Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arjen sankari starttaa filonsa ja lähtee siivoomaan että saatte leipää. 9,5 tuntia tuli nukuttua, hiiiieman rydettäis. Huomenna vapaa, aikaste mieltsii. Aion niin nostaa jalat kattoon ettei toista. No tokihan mä käyn tänään vielä salilla (pakko mainita ettei kukaan vaan mene luulemaan muuta).

Jasso. Tänään kotiin. Homma kyl rauhottuu vasta kun saan porukat junaan kaikkine kamoineen. Sit saa mennä kotiin ja rysähtää koiran kans sohvalle.

mä olen herännyt kuudelta... olis parintunnin treenitkin tiedossa, ja nyt jo tuntuu, ettei jaksa. Minkäs teet kun pieni iloinen ihminen herättää. Ja ihan on krapulainen olo, vaikken alkoholia juonut tippaakaan ja nukahdin joskus kymmenen aikoihin...

Tänään vois leipoa new york juustokakun ja porkkanasämpylöitä.

Huonohkosti olen nukkunut kun vähintään 2 kertaa on pitänyt herätä pissalle viimeöinä. Paras lienee lopettaa l-tyrosiini nyt...

Ihan sairaan upeeta eilen! Ei voi uskoakkaan kuin hienoja efektejä satelee ja tuhannet ihmiset tanssii ja hyppii. Showtek ja Basto räjäyttivät kyl mestan. :D Tänään onneksi jatkuu: Yves V, Pegboard Nerds, Zomboy, Maison & Dragen, TJR, Otto Knows ja Darude muun muuassa... Sitä ennen reenaamaan ja kattelemaan Oulun bodykarsintoja. Shortsipojat lavalle! :D

Huomenta! Tänää vois väsäillä koulutehtäviä.

Ja ens viikosta raahaan hanuri salille, en oo tälläviikolla yhtään kerenny + ruokavalio meni loman jälkeen ihan päin hanuria kun oo mitää välipaloja tms... pähkinätki loppu.

Ihan sairaan upeeta eilen! Ei voi uskoakkaan kuin hienoja efektejä satelee ja tuhannet ihmiset tanssii ja hyppii. Showtek ja Basto räjäyttivät kyl mestan. :D Tänään onneksi jatkuu: Yves V, Pegboard Nerds, Zomboy, Maison & Dragen, TJR, Otto Knows ja Darude muun muuassa... Sitä ennen reenaamaan ja kattelemaan Oulun bodykarsintoja. Shortsipojat lavalle! :D

Showtek on kyllä kovis, livenä tosiaan aika bassopainotteinen. Tuli nähtyä se Amsterdamin klubeilla ihan sattumalta, vaikka piti vain mennä tarkistamaan yöelämää.

"Show us what you got when the motherfu*kin' beat drops!"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Piru ku ois mahtavaa olla weekedissä! Kaverit laitto videoo AVB:n keikalta ja voi jestas ku oli mahtava meno! Ite koko ajan aattelen kotona, että säästypähän 400e :D Se vähä lievittää tuskaa..

Makaakko sä vaan sielä rannalla vai makaat ja kattelet naisia? Ajattelin vaan että eikö se oo vähä tympeetä honmaa? En tietysti osaa sanoo nykymeiningistä, ku edellisen kerran ku oon oikeesti käyny rannalla on aikaa noin 12v. Sillon maattin ja katteltiin naisia ja uitiin. Eikä kukaa saanu. Paska paikka.

Kyllä se nyt mukavempaa on jos saa katella naisia samalla kun nauttii auringosta!

Ajattelin mennä reilun tunnin päästä kokeilemaan Leppävaaran Fressi, saas nähdä minkälainen paikka se on!
Pitää saada lihakset liikkeelle eilisen 5,5h ajomatkan jälkeen, että häissä pystyy sit tanssia illalla... :D
Huomennakin sinne treenaamaan puolen päivän aikaan että jaksaa sit ajaa kotiin... :)

Asun ensimmäisessä kerroksessa ja mulla on ikkunat sisäpihalle päin, sellaiset jotka peilaa niin, ettei ulkoa näe sisälle kovinkaan helposti. Oli aika veikeä fiilis kun olin vaihtamassa vaatteita ja ilman paitaa vedin juuri housuja alas, kun joku kivannäköinen nuori nainen tuli peilailemaan itseään mun olohuoneen ikkunasta.

Back
Ylös Bottom