Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi olla, et mulla on vaan huono päivä ymmärtämisen suhteen. Toisessa ketjussa vähän sama juttu nimittäin.

Ei mullakaan oo ongelmia nukkumisen kanssa vuoron jälkeen. Helpompi mun on valvoa ja herätä ilta- ja yövuoroihin ku aamuvuoroon. Mut sit ku pitäis käännellä rytmit aamuvuoroon. Nytki pääsen maanantaina 7:00 töistä ja sit pitäis tulla tiistaina 7:00 töihin. :D
Välillä on kyllä ihan kiva käydä vuoron jälkeen jumpalla. Aika harvoin niin tulee tehtyä, mut välillä riittää energiaa.

Mitähä muuta tuonne tarttee mukaan oakata ku hirmu läjän boxereita ja t-paitoja? Ei nimittäin pariin viikkoon taida olla päivää etteikö yli kolmeenkymppiin päästäis ja öisin minimissäänkin taidetaan pysyä +23 yläpuolella.. Voi jessus sitä hien määrää mitä tää possu tuottaa tuolla.. :D

Ei sovi tällaselle vaalealle perämeren pojalle noi kelit.

Aika hyvin meinas palaa hermo yöllä. Jotkut könys puol neljän aikaan huoneisiinsa ja paukutteli ovia sekä koputteli toistensa oviin. Teki mieli mennä puolialasti käytävälle meuhkaamaan, että nyt vittu. Jotkut tarttee unta!

Aika hyvin meinas palaa hermo yöllä. Jotkut könys puol neljän aikaan huoneisiinsa ja paukutteli ovia sekä koputteli toistensa oviin. Teki mieli mennä puolialasti käytävälle meuhkaamaan, että nyt vittu. Jotkut tarttee unta!

Te vaa ryyppäätte siellä, eiks niiden pitäny olla isotkin kisat? Menee uskottavuus koko lajilta ku noin paljastat mitä siellä oikeasti tapahtuu :D

Täällä hotellissa on muutama muukin ihminen ku vaan me.

Kuitenni oli mafialuigit tai ne papparat siellä mekastamassa :)

aamupala :urjo: join 5 pientä olutta ja se riitti(jottei kukkan luule että olen aamusella ryypiskellyt, niin tämä tapahtui eilen)- kun ei oo tollaseen tottunu. Jos lähtis vaan lenkille tonne ihanan raittiiseen ilmaan, toinen vaihtoehto on kattoa sohvalla blades of glorya :D

Huu, itse otin jopa 2 lasia viiniä kun olen vähentänyt tissuttelun pois. Koko viikon aikana ottanut vaan 4 lasia, hyvä minä!

Kai se oli lähinnä vaan laiha. Mutta kita oli niin iso että olisi helposti syönyt Patleetin aamupalaksi.

Onneks siivosin eilen kaheksan tuntia niin mulle kasvaa himmeet bodarikädet ja jaksan taistella tollasia särkiä vastaan. Yhelle muijapuoliselle kaverille kehitty magee yläselkä ja kädet ku siivos paljon (no jollain asteikolla vois sanoo "normaalia vähän lihaksikkaampi"). Respect the same results. Olipa muuten mukavaa hommoo edellisenä iltana tuhotuilla olkapäillä. Njää, kehittyy vaan.

Nyt mitä vittua! Todella tasa-arvoista! Harvemmin näihin asioihin tartun mut nyt mitä vittua? Dana Linn Bailey, joka tulee kakkoseks pro-tason fysiikkakisassa saa säälittävät 750$?!? Mitäköhän voittaja saa? Lisäks herapurkin? Noilla ei vittu kustanneta edes matkoja kisapaikalle ja takas! Äijillä voitot oikeesti tonneissa... No onneks dlb osaa markneedaa itseään muutenkin. Ftf ifbb?

Edit. Löytyhän noi. Huomatkaa että miesten shortsisarjassa samat jaot ku naisten fysiikassa. Tässä on kyllä nyt jotain mätää. Pakko soittaa Mikki Hiirelle, tää rikos on ratkaistava! (Eli Patleetti ottaa vaikka kupposen kahvia ja laittaa jatimatikkinsa takaisin lipaston ylälaatikkoon.)

IFBB Men Bodybuilding [Top 5] $10,000 - $4,000 - $3,000 - $2,000 - $1,000
IFBB Women Bodybuilding [Top 5] $4,000 - $2,500 - $1,500 - $1,000 - $500
IFBB Women Fitness [Top 3] $3,000 - $2,000 - $1,000 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Figure [Top 3] $3,000 - $2,000 - $1,000 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Bikini [Top 3] $2,500 - $1,500 - $1,000 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Women Physique [Top 3] $1,750 - $750 - $500 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Men Physique [Top 3] $1,750 - $750 - $500 - 4th place medal - 5th place medal

Back
Ylös Bottom