitä haluaa edistää. Noin siinä sitten kävi. Liekkö hakemassa lisää työvoimaa ruotsiin.

Enpä osaa olla pahoillani näiden puolesta.. kukaan ei olisi parempi uhri kuin noiden epäihmisten hännystelijäpoppoo vai?

“Maahanmuutto on yksi Norjan suurimmista taloudellisista haasteista”, Per Sandberg muistuttaa.

Miksi maahanmuuton pitää olla joka maan suurin/yksi suurimmista haasteista? Senhän piti olla rikkaus ja voimavara. Suomessa ei ole vielä noin laajaa, mutta joku päivä on.

Eipä siinä.. tämähän on vasta alkusoittoa.. kuhan sikiävät kunnolla niin kusessa ollaan.. niin syvässä ettei siitä sivilisaatio selviä, ei liene tarkoituskaan.. joku NWO poppoo toteuttaa suunnitelmaansa aivan aikataulussa. Mikään talousmahti ei selviä potenssikaavalla lisääntyvästä loisarmeijasta joka vielläpä sattuu omaamaan ideologian joka menee näin: jahka sikiämme enemmistöksi niin otamme vallan ja sit pyllistellään porukalla allahia tai kaula poikki.

Aika hyvä juttu. Miksei ruotsissa ole jo aikoja sitten järjestetty päivää ruotsalaisten naisten puolesta, että he saisivat olla rauhassa raiskauksilta, ryöstöiltä ja muilta väkivallan teoilta.

Vain muslimi voi olla syytön.. sanoi eräs muslimi.. ei ne raiskaa ja ryöstä eikä kohtele väkivalloin.. ehkä yksittäistapaukset.. mut hei.. eiks noi vois painaa villasella samaan tapaan näitä rättinekkerssoneihin kohdistuneita ööh.. lähemmän tuttavuuden tekemisiin? Tasapuolisuutta toivottaisiin.. yksittäistapauksiahan ne kaikki.. vaikka niitä nyt olisikin joka kadun kulmassa tuon tuosta eiks je?

Näin edistyspuolue puolittaisi maahanmuuton - rahmispossu.net

?Tänään hunnuttaudumme solidaarisuuden nimissä? - rahmispossu.net

Jatketaan tätä nyt vielä. Okei.. hyvä.. linkitit taas vähän lisää uutisia. Kommentoit niitä, kuten aina ennenkin. Tällä kertaa sivuutit kuitenkin sen sarkastisen vittuilun (noh.. ehkä).

Missäs sun (suomalainen) maahanmuuttokritiikki on? Juttelet vaiheeksi taas Ruotsista ja Norjasta.

Missäs sun (suomalainen) maahanmuuttokritiikki on? Juttelet vaiheeksi taas Ruotsista ja Norjasta.

Missä sun "keskustelusi" on OoDee? Sä olet ainoa joka ei keskustele vaan vänkyttää kuin joku vajakki.. Norja, Ruotsi ja Tanska ovat sama asia kuin Suomi.. yhtä vitun kujalla ja auttamatta liian nössön sakin hallussa jotta tälle tuhon tielle saataisiin U käännös.. ja loiskylpy.

Kaikki lienevät yhtämieltä siitä että, sinä OoDee olet saanut päteä tarpeeksi ja voit nyt tukkia turpasi.. kun sieltä ei mitään aihetta tule.. pelkkää mihinkään liittymätöntä vänkyttämistä.. JOS olet tosielämässä samanlainen niin en yhtään epäile ettekö saisi tuon tuosta osumaa feissiin.

Loppukevennys:

http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/tikkurilan_iltaelamaan_voi_tutustua_turvasaattueessa/

Tikkurilan iltaelämään voi tutustua turvasaattueessa

Jos Tikkurilan keskustan iltaelämä ei ole tullut tutuksi, mahdollisuus kokemusten kartuttamiseen avautuu turvallisuuskävelyksi ristityllä kierroksella perjantaina 23. elokuuta.

