Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Bongattu on noita mamuja Seinäjoella tosiaan joka päivä. Tänään niitä oli Hyllykalliollakin ainakin tusinan joukkio pyörätiellä hortoilemassa. Ihme porukkaa kyllä on. Siinä Työväenkadun kerrostalossa niitä asustelee aika monta. Sielä ne aina seisoo parvekkeillansa ja huutelee toisille mamuille jotka ovat alhaalla kadulla tai toisella parvekkeella. Välillä ajelevat pyörillänsä keskellä autotietä. Huhhuh. Tosin olen siitä positiivisesti yllättynyt, että olen nähnyt monen näistä mamuista olevan töissä esim. Tanelinrannan Salessa, Joupin Cittarissa, ABC:llä, Prismassa yms.

Bongattu on noita mamuja Seinäjoella tosiaan joka päivä. Tänään niitä oli Hyllykalliollakin ainakin tusinan joukkio pyörätiellä hortoilemassa. Ihme porukkaa kyllä on.

On kyllä ihme porukkaa, kun ulkona hengailevat. Pitäisi olla visusti kotona pelaamassa xboxia.

Siinä Työväenkadun kerrostalossa niitä asustelee aika monta. Sielä ne aina seisoo parvekkeillansa ja huutelee toisille mamuille jotka ovat alhaalla kadulla tai toisella parvekkeella.

Älä nyt ihmeessä! Oikein parvekkeillansa seisovat?? Ja vielä huutelevat toisilliin? Huhhuh.

Välillä ajelevat pyörillänsä keskellä autotietä. Huhhuh.

Aika hurjapäitä kyllä ovat, kun välillä ajelevat pyörillä autotiellä. Mokomat hulttiot!

Tosin olen siitä positiivisesti yllättynyt, että olen nähnyt monen näistä mamuista olevan töissä esim. Tanelinrannan Salessa, Joupin Cittarissa, ABC:llä, Prismassa yms.

Antavatko hyvää asiakaspalvelua?

- - - Updated - - -

Totta tuo. En mitään lähteitä juurikaan minnee pistä. Menee liian vakavaksi silloin.

Kai sä ymmärrät, ettei sun juttuja voi sitten vakavasti myöskään ottaa?

Kai sä ymmärrät, ettei sun juttuja voi sitten vakavasti myöskään ottaa?

Ja sinun tietosi on sitten relevanttia koska olet itse muslimi?

Näkisin, että täällä monet nimimerkit ovat huomattavasti varteenotettavimpia lähteitä kuin sinä. Koska kirjoituksistasi huokuu se, että pystyt kritisoimaan vain vastapuolen kirjoituksia etkä omia ollenkaan. Lähdekritiikkiä voinet harrastaa myös omista mielipiteistäsi.

Tarinoita en keksi. 30 vuotta itä-Helsingissä on näyttänyt maailman menon. Tampereen Hervanta on tuttu sekä Turun... Nojoo. En ole Tampereella enkä Turussa asunut, joten ei siitä sitten enempää.

- - - Updated - - -

Sit seuraavaksi faktaa pöydälle. Näytä lähteesi, jolle perustat ton väitteen. Eli näytä lukuja jotka suoraan näyttävät, että muslimit suomessa pahoinpitelevät teinejä yleisemmin kuin kantaväestö.

Kyseiseen aiheeseen faktan kaivaminen mennee jo "kiihottamisen kansakuntaa" puolelle... ;)

Ja sinun tietosi on sitten relevanttia koska olet itse muslimi?

Sentään aina kun on mahdollista, niin pyrin laittamaan lähteen tai liitteen tukemaan väitteitäni. Muuten me voidaan vaan puolin ja toisin huudella mitä sattuu. Kuvittele minkälaista keskustelu olisi, jos kukaan ei laittaisi koskaan mitään lähteitä, tilastoja, viitteitä, liitteitä.

Kyseiseen aiheeseen faktan kaivaminen mennee jo "kiihottamisen kansakuntaa" puolelle...

Näin juuri :jahas:

Sentään aina kun on mahdollista, niin pyrin laittamaan lähteen tai liitteen tukemaan väitteitäni. Muuten me voidaan vaan puolin ja toisin huudella mitä sattuu. Kuvittele minkälaista keskustelu olisi, jos kukaan ei laittaisi koskaan mitään lähteitä, tilastoja, viitteitä, liitteitä.

Tästähän tämä vähän lähtikin. Sinä et laittanut sitä liitettä tukemaan väitettäsi.

Ja tilastoa taikka liitettä ei todellisesta tilanteesta maahanmuuton ongelmista ole. Möykkelinkään tilastoja sinä et usko, vaan huutelet samalla tavalla niiden perättömyyttä sillä verukkeella että tunnet pari musua...

Tästähän tämä vähän lähtikin. Sinä et laittanut sitä liitettä tukemaan väitettäsi.

Ja tilastoa taikka liitettä ei todellisesta tilanteesta maahanmuuton ongelmista ole. Möykkelinkään tilastoja sinä et usko, vaan huutelet samalla tavalla niiden perättömyyttä sillä verukkeella että tunnet pari musua...

