Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Jospa käytti vaan lisäpainoina? Noita 2.5 kg tai 1.25 kg kiekkoja on yleensä ihan törkeän vähän käytettävissä.

Ei oo mahdollista. Kyseessä oli jousilukot, jotka painaa sen pari sataa grammaa. En olis ihmetelly "painavaa" mallia olevia lukkoja. Silloin tuo olis ollu ihan loogista. Tuolla salilla on 4 x 2,5kg kiekkoja ja 4 x 1,25kg kiekkoja, eli melko vähän.

Koordinaatio ei kehity, tukilihakset on huonosti mukana. velliperse

Mä käytän smittiä yhteensä neljään - viiteen työsarjaan viikossa, kahdessa jos vinopenan tekee käkkäreillä. Pystypunnerrusta pari sarjaa siis smitissä, vaikuttaa varmaan ihan _vitusti_ mun koordinaatioon. Onko myös velliperse jos ei tee vinopenaa tangolla, vaan smitissä jos smitti ei koske, mutta tanko koskee?

Miten oot miettinyt hoitaa arkielämässä jonkun esineen nostamisen ylemmälle tasolle, kun ei ole smith pakottamassa liikerataa? Pystytkö nostamaan edes aurinkolippaa autossa ala-asennosta yläasentoon, kun ei ole mikään tukemassa liikettä? Jos ei pysty tekeen vapaalla tangolla, niin sitten voi suksia mavepaikalle treenaan puristusvoimaa.

tumblr_mf71gh3zYj1rwlmoao1_250.gif

Seuraavaks varmaan ei penkkiäkään enää saa tehdä tangolla vaan käsipainoilla, eiku eihän pakkiksen raamatun mukaan muuta saa tehdä ku mavee ja kyykkyy, muuten oot RHP.
Vittu mitä paskaa, tääl jengi hifistelee vaik pitäis olla salil treenaamas paskat housus tai muuten ei treenata tosissaan ja päästä sanomaan, että "tottakai tein sarjan/treenin loppuun"

Seuraavaks varmaan ei penkkiäkään enää saa tehdä tangolla vaan käsipainoilla, eiku eihän pakkiksen raamatun mukaan muuta saa tehdä ku mavee ja kyykkyy, muuten oot RHP.
Vittu mitä paskaa, tääl jengi hifistelee vaik pitäis olla salil treenaamas paskat housus tai muuten ei treenata tosissaan ja päästä sanomaan, että "tottakai tein sarjan/treenin loppuun"

Sen enempää kantaa ottamatta harjoittelumetodeihin, kysyn, miten nettifoorumille kirjoittelu liittyy salilla käymiseen? Viitaten siis tuohon: "...vaik pitäis olla salil treenaamas paskat housus." Viikottainen työaikani on 38,25 tuntia + ylityöt, fyysiseen harjoitteluun menee viikossa 5-10 tuntia. Perhettä mulla ei ole, joten työn, salin ja muiden harrastusten välille jää aika paljon aikaa, jos saat laskettua tuosta.
Tarkotus ei nyt mitenkään viisastella, mutta noilla luvuilla, jotka varmaan vastaa aika monen muunkin poikamiehen arkea, miten tää netissä roikkuminen olis pois harjoitteluajasta? Mä harjoittelen paskat housuissa, ja kun perse on pyyhitty, tuun tänne jauhamaan paskaa.
Eikö pystypunnerrus kiskoilla varustetulla laitteella nimenomaan ole sitä hifistelyä toisin kuin niinkin yksinkertainen värkki kuin tanko ja levyt?

Menee taas pahasti ohi aiheen, mut en voinu olla tarttumatta tähän, jos nyt edes tulkitsin sun kirjoituksen oikein.

Kohta menen aiheuttamaan pahennusta ja komediaa salille. Menen siis tekemään kyykyn smitissä(pitkästä aikaa huvikseen kokeilen) ja lisäksi teen vielä jalkaprässiä! Aion reenata niin, että huomenna ei tarvitse kävellä, kun jalat on niin tuhannen paskana! Sillä ei oo vitunkaa väliä tekeekö smitissä, vapaalla tangolla tai kässäreillä, jos vaan osuu ja uppoo just sinne mitä on reenaamassa. Mä sanon, että vaihtelu virkistää ja kaikista on jotai hyötyä.