Kierrokselle lähdetään Asematien ja Kielotien kulmauksessa sijaitsevalta Lauri Lairalan aukiolta kello 18. Kävelyyn osallistuu Vantaan turvallisuusyhteistyöhön osallistuvia henkilöitä, ja mukaan pääsevät kaikki muutkin kiinnostuneet.

Reitti etenee Lauri Lairalan aukiolta Asematietä pitkin Tikkurilan asemalle ja sieltä Vantaan kaupunginmuseon ohi Keravanjoen yli Heurekan rantaan. Heurekan rannasta kävellään kevyen liikenteen sillan yli Unikkotielle ja sieltä Peltolan torille. Torilta jatketaan Tikkuraittia pitkin takaisin Lauri Lairalan aukiolle.

Noin tunnin kestävän kävelyn päätteeksi aukiolla on kulttuuriohjelmaa. Reitin aikana on mahdollista perehtyä alkuillan kaupunkielämään ja nähdä millaisia hankkeita on vireillä maisemaltaan muuttuvassa Tikkurilan keskustassa.

Tietenkään edellä mainittu ei liity mitenkään mamuihin.. nehän ei ryöstä ja raiskaa noilla nurkilla.. vaan ovat kiltisti moskeijassa rukoilemassa allahilta maailmanrauhaa. Jeah.. pottunokat ne siellä vaan kännissä hakkaavat ja riekkuvat.. ja repivät varmasti myös hartaiden muslimien pyhiä kankaita jne. Shame on u white trash and plessed is everyone who pray to allah akhbar hulihuliuliuli.

Joo tosiaan.. ihme märisijä tämä overdose.. mitähän liimaa lie nuuskinut övereihin asti..

Voivoi... mä olen sun kanssa yrittänyt keskustella toisessa topikissa ja muutaman sivun verran aijemmin. En ole ihan varma miten se onnistuu täälläkään. Hyvin tää ei ainakaan sun ajattelun ansioilla lähde liikkeelle. Mutta sallitaan tämä ad hominem. Nimimerkki kun voidaan helposti tulkita väärin. Be my guest.

Ei viestin tarvitsekkaan sisältää mitään tuollaista.. se sisältää hienon esimerkin siitä miten tänne eläteiksi reissaavat raiskaajanekkerssonit suhtautuu elättäjiensä koskemattomuuteen. Aivan sama mistä ovat tulleet niin ongelmia vaan tuovat tullessaan.. MISSÄ naapuri SIELLÄ ONGELMA u know? Tarkoitan tässä ongelmaneekeriä.. ei kaikki tummat ole niitä.. vaan kun jos pysyisivät siellä savimajoissaan.. niin ei olisi ainoatakaan ongelmaa heidän suuntimassa.. kerroppa muuten yksikin positiivinen asia mitä tuovat tullessaan..hiv positiivista ei lasketa.
Mä kritisoin viestissäni sitä, että maahanmuutto tuo nämä räikeät värivammaiset tänne..

Etkä kritisoinut. Se keskityit dissaamaan neekereitä.

rajalla jos kysyttäis viisumia ja varallisuutta millä aikoo Suomessa itseään elättää.. niin saatais nää onnenonkijat ja raiskarit yms. loisijat pysymään poissa.. vittuako mua kiinnostaa mikä on rasismia ja mikä ei? En minä ole tuota mitään tarkoittamatonta sanaa keksinyt.. pitäkööt bätrefolkke sakki ilmaisunsa.. mä olen realisti. Ja on täysin realistinen asia.. meinaan se et, nää nokikepit/kerjäläiset/musut tuo mukanaan ongelmat joista emme kärsisi ilman niitä.. joo kyllä.. on ihmisoikeus vaellella loisimaan sinne missä hölmöt maksaa joo.. mut pitäs olla myös Suomen kansan oikeus tietää mm. mitä maksaa tämä hässäkkä.. ja mistä kaikesta tuo raha on pois jne.

