Joo tosiaan.. ihme märisijä tämä overdose.. mitähän liimaa lie nuuskinut övereihin asti..
Voivoi... mä olen sun kanssa yrittänyt keskustella toisessa topikissa ja muutaman sivun verran aijemmin. En ole ihan varma miten se onnistuu täälläkään. Hyvin tää ei ainakaan sun ajattelun ansioilla lähde liikkeelle. Mutta sallitaan tämä ad hominem. Nimimerkki kun voidaan helposti tulkita väärin. Be my guest.
Ei viestin tarvitsekkaan sisältää mitään tuollaista.. se sisältää hienon esimerkin siitä miten tänne eläteiksi reissaavat raiskaajanekkerssonit suhtautuu elättäjiensä koskemattomuuteen. Aivan sama mistä ovat tulleet niin ongelmia vaan tuovat tullessaan.. MISSÄ naapuri SIELLÄ ONGELMA u know? Tarkoitan tässä ongelmaneekeriä.. ei kaikki tummat ole niitä.. vaan kun jos pysyisivät siellä savimajoissaan.. niin ei olisi ainoatakaan ongelmaa heidän suuntimassa.. kerroppa muuten yksikin positiivinen asia mitä tuovat tullessaan..hiv positiivista ei lasketa.
Mä kritisoin viestissäni sitä, että maahanmuutto tuo nämä räikeät värivammaiset tänne..
Etkä kritisoinut. Se keskityit dissaamaan neekereitä.
rajalla jos kysyttäis viisumia ja varallisuutta millä aikoo Suomessa itseään elättää.. niin saatais nää onnenonkijat ja raiskarit yms. loisijat pysymään poissa.. vittuako mua kiinnostaa mikä on rasismia ja mikä ei? En minä ole tuota mitään tarkoittamatonta sanaa keksinyt.. pitäkööt bätrefolkke sakki ilmaisunsa.. mä olen realisti. Ja on täysin realistinen asia.. meinaan se et, nää nokikepit/kerjäläiset/musut tuo mukanaan ongelmat joista emme kärsisi ilman niitä.. joo kyllä.. on ihmisoikeus vaellella loisimaan sinne missä hölmöt maksaa joo.. mut pitäs olla myös Suomen kansan oikeus tietää mm. mitä maksaa tämä hässäkkä.. ja mistä kaikesta tuo raha on pois jne.
No nyt sulta rupee tulemaan jo vähän sellasta, mitä maahanmuuttokritiiksi voidaan kutsua. Kas kummaa kun sekin pitää verhota asenteellisen provosoinnin muotoon. Puhu asiaa, ja lopeta se nakkikioskipullistelu.
Jos ymmärrät.. niin esimerkkiviesti on nimenomaan kritiikkiä juurikin maahanmuuttopolitiikkaa kohtaan..
No kirjoita se kritiikki sitten auki äläkä tule tänne myöhemmin valittelemaan, että "mutku mä tarkotin sitä".
Väittele keskenäs vaan.. miks mun pitäs jotain vitun kirjakielijaagoria heittää kuten te? siellä yliopiston humanitarisessa maailmanhalaus kerhoissanne teette.. perustelen useimmiten tuttavieni tai omien kokemuksien pohjalta.. myös uutisointien jotka ovat läpileikkaus meidän pienten vähemmistöjen räikeistä yliedustuksista liki kaikessa henkilöön kohdistuvassa uhassa mitä PKSeudulla tämän mutiaisinvaasion seurauksena koetaan.. rivien välissä on saattaa olla pointti tosiaan.. mutta vain idiootille.. järkevä ihminen lukee pointin SUORAAN tekstistä!
Se sun maahanmuuttokriittiki ei lue SUORAAN sun tekstissä... sori vaan. Neekereiden haukkuminen kyllä lukee. Mutta se ei ole maahanmuuttokritiikkiä, yritä ymmärtää.
Susta se on riitaa kun maailmanhalaus illuusiosi ei elä täällä valveutuneiden joukossa.. jatkakaa siis siellä yliopiston kirjakieliseurueissanne hienostelua.. mä puhun jatkossakin kadun kieltä, katujen kasvatti kun kerran olen.
1. En ole osa yliopistoa.
2. Mä näen mustia stadilaisia melkein joka päivä. Enkä ole ihan mielissäni meiningissä. Silti mä en ole noin pirun katkera.
3. Ainiin... ja sähän taisit jo kertoa roinaavas, ja vieläpä muiden verovaroilla, kun on niin vaikeeta. Mua kuikuttaa vielä enemmän sun kaltaiset kansan sankarit, kuin ne jotka tänne tulee ja loisii. Sä ymmärrät systeemiä ilmeisesti yhtä hyvin kuin ne. Ja korjaa, toki, jos olen ymmärtänyt sun sanomiset väärin.
Enpä osaa olla pahoillani näiden puolesta.. kukaan ei olisi parempi uhri kuin noiden epäihmisten hännystelijäpoppoo vai?
Edelleen.. sulla on tarve tapella.
- - - Updated - - -
JOS olet tosielämässä samanlainen niin en yhtään epäile ettekö saisi tuon tuosta osumaa feissiin.
En ole kertaakaan saanut kuonooni, enkä kyllä vaivautunut ketään turpaan vetämäänkään. Mutta sulta sais varmasti turpaani heti kättelyssä, no match.
Edelleen... tappelu on sun juttu.