Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerrokerrokerro??

:D

No ei tässä kummempaa, 58km rullaluistelulenkki vaan sai aikaan kivaa fiilistä :). Muutenkaan ei mitään purnattavaa!

e: lisäys, että ko. lenkillä tuli kerrytettyä kesän rulliskilometrit tuhanteen, jee :)

Mikäs olis hyvä herkku lauantain penkkiurheiluun? Jäätelö, suosituksia?

Mä en oo aironmeireniä edes ikinä kuunnellu niin ei oo ollu aikomustakaa semmosta ostella. Nuo oli heräteostoksia ku sittimarketis osu silmään.

Helvettiin se jallu sieltä jääkaapista ja vähän äkkiä

Kyllä se sielä tuntuu viihtyvän. Ei oo pisaraakaa edes tullu nautittua kevään jälkeen.

:D

No ei tässä kummempaa, 58km rullaluistelulenkki vaan sai aikaan kivaa fiilistä :). Muutenkaan ei mitään purnattavaa!

e: lisäys, että ko. lenkillä tuli kerrytettyä kesän rulliskilometrit tuhanteen, jee :)

Mikäs olis hyvä herkku lauantain penkkiurheiluun? Jäätelö, suosituksia?

Kohtuu hyvän matkan oot rullaillu!

Daim toimii aina. :)

Mä meinaan nautiskella maksalaatikolla, just ny.

Tuli Maidenista mieleen se juttu, kun Bruce Dickinson ja Steve Harris lähtivät ongelle. Ja Brucen onkeen tarttui särki, ei siis hai.

Jos vaikka jonku elokuvan katsois kun sadeilma.

Siellä velipoika vetää paraikaa maratonia, saas nähä kuinka käy :D

Todistin tuossa äsken ku polliisi pysäytti jonkun ladan joka takaovet auki hiillosti meikäläistä pitkän matkaa ja sitte yhessä stoppiristeyksessä päätti ajaa ohi :D Lähin sitte ajamaan perässä, mutta en pitkään kerenny ajaa ku polliisit tulikin jo hirveetä kyytiä takaa ja piti ne päästää sitte ohi ottamaan se lada kiinni. Yhelle linkkupysäkille jäi sitte ladapoppoo ja polliisit välejään selvittelemään. Liekkö varastanneet sen auton tai sitte humalassa ajo nopeudesta ja ajolinjoista päätellen..

Oon löytänyt uuden ihastuksen

13_badboy_bb.jpg
Höpö höpö, täs on mun 30-wee synttärilahja ittelleni kunhan saan vanhan pois alta (syy: myös pygmikokoja):
image.webp

Täytyy muuten kehua noita meidän maahanmuuttajia. Ilman niitä ei ois totakaan tehdasta saatais puhtaaks. Kattokaas ei suomalaiselle työ kelpaa.
Ja huhhuh, aikamoista tyhjennystreeniä tollanen siivoominen. Noh, siitä huolimatta salille, sitten nautiskellaan kiinalaista ja lettujalättyjä, omnom!

Höpö höpö, täs on mun 30-wee synttärilahja ittelleni kunhan saan vanhan pois alta (syy: myös pygmikokoja):

Täytyy muuten kehua noita meidän maahanmuuttajia. Ilman niitä ei ois totakaan tehdasta saatais puhtaaks. Kattokaas ei suomalaiselle työ kelpaa.
Ja huhhuh, aikamoista tyhjennystreeniä tollanen siivoominen. Noh, siitä huolimatta salille, sitten nautiskellaan kiinalaista ja lettujalättyjä, omnom!

Mikäs tuo on? Pitäis kanssa päästä tuosta vanhasta eroon, mutta ei tommosesta käytetystä saa juuri mitään. Toisaalta ei kyllä huvittais omista kolmea pyörää.

no voihan perse! Paras treeni pitkään aikaan ja mitä vielä, taju lähti... kotona ihmettelin huonoa oloa ja kuumeenhan se lykkäs päälle. Leffaa ja lepoa...

Kozel. Ei oo kyllä todellakaan tölkistä niin hyvää kuin hanasta. Tietenkään. Mutta kyllä tämä silti aivan kivalta maistuu. Sain fyysistä läheisyyttäkin ku Prahan kentällä tytskä kopeloi melkoisen perusteellisesti läpi. Etu- ja takapuoli ja housuihinki kurkkas. Lopulta käski istumaan ja vei mun kengät. Kohta tuli takas, tökkäs kengät kouraan ja käski poistua :D

Kozel. Ei oo kyllä todellakaan tölkistä niin hyvää kuin hanasta. Tietenkään. Mutta kyllä tämä silti aivan kivalta maistuu. Sain fyysistä läheisyyttäkin ku Prahan kentällä tytskä kopeloi melkoisen perusteellisesti läpi. Etu- ja takapuoli ja housuihinki kurkkas. Lopulta käski istumaan ja vei mun kengät. Kohta tuli takas, tökkäs kengät kouraan ja käski poistua :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kozel. Ei oo kyllä todellakaan tölkistä niin hyvää kuin hanasta. Tietenkään. Mutta kyllä tämä silti aivan kivalta maistuu.

Mjoo. Kun tulin kotiin Prahasta puolen vuoden komennukselta, ostin nostalgiahuumassani tölkin tummaa Kozelia Cittarista. Pettymys!

Pullosta se oli parempaa, mutta ei siltikään niin hyvvää kuin paikan päällä.

E: Kävin tsemppaamassa maratoonarit tänään liikenteeseen ja tulin kotiin juomaan Finrexiniä. Paskaa. Koitetaan 13.10 uudelleen.

Mjoo. Kun tulin kotiin Prahasta puolen vuoden komennukselta, ostin nostalgiahuumassani tölkin tummaa Kozelia Cittarista. Pettymys!

Pullosta se oli parempaa, mutta ei siltikään niin hyvvää kuin paikan päällä.

Joo vähä turhan metallinen maku tässä. Se hanakozel on kyllä niiiiiin hyvää. Varsinki ku se maksaa vaan 25 korunaa.

Edit. Kahlis, mistä vetoo, että meidät tutkitaan kuitenki. Ollaan niin epäilyttäviä otuksia.

Nyt on poikki ja aivan särki. 1200km tuli ajettua 2 päivän aikana, plääh.
Tilanne vaatii saunan ja yhden tai toisenki Heinekenin. Over and out.

Joo vähä turhan metallinen maku tässä. Se hanakozel on kyllä niiiiiin hyvää. Varsinki ku se maksaa vaan 25 korunaa.

Mä huomasin saman metallisen maun.

Siellä on sit hinnat halventuneet. 25 korunalla sai viimeksi muutama vuosi sitten tuopillisen Staropramenia, joka on kuin pissaa Kozeliin tai Urquelliin verrattuna. No ei sillä, että siellä olisi tarvinnut laskea senttejä :D

Mä huomasin saman metallisen maun.

Siellä on sit hinnat halventuneet. 25 korunalla sai viimeksi muutama vuosi sitten tuopillisen Staropramenia, joka on kuin pissaa Kozeliin tai Urquelliin verrattuna. No ei sillä, että siellä olisi tarvinnut laskea senttejä :D

No siis mä en ollu Prahassa, joten hinnat on varmaan vielä suunnilleen samat Prahan huitteilla. Mut tosiaan, iso tuoppi tummaa oli sen 25Kcr eli mitä, euron? :D Tuli juotua aika kohtuudella olutta. Uruguelli ei oikeen uponnu, liian pistävää pissaa.

Back
Ylös Bottom