No nyt sulta rupee tulemaan jo vähän sellasta, mitä maahanmuuttokritiiksi voidaan kutsua. Kas kummaa kun sekin pitää verhota asenteellisen provosoinnin muotoon. Puhu asiaa, ja lopeta se nakkikioskipullistelu.

Jos ymmärrät.. niin esimerkkiviesti on nimenomaan kritiikkiä juurikin maahanmuuttopolitiikkaa kohtaan..

No kirjoita se kritiikki sitten auki äläkä tule tänne myöhemmin valittelemaan, että "mutku mä tarkotin sitä".

Väittele keskenäs vaan.. miks mun pitäs jotain vitun kirjakielijaagoria heittää kuten te? siellä yliopiston humanitarisessa maailmanhalaus kerhoissanne teette.. perustelen useimmiten tuttavieni tai omien kokemuksien pohjalta.. myös uutisointien jotka ovat läpileikkaus meidän pienten vähemmistöjen räikeistä yliedustuksista liki kaikessa henkilöön kohdistuvassa uhassa mitä PKSeudulla tämän mutiaisinvaasion seurauksena koetaan.. rivien välissä on saattaa olla pointti tosiaan.. mutta vain idiootille.. järkevä ihminen lukee pointin SUORAAN tekstistä!

Se sun maahanmuuttokriittiki ei lue SUORAAN sun tekstissä... sori vaan. Neekereiden haukkuminen kyllä lukee. Mutta se ei ole maahanmuuttokritiikkiä, yritä ymmärtää.

Susta se on riitaa kun maailmanhalaus illuusiosi ei elä täällä valveutuneiden joukossa.. jatkakaa siis siellä yliopiston kirjakieliseurueissanne hienostelua.. mä puhun jatkossakin kadun kieltä, katujen kasvatti kun kerran olen.

1. En ole osa yliopistoa.

2. Mä näen mustia stadilaisia melkein joka päivä. Enkä ole ihan mielissäni meiningissä. Silti mä en ole noin pirun katkera.

3. Ainiin... ja sähän taisit jo kertoa roinaavas, ja vieläpä muiden verovaroilla, kun on niin vaikeeta. Mua kuikuttaa vielä enemmän sun kaltaiset kansan sankarit, kuin ne jotka tänne tulee ja loisii. Sä ymmärrät systeemiä ilmeisesti yhtä hyvin kuin ne. Ja korjaa, toki, jos olen ymmärtänyt sun sanomiset väärin.

Enpä osaa olla pahoillani näiden puolesta.. kukaan ei olisi parempi uhri kuin noiden epäihmisten hännystelijäpoppoo vai?

Edelleen.. sulla on tarve tapella.

- - - Updated - - -

JOS olet tosielämässä samanlainen niin en yhtään epäile ettekö saisi tuon tuosta osumaa feissiin.

En ole kertaakaan saanut kuonooni, enkä kyllä vaivautunut ketään turpaan vetämäänkään. Mutta sulta sais varmasti turpaani heti kättelyssä, no match.

Edelleen... tappelu on sun juttu.

Etkä kritisoinut. Se keskityit dissaamaan neekereitä.

Neekerit eivät liity maahanmuuttoon? Ihan aborginaali suomalaisia ovat siis.. ok en tiennyt.. luulin jotenki et ne tulee mafian kuskaamina afrikasta ja heittävät passit jonkkaan ja laittavat käden ojoon ja loisiminen voi alkaa.. aina oppii uutta.

No nyt sulta rupee tulemaan jo vähän sellasta, mitä maahanmuuttokritiiksi voidaan kutsua. Kas kummaa kun sekin pitää verhota asenteellisen provosoinnin muotoon. Puu asiaa, ja lopeta se nakkikioskipullistelu.
Multa tulee aina asiaa.. se ettei asiaa ole aina helppo sisäistää ei muuta mitään. Asenteellinen jätkä suoltaa asenteellista asiaa.. provosoidu vitusti tai kuole slaagiin what so ever. Puu asiaa? No puusta veisteltynä.. niinkuin Willidiiki sanois täähän shitti on ihan gaytä.

