Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Soitin ja lauloin itselleni serenadin näin kankkusen kunniaksi. Mukavan möreä ääni näin olosuhteista johtuen. Olin myös alasti toimituksen ajan. Tosta muillekin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kannattaisi vissiin puhelintakin kattoa joskus, jos joku on sattunut soittamaan- duunikaverit oli ilmeisesti hyvin tukevassa humalassa lähetellyt mulle viestejä...

Kämppä siivottu (1,5 koneellista pyykkiä enää pesemättä) ja lapsi siirretty isänsä hoteisiin. Selkä ei anna lähteä salille tai lenkille. Nyt ei oo sit mitään tekemistä :(

Perkuleen lentsun pukkas.. Ulkona jokapuolella kuuma, sisällä missä vaan kylmä niin tässä tulos. :jahas:

Awww. Oon jotenkin niin ylpeä tuosta jälkikasvusta. Naama ku Naantalin aurinko ja niin innostuneena kertoi mulle kuinka hieno oli päästä kokeilemaan miltä tuntuu istua motocrosspyörän päällä. :haart: Oli vielä vaarillekin kehunut, kun se pyörä on niiiiiin hieno! :)

Back
Ylös Bottom