Minä yks päivä kattelin kuule jousipyssyt ja kaikki tuota varten, eli onnistuu myös ilman varsinaisia tuliaseita tai lupia.
Sole mikhän.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä yks päivä kattelin kuule jousipyssyt ja kaikki tuota varten, eli onnistuu myös ilman varsinaisia tuliaseita tai lupia.
Voi vitun vitun vitun vitun vittu. Saatana.
Teet niin kuin olet suunnitellut, mutta jätät ananakset jälkkäriksi.
(ananas ei kuulu pizzaan, hampurilaiseen, eikä muuhunkaan ruokaan, paitsi jälkiruokaan ja kermaperseille rahkan sekaan)
Miksi Pikkutableetti syö aina mannapuuroa? Suosittelisitko mullekki vaihtamaan kauran mannaan?
kyllä se kuuluu hampurilaiseen :D nam! et siis ymmärrä hyvän päälle...
Mitäs perhanaa, onko täällä nyjjotku stalkerkamerat?!? Just syömäs! Ei mitään kummempaa ku että perrhanan hyvää hillon kera. Hajotkaa täysjyviinne.
Kauraki on kyllä hyvää, ja riisipuuro.
Nyt on taas Pakkiksen risteilyä luvassa VIPeille, ilmoittautummaan hopi hopi!![]()
En tuu!
Nyt on taas Pakkiksen risteilyä luvassa VIPeille, ilmoittautummaan hopi hopi!![]()

Jaa, mä aattelin että onko siinä enemmän monityydyttyneitä proteiineja. En uskonu että maun tähären sitä aina syöt! Mä en voinu tänään mannaa, ku ei ollu ryynejä. Tein kauraa.
Toihan menis melkein Amarillon burgerista. MELKEIN!
vaikka ite kehunki, niin noin hyvää en oo syöny pitkään aikaan missään!