No kirjoita se kritiikki sitten auki äläkä tule tänne myöhemmin valittelemaan, että "mutku mä tarkotin sitä".
Kuten sanoin, yliopisto portaan bätrefolkke sakille ei aukee.. se on auki niille jotka tietävät tämäkin maan tositilaneen ja sen mihin se on menossa.. mutku mutku.. johan mä sanoin et sun olis kans parempi olla hiljaa vs suoltaa tuollaista mitenkään mihinkään liittymätöntä jaagoria.

Se sun maahanmuuttokriittiki ei lue SUORAAN sun tekstissä... sori vaan. Neekereiden haukkuminen kyllä lukee. Mutta se ei ole maahanmuuttokritiikkiä, yritä ymmärtää.
Ok ok.. jos herra käskee niin pakko kai alkaa joksikin vitun kolumnistiksi.. kai säkin voit tajuta.. ettei se ole haukkumista vaan tosielämän tapahtumista kerättyä faktaa ja kokemusta.. jos sua raiskais perseeseen niin etkö sä sanoisi sanan pari asiasta? Et ilmeisesti.. haukkumista sellainen.. pitää olla hyvä ihminen ja ymmärtää ja halata jne.. molemmilla on paha mieli.. ei se parane haukkumalla.. pitää muistaa että naapuri on raiskatessaankin uhri.. jos ei muuten niin liian pienien diskorahojen, liian pienen asunnon ja liian huonojen pakolaispalveluiden jne. uhri.. se nyt vaan purkautuu sit tälleen.. suoraan sun persereikään. Sori.. pitää ymmärtää tosiaan joo.. Vaan kun minä en ymmärrä.. en yhtään.. pysyisivät siellä pimeässä afrikassa ja muualla hiekka dyynien välissä duunaten keskenään noita juttua.. tarvi tänne tulla rötöstelemään ja loisimaan. Viellä parempi.. ei tarvisi päästää.. vaan kun päästetään ja annetaan oikein lupa tehdä mitä vain.

2. Ainiin... ja sähän taisit jo kertoa roinaavas, ja vielä verovaroilla. Vielä enemmän mua kuikuttaa sun kaltaiset kansan sankarit.

Voi kuule.. mä laitan itseeni ruokaa/roinaa jne. viikossa enemmän kuin sieltä "verokirstusta" irtoaa kuussa.. et kyl tässä joutuu ihan TÖITÄ tekemään itsensä eteen.. se vain etten anna sinne kirstuun takas mitään.. lasken et menis suoraan johonki sudanin valopylväiden jälkiasennukseen neki rahat ku edelliset vei kyläpäällikkö oman tuvan ympärille turvaa tuomaan samalla kun pimeällä kadulla aids kyrpä uppoaa entistä enemmän jonku viattoman persereikään. Et ohjeah vaan sullekkin.

En ole kertaakaan saanut kuonooni, enkä kyllä vaivautunut ketään turpaan vetämäänkään. Mutta sulta sais varmasti turpaani heti kättelyssä, no match.
Edelleen.. sulla on tarve tapella.

MÄ OLEN YHTEISKUNTAKRIITIKKO jos et ole viellä tajunnut.. enkä ole itsekkään paljon ketään huitonut.. paitsi rikosuhrin asemaan joutumisen edessä.. ja velkoja periessä ehkä vähän.

MÄ OLEN YHTEISKUNTAKRIITIKKO jos et ole viellä tajunnut.. enkä ole itsekkään paljon ketään huitonut.. paitsi rikosuhrin asemaan joutumisen edessä.. ja velkoja periessä ehkä vähän.

