Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ettei ne muutkaan huonoja ole..

Juu, ei ole. Mutta mulla on ollu Silkke perverssio jo vuosikaudet. Hänessä on jotain mystistä vetovoimaa. Tuo tsekin nätteys menee jo asteikosta niin raakasti yli ettei hänestä viitti edes ajatella yhtää mitää. höhö

Juu, ei ole. Mutta mulla on ollu Silkke perverssio jo vuosikaudet. Hänessä on jotain mystistä vetovoimaa. Tuo tsekin nätteys menee jo asteikosta niin raakasti yli ettei hänestä viitti edes ajatella yhtää mitää. höhö

Onkos vokotti käynyt jo tsekeissä lomailemassa? Mä voisin suositella yhtä maauimalaa Prahan kupeessa:D

:kuola:

Kyllä välillä kuuntelet siellä semmoista tuubaa, että toisaalta ihan hyvä vaan, ettei toimi.

Kjäh kjäh.

En kuuntele tuubaa, minulla on vain hyvin laaja ja hyvä musamaku. :D

Omaki spotify premium loppunu..

Mulla on non-stop Spotify Premium, mutta lagas jostain syystä ku vaihoin uuden salasanan ja kirjauduin ulos, niin oli jotenki asetukset (kännykässä) muuttunu ja en saanu biisejä soimaan. :jahas:

Onkos vokotti käynyt jo tsekeissä lomailemassa? Mä voisin suositella yhtä maauimalaa Prahan kupeessa:D

:kuola:

Ennole. Mä näin jo kesällä tukholmis niin hyvännäköösiä tsekkejä etten mä taida uskaltaa paikanpäälle asti. Tulis pian yliannostus.

Kyllä mä sanoisin, että nuo miesten heittolajit on verrattavissa aikuisviihteeseen.

Eli sä runkkaat ku ne heittelee limppua?

Tänään soitti puhelinmyyjä ja kauppasi miesten kalsareita.. Ööh. Merkki joku aivan ihmeellinen, ikinä kuullukkaan. Kiitos, mutta ei kiitos.

Sitte vielä ku sanoin lopuksi, että huono hetki nyt oon töis. Ni vastaus: Aijaa, no olisko aikaa tauolla? Ei kyllä kerkee ja luuri kii.

On siinäki työ. Minähän en ruokatauollani puhu kalsareista. Ainakaan miesten!

Oon kade! Ite ollut zombiena töissä seiskasta asti ja oikeastaan ainoat järkevät asiat mitä oon pystyny tekemään on kahvin juonti ja ruokailu :(
Ei näytä muillakaan menevän nappiin. Onko väärin nukkua töissä?
Teillä on asenne kohdillaan! Aina on kiva tehdä jotain muuta kuin töitä palkan silti juostessa. Ite oon mm. shoppaillut vaatteita, nukkunut, siemaillut komeiden palomiesten tarjoilemaa skumppaa, neulonut ja kattellu tuupista leffoja. Ihan esimiehen luvalla.

Väsyttää ihan hulluna. Koipitreeni meni ihan käsille ja meni vähän into kaikkeen siinä samalla.

Oli kyllä hyvännäkösiä venakkoja ku kattelin isin sohvalta noita jotain hikikinkereitä siinä nukkumisen lomassa, juuri töistä tulleena kaikkeni antaneena. Vittu miten paska päivä ollu tänään. Edes mäkkisafka ja nokoset töiden jälkeen ei auttanut. Kokeillaas Ainoa ja Sandelssia vielä. Panokset kovenee.

Olipa mukavaa kun kyykky about kulki raiteilla ilman isompia horjumisia. Se voittaa masturbaation. Tunnustan vilkaisseeni vahingossa treenaavan tytön pyllyä. Nyt hädissäni selailen Pakkista, josko tänne olisi tullut valitusta ällöttävästä vonkaajatuijottajasta. Jos joku tuntee helluni, mitä vaitiolo maksaa?

Back
Ylös Bottom