Kohta menen aiheuttamaan pahennusta ja komediaa salille. Menen siis tekemään kyykyn smitissä(pitkästä aikaa huvikseen kokeilen) ja lisäksi teen vielä jalkaprässiä! Aion reenata niin, että huomenna ei tarvitse kävellä, kun jalat on niin tuhannen paskana! Sillä ei oo vitunkaa väliä tekeekö smitissä, vapaalla tangolla tai kässäreillä, jos vaan osuu ja uppoo just sinne mitä on reenaamassa. Mä sanon, että vaihtelu virkistää ja kaikista on jotai hyötyä.

KYLLÄ! Mä aamulla kyykkäsin Smithissä, mavetin lelupainoilla remmien kanssa ja homostelin koukistaja ja ojennuslaitteilla. Siis niin läpsyttelyä kuin olla voi, hah! Koko paska vielä naurettavaan 30min pikatreeniin.

Ja pukkariin mennessä meinasin vetää portaat pää edellä alas, kun ei vaan jalat kanna enää.

AHAHAHAHAHAHAHA! Eka tapeltiin pari sivu remmeistä ja heti perään joku meni mainitsemaan Smithin. Nyt sitten voidaan jauhaa siitä pari seuraavaa sivua.

50 metrin vatsalihakset. Otetaan vatsapenkki ja paukutetaan sillä menemään 1kHz taajuudella niin kauan, että penkki ottaa seinään kiinni.

Seuraavaksi vaihdetaan laitetteeseen X, missä tikataan tahdilla jossa painopakka ei ehdi tippua eikä nousta. Vaijeri vain löystyy ja kiristyy siinä välissä.

Meinasin kysyä, että onko hätä. Mutta vastauskin olisi varmaan tullut 20x nopeudella.

KYLLÄ! Mä aamulla kyykkäsin Smithissä, mavetin lelupainoilla remmien kanssa ja homostelin koukistaja ja ojennuslaitteilla. Siis niin läpsyttelyä kuin olla voi, hah! Koko paska vielä naurettavaan 30min pikatreeniin.

Ja pukkariin mennessä meinasin vetää portaat pää edellä alas, kun ei vaan jalat kanna enää.

Miten jengi jaksaa mavettaa ja kyykätä samana treenikertana? Mä oon aina ihan hapoilla toisen jälkeen. Voi olla että omassa kestävyydessäkin on vikaa..

Tämmönen tapaus tuli tosta alkuviikosta vastaan.
Salille tuli 2 n.30-40v naista. Ihan hyvässä kunnossa kylläkin ja kaikkea. Muijat sitten valtasivat koko käsipaino telineen alueen n.2m säteellä. Jos kehtasit mennä lähelle nii sait kuulla heti et "hei voitko lähtee menee ku meil on treenit kesken". Kävin siis vaa hakemassa painot ja siiryin sen jälkeen muuvalle tekemään toistojani.
Rupesin sitten seuraamaan neitojen "treenejä"
Naiset teki mave:a käsipainolla (oli muistaakseni 8kg paino). Toinen huutaa ja häkii ku aikuisviihde elokuvassa ja toinen huutaa vieressä et " Hei lumppu tää on pudotus-sarja, sun pitää tiputtaa se paino maahan ja tuda se ylös" :D Repesin ihan totaalisesti!

Tähän smith keskusteluun vielä sen verran että onhan smith johonkin liikkeisiin parempi kuin vapaa tanko, kuten pystärit niskan takaa ja pystysoutu ehdottomasti parempi tehä smithissä. Ihan perus pystypunnerrukseen ja muihin taas vapaa paino ehdottomasti parempi. Eli mun mielestä smith on joihinkin erikoisliikkeisiin kyllä ehdottoman hyvä laite

Pystäri niskan takaa on EHDOTTOMASTI paras vapaalla painolla. ;) ainaki ite tuon sitä ylös nostaessa vähän eteenpäin, ja alaslaskussa vien ihan perkeleen alas selkään sen. Ainaki tuntojen perusteella.

Back
Ylös Bottom