Summaan tän jutun nyt tähän viimeisen lauseen lainaamiseen, kun muuten menee pahasti toistamiseksi. Et sä mikään yhteiskuntakriitikko näiden viestien perusteella ole. Tää on vähän samaa kamaa kun mä näillä viesteillä väittäisin olevani novelisti.

"En mä temmo turpaan nyrkeillä... paitsi okei, välillä koen oikeutusta sille". Edelleen... sun viesteistäs puskee läpi tuo tappelun halu, oli se mielikuvaharjoittelua tai ei.

Overdose ei taida ymmärtää, että maahanmuuttoon liittyvät asiat on jo puitu niin moneen kertaan järkevästi, että on ymmärretty ajat sitten että tämmöisellä foorumikeskustelulla ei saada paskan vertaa aikaiseksi. Ei vaikka kuinka usein toistettas samat asiat miten lakeja pitäisi muuttaa. Linkittämällä uutisia ja puhumalla tosi elämän kokemuksista saadaan toivottavasti edes yksi sivusta seuraava kukkahattutäti tai muu ituhippi ymmärtämään realismi. Ja se realismi on se, että nämä ihmispolot eivät kärsi. Eivätkä kärsineet kotonakaan. Sen osoittaa ala-arvoinen käytös auttavassa maassa.

Mitä sillä saavutetaan että samoja lakimuutoksia jauhetaan päivästä ja vuodesta toiseen? Ei tähänkään mennessä yhtään mitään. Sen sijaan omin silmin ja uutisista nähtävät jatkuvat perseilyt aiheuttavat ärtymystä jokaisessa järkevässä. Ai miksi? Siksi että asioille ei tehdä yhtään mitään. Asiat on vituillaan koko euroopassa tämän hyväntahtoisuuden takia, ja Suomi seuraa perässä. Eikä kukaan tee mitään estääkseen. Päinvastoin, hyssytellää lisää.

PanostajaPenalle pisteet! :D

Overdose ei taida ymmärtää, että maahanmuuttoon liittyvät asiat on jo puitu niin moneen kertaan järkevästi, että on ymmärretty ajat sitten että tämmöisellä foorumikeskustelulla ei saada paskan vertaa aikaiseksi.

En varmasti ymmärrä juu. Ajat sitten, eli ennen kuin tämä threadi laitettiin kasaan, seurasin samaa kiukuttelua. Ja kiukuttelua se tosiaan on. Ei sillä mitään saada aikaan, kuten itsekin totesit.

Joskin totean, että keskustelu on kehittynyt rasisistisempaan suuntana täälläkin - siis omasta mielestäni. Ja sillä kyllä saadaan aikaan jotain, mutta ei mitään mikä vaikuttaisi maahanmuuttoa kritisoivien tavoitteiden mukaisesti.

Palaan ensimmäiseen pointtiini: Rivien välissä on ihan hyviä pointteja, mutta asia hukkuu täällä vellovaan huuteluun. :)

Alunperin meinasin tulla linkittämään tämän uutisen (vaikka se overdosea niin raivostuttaa): Islamilaiselle kanavalle sakot väkivaltaan yllyttämisestä - Ilta-Sanomat toivottavasti aukeaa, kun ei onnistunut www-linkki. Tv-kanavalle Britanniassa on annettu sakot väkivaltaan yllyttämisestä. Vaikka kanavan nettisivuilla puhutaan rauhan edistämisestä :D jännä homma. Samoilla perusteilla Suomen olisi pitänyt antaa sille brittihihhulille sakot kun vieraili Helsingissä. Mutta yllätys, ukko sai aikaan varsin myönteistä media huomiota.

Varmaankin ihan väärä ketju tälle videolle, mutta laitan silti tänne, kun löyhästi liittyy aiheeseen ja ehkä muutamia ketjua seuraavia saattaa kiinnostaa.

Kyse "Suomen pojista", joilla lienee ollut suurempi rakkaus Suomeen, kuin suurimmalla osalla suomalaisista.

Jos modet keksivät paremman ketjun tälle, niin en vastusta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom