Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitähän se kaikki on.

image.webp

Kauan Kaira noi sun ammunta kisat kesti?

Mites ootko niin tarkka ampumaan että nähään sut ens olympialaisissa ampumassa? :)

Kaks viikkoo meni harkkapäivineen. Mä ammuin kuus kisaa yhteensä, yhdeksän päivää. Pari vapaata siellä välissä. Meidän laji ei oo olympialaji, joten ei, minua ei nähdä olympialaisissa. Parin vuoden päästä ois Australiassa MM-kisat ja siellä on seuraava tähtäin. Taivas rajana :)

Mikäs tuo on? Pitäis kanssa päästä tuosta vanhasta eroon, mutta ei tommosesta käytetystä saa juuri mitään. Toisaalta ei kyllä huvittais omista kolmea pyörää.
Evanssilta kattelin alehypridejä, Charge, taitaa olla brittimerkki. Joku Kona Dew:ki käy. Nyt alla dirtti ja ei sillä mitään työmatkaa ajeta saatika laiteta laukkuja sivuun :)
Tulkii pizza ja riisipuuroilta. Omnom.

Evanssilta kattelin alehypridejä, Charge, taitaa olla brittimerkki. Joku Kona Dew:ki käy. Nyt alla dirtti ja ei sillä mitään työmatkaa ajeta saatika laiteta laukkuja sivuun :)
Tulkii pizza ja riisipuuroilta. Omnom.

Kauppaisin sulle muuten tota mun vanhaa hybridiä, mutta musta jotenkin tuntuu että se on väärän kokoinen. Omat lauaintai menot jäi näköjään tohon biliksen peluuseen. No onneks noita ysäribileitä voi kuunnella suorana bassolta :D

Kauppaisin sulle muuten tota mun vanhaa hybridiä, mutta musta jotenkin tuntuu että se on väärän kokoinen. Omat lauaintai menot jäi näköjään tohon biliksen peluuseen. No onneks noita ysäribileitä voi kuunnella suorana bassolta :D

Joo saan jo äidiltä sen vanhan inseran riesakseni. Sitä nyt ei osta erkkikään. Se haluu välttämättä antaa sen mulle.

No kyllä niskahiki sais multaki huutia. Cännäri vähintään pitää miehellä olla.
Aaaaa, mun maha ooon tääääys!

Nou rapula täällä. Ihan viinaton vaihtoehto tuli oltuu koko viikonloppu. Ens viikonloppuna pitää mennä häihin, niin saattaa joutuu jotain ottaa. Sillonki sillein sivistyneesti.

mä olen jo kerenny leipomaan pullaa ja laittamaan karjalanpaistin uuniin. Koht mä lähden metsään lasten kanssa, kuulemma pitää ottaa pullaa mukaan...

Mittään krapulaa ole, kun en ole koko viikonloppuna juonut yhtään annosta alkoa, ja tuskin juon moneen viikkoon. Mä olen vaan nukkunu :)

En sit näköjää osannu nukkuu pitkään. Tunnin jo melkee pööpöilly hereil. Hyvä tietysti siinä mielessä, ettei oo huomenna ihan niin vaikee nousta töihin. Tänään pitäiski sit jaksaa pestä pyykkiä oikeen urakalla ja vissiin järkätä vähä papereita töitä varten. Scary shit.

Back
Ylös Bottom