Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Nukuin hyvin, mutta hieman liian vähän. Mave kulki juuri niinkuin suunnittelin, eli ennätyksiä paukuteltiin, mutta muu selkäreeni meni kyllä maven ansiosta vähä puolivaloilla veivailuks. Kyllä se vaa voimat vie.

Viikonpäivällä ei niin ole väliä. Reenipäivä on pääasia. Viikonpäivistä vittumaisimmat ovat lepopäivät ja krapulapäivät. Jälkimmäisiä ei nyt onneksi ole enää kovin usein.

Hey mä en oo. Sain käytettyä matot pihalla, pestyä lattiat etc. Kaikki lähti vaatekaapin inventoinnista ja aina vaan saa heittää kamaa menee tai viedä kierrätykseen. Silti tuntuu et ostan vaan tyyliin kaks paitaa vuoden aikana ja käytän aina samoja. Nyt soffannurkkaan syömään ja vahtaamaan Kovan onnen kundia.

Tenttiin lukemista parraimmillaan...

mf3.webp

Koemaistajan pesti auki!

Hyi helvetti, hampaita vihloo jo pelkästä ajatuksesta, on varmaan makeeta! :)

No näyttää ihan vitun hyvältä vaikken normisti makeesta kauheesti välitä.

Tänään en lähde enää mihinkään. Löhöän sohvalla ja lueskelen Heroiiinipäiväkirjaa ja Jack Reacheria. Välillä ehkä pohdiskelen että mihinkä lahkoon känniääliöitä muka pitäisi käännyttää.

Onkohan puhelinmyyntifirmoilla joku tehokampanja menossa? Toinen vaihtoehto on se, että ne soittelee nykyään puhelinluetteloa kohdennetun näytteen sijaan. Mulle on koitettu myydä boksereita, autoliiton jäsenyyttä, partateriä, paria lehteä ja teleoperaattorit päälle. Eikä tossa ole varmaan edes kaikki tahot vielä.

Samaa oon miettiny. Mulla on sitä paitsi markkinointikielto päällä. Silti ne soittaa vittu koko ajan.

Samaa oon miettiny. Mulla on sitä paitsi markkinointikielto päällä. Silti ne soittaa vittu koko ajan.
En oikein tiedä, että onko tosta markkinointikiellosta mitään iloa, jos ne vetää vaan numerot luettelosta jonkun alueen perusteella... Sit jos niitä numeroita vedellään esimerkiksi jostain asiakasyritysten omista rekistereistä, niin siellä on sitten kyllä ihan kaikki mukana huolimatta siitä, onko ihmisillä markkinointikieltoa vai ei. Tai noin oli ainakin mun aikaani noiden tutkimusten kanssa vuosituhannen alkupuolella. Tiedä sitten miten paljon noi soittojärjestelmät on kehittyneet.

Henk. koht mua ei niin toi soitteleminen haittaa, mutta ihmettelen vaan, että mistä toi pommitus on alkanut, kun pitkään olin saanut olla ihan rauhassa puhelinmyynniltä. Oon kyllä ollut huomaavinani tiettyä edistystäkin puhelinmyyjien ammattitaidossa. Nyt kun puhelujen laatuun on mitä ilmeisimmin alettu kiinnittää kunnolla huomiota ja tehdään jopa jonkinlaista jälkimarkkinointia, niin noista puheluista jää paljon parempi makukin suuhun. On noissa soittajissa kyllä vielä sitä vanhaakin koulukuntaa, että vedetään joku spiikki suoraan paperista eikä kyllä vahingossakaan kuunnella langan toisessa päässä olevaa ihmistä.

Kiitoksia :) Enköhä mie pärjää jahka alkujärkytys menee ohitse :)

Khyllä vaa, minäki oon vielä täällä hengissä :)

No nyt on naisten seipäässä niin hyvän näkösiä eukkoja, et meinaa taju lähteä :eek:

Mä ainaki oon salaa rakastunu Silkkeen.

Multa tosin meinas lähtee taju tänään uimahallilta lähties. Raario rokilta tuli uus viikatteen biisi. JA voi jee! Olihan se rautalankaa. Marraskuuta odotellessa!

Mä ainaki oon salaa rakastunu Silkkeen.

Multa tosin meinas lähtee taju tänään uimahallilta lähties. Raario rokilta tuli uus viikatteen biisi. JA voi jee! Olihan se rautalankaa. Marraskuuta odotellessa!

Tähän mä kiinnitin eka huomiota .

Jirina+Ptacnikova+IAAF+World+Indoor+Championships+5e304IaSatql.jpg

Sitten aloin kattomaan tarkemmin ja totesi ettei ne muutkaan huonoja ole..

Back
Ylös Bottom