Miksi vääristelet sanomisiani? Kyllä mä tilastoon uskon, kun semmoisen näen. Tilastoja vaan kato voi tulkita eri tavoin. Ja joskus jos olen väittänyt, että tilasto tai muu lähde on virheellinen, niin olen pistänyt siihen vastatilaston / -liitteen. Ja edelleen.. niin kauat kun et tietoisesti halua laittaa lähteitä sun jutuille, niin sun kanssa on aika epämielekästä heittää läppää. Ehkä sen takia et saa vastausta useisiin viestehis.

Miksi vääristelet sanomisiani? Kyllä mä tilastoon uskon, kun semmoisen näen. Tilastoja vaan kato voi tulkita eri tavoin. Ja joskus jos olen väittänyt, että tilasto tai muu lähde on virheellinen, niin olen pistänyt siihen vastatilaston / -liitteen. Ja edelleen.. niin kauat kun et tietoisesti halua laittaa lähteitä sun jutuille, niin sun kanssa on aika epämielekästä heittää läppää. Ehkä sen takia et saa vastausta useisiin viestehis.

Mille jutuille haluat lähteen? Sille mitä silmät näkee, ei lähteitä löydy.

Mille jutuille haluat lähteen? Sille mitä silmät näkee, ei lähteitä löydy.

En mäkään lähteitä laita semmosille jutuille, joille lähteitä ei oikein voi laittaa. Kuten sanoit.. sille mitä silmät näkee, ei lähteitä löydy. Mutta sä voisit aloittaa vaikka laittamalla lähteen tästä:

..maailmalla on ne 1,4 miljardia muslimia ja niistä enemmistö puoltaa tota paskaa.

Ja kyse oli siis raiskauksista, terrori-iskuista ja muusta paskasta.

En mäkään lähteitä laita semmosille jutuille, joille lähteitä ei oikein voi laittaa. Kuten sanoit.. sille mitä silmät näkee, ei lähteitä löydy. Mutta sä voisit aloittaa vaikka laittamalla lähteen tästä:

Ja kyse oli siis raiskauksista, terrori-iskuista ja muusta paskasta.

Saat valita seuraavista:
1) Olin väärässä, oi niin väärässä ja huutelin perättömiä
2) viittasin lähinnä sirmaksin kirjoitukseen, enkä todenmukaisuuteen tuossa väittämässä

Enivei, voitit. Tämän erän.

Saat valita seuraavista:
1) Olin väärässä, oi niin väärässä ja huutelin perättömiä
2) viittasin lähinnä sirmaksin kirjoitukseen, enkä todenmukaisuuteen tuossa väittämässä

Enivei, voitit. Tämän erän.

Viittasit sirmaksin kirjoitukseen, jossa ei myöskään ollut lähdettä.

Flemarin Apteekissa Hesarilla oli somalinainen farmaseuttina duunissa. Vähän pihalla tuntui olevan vielä hommista, mutta sen verran harvinaista, että hyvä juttu. Varsinkin noissa koulutusta vaativissa tehtävissä.

Jaha, suomessa muka sananvapaus. Tuosta blogi-julkaisusta joutuu oikeuteen:

"20 refugees rape an 11-year old girl in a public bath in stockholm" Tälläistä näköjään halutaan suomeenki.

Markus Janssonin Blogi: 20 muslimipakolaisen lauma rikastutti lapsia kylpylässä

En ollut tästä tapauksesta ennen kuullutkaan. Aika lailla pahin mahdollinen skenaario. 20 aikuista miestä raiskaa 11-vuotiaan. Eiköhän siinä ole elämä melko täydellisesti tuolta lapselta pilattu. En jaksa edes enää menettää malttiani tästä uutisesta. Olen ihan vitun äimän käkenä ihmisten tyhmyydestä ja ihmisillä tarkoitan ruotsalaisia päättäjiä/viranomaisia. Minkä ihmeen takia portit ei näille "etnisyyksille" ole mennyt jo kiinni? Eiku niin, se rasisimi.

No ne päättäjät on sellaisia sadisteja pervoja jotka näkee uniakin siitä miten ählämin kulli uppoa pieneen Lotta Svenssoniin. Sitten noita unia laitetaan käytäntöön ja tulos on tuossa. Ei toi älyttömyys lopu sillä kuin että tollanen paviaanilauma hakkaa jonkun kärkipoliitikon tai vetää sen tytärtä perseeseen samalla ku yks tulee suuhun. Kantapään kautta opitaan mamuasiat politiikassa. Suomi tekee asiat viimeisenä kun eka on käyty läpi euroopan ja ruotsin helvetti. Lakia pitäisi myös muuttaa siten että maahanmuutosta päättävät elimet pitäisi myös pistää kärsimään noiden ulkomaanpaskojen saamat tuomiot, niin ääni kellossa alkaisi muuttumaan suomalaisia auttavaan suuntaan.

Ruotsin tilanne on kyllä niin käsittämätön kuin olla ja voi. Maahanmuutto on kuitenkin Ruotsin valtiontalouden suurin yksittäinen menoerä, n. 22% ja mitä tällä on saatu? Valtava määrä rikoksia, raiskauksia, massatyöttömyyttä, mellakoita useampaan otteeseen useammassa kaupungissa. Kaikkiin syypäänä musl... tai sanotaan nyt Disgustin mieliksi "samat etnisyydet", jotka sattumalta ovat muslimitaustaisia mutta edelleen Ruotsilla riittää ymmärrystä näitä moniosaajia kohtaan. Tässä hyvä esimerkki siitä, kun suvaitsevaisuus lähtee totaalisesti lapasesta.

Tässä nimimerkin PanostajaPena hyvä vertaus aiheeseen yksilötasolla.

Kuvitellaan yksilötasolla.. olet kesämökin omistaja, kovan työn tuloksena ja pitkään lainoja maksettuasi omistat todellakin hienon mökin.. tontillesi rantautuu lauma kiertolaisia jotka eivät ole koskaan tehneet itsensä eteen mitään.. aina olleet varkain ja huijaamalla elättäneet itsensä.. jonkun hienon teesin kuten lähimmäisenrakkauden ja auttamis"velvollisuuden" turvin kinuttavat että saavat leiriintyä telttoineen. Annat luvan mutta ilmaiset ettei saa olla häiriöksi eikä tehdä mitään vahinkoa tontilla.
No eipä mene kuin tunti kun alkaa sataa.. tulet tuvasta ulos ja huomaat että nämä haisevat kurjat ovatkin veranalla katoksen alla selitellen et teltat vuotaa ja lapset ei tykkää teltoista jne.
Olet siinä et mähän sanoin ettei saa olla häiriöksi ja vain sillä saitte jäädä yöpymään.. et suksikaas vittuun siitä.. sit saat kuulla olevasi sydämmetön rasistinen paska. Tälläiseksi kun et itseäsi tunnista niin hellyt ja lupaat et saa olla verannalla yötä mut ääntäkään ei saa päästää ja aamuks ootte hävinnyt. Ja taas sataa lupaukset ja ylistystä.
No pimeä laskeutuu.. käyt yöpuulle puistatellen päätäsi et vittu mitä paskaa onneks aamulla saa herää rauhassa.
NO VITUT! heräät yöllä siihen et joku paskalle haiseva manne on kömpinyt viereesi nukkumaan ja keittiöstä kantautuu mässäilykestien äänet. Raivostut täysin ja otat haulikon ja usutat väen tontin laidalle asti ja kerrot ampuvasi jokaisen joka tulee tontille.. kohta paikalle kaahaa poliisit ja sosiaalihuolto yms unohtamatta ihmisoikeusjärjestöjen päivystäviä tanttaroita ja tv yhtiön autoja jne.

Saat lukea seuraavana päivänä lehdestä kuinka onnettomat kiertolaisparat joutuivat rasistisen hyökkäyksen kohteeksi rauhassa retkeillessään ja hengenvaarassakin olivat jne jne.

Mietit lukiessasi että olenko minä todellakin väkivaltainen rasisti joka ei tunne sympatiaa kurjia kohtaan, vai törkeän kusettamisen ja hyväksikäytön uhri.

Vaikuttaa aikamoiselta paskapuheelta tuo IL:n infoteksti tuon uutisen kyljessä. Tai riippuu tietenkin siitä, mikä lasketaan uskonnolliseksi terrorismiksi. Muistan itse ainakin lukeneeni ja nähneeni France 24 -kanavalla enemmän kuin kuusi uutista koskien muslimien terrorisuunnitelmia viime vuonna.

Juurikin näin. En itse ainakaan muista Suomessa tai edes pohjoismaissa yhtään selkeää tapausta, jonka olisi voinut luokitella "uskonnolliseksi terrorismiksi". Ehkä Tanskan pilakuvaepisodi oli lähimpänä sitä. Rikollisuushan on tietysti todella massiivista mutta terrorismiksi sitä en laskisi. En myöskään laskisi Ruotsin musujen viimekeväistä mellakointia uskonnolliseksi terrorismiksi vaan se oli terrorismia, johon syyllistyivät muslimimaahanmuuttajat. IL taas yrittää ohjata mielipiteitä suvaitsevaisuuden nimissä ja dissata samalla Teukkaa.

Minkähän takia IL ei ottanut esille faktoja esim. noista Teuvon mainitsemista rikoksista/raiskauksista vaan tarttui nimenomaan terrorismiin? Ehkä sen takia, että faktat olisivat näyttäneet ihan helvetin karuilta.

No Iltalehti nyt on niin täynnä propaganda-paskaa että huh huh. Oikeasti toivon että jonkun poliitikon perheenjäsenelle käy näin ja sais oikeasti julkisuutta, eiköhän sit ala tapahtumaan. Se on vittu se ja sama jos suomea kutsutaan rasistiseks, eipä se noita loisia näytä haittaavan kun enemmän ja enemmän niitä tänne tulee. Voin olla rasisti, kun en tahdo että täällä käy niinkuin Ruotsissa, mutta jos se tekee rasistiksi niin varmasti olen.

Back
Ylös Bottom