Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oih sokolaatia!

Ja oli ihan päällikköreeni. Meille olkii tullunna sellanen porrasvekotin ja eikö heti pitäny kiivetä sinne leikkimään Greenen Kaitsua. Salaa toivoin myös että takaosastosta kasvaisi yhtä muhkea.

Miksi Pikkutableetti syö aina mannapuuroa? Suosittelisitko mullekki vaihtamaan kauran mannaan?

Teet niin kuin olet suunnitellut, mutta jätät ananakset jälkkäriksi.

(ananas ei kuulu pizzaan, hampurilaiseen, eikä muuhunkaan ruokaan, paitsi jälkiruokaan ja kermaperseille rahkan sekaan)

kyllä se kuuluu hampurilaiseen :D nam! et siis ymmärrä hyvän päälle...

Miksi Pikkutableetti syö aina mannapuuroa? Suosittelisitko mullekki vaihtamaan kauran mannaan?

Mitäs perhanaa, onko täällä nyjjotku stalkerkamerat?!? Just syömäs! Ei mitään kummempaa ku että perrhanan hyvää hillon kera. Hajotkaa täysjyviinne.
Kauraki on kyllä hyvää, ja riisipuuro.

kyllä se kuuluu hampurilaiseen :D nam! et siis ymmärrä hyvän päälle...

Olen lähes absoluuttinen hyvänpäälle-ymmärtäjä, joten vastalauseet suuntautuvat Ö-mappiin.

Ei nyt todellakaan liity aiheeseen, mutta katselinpas tuossa kooman kohennustilassa ties kuinka monennen kerran vuosikymmenen parhaan elokuvan: DRIVE ja soittelin perää soudtrackia naapureiden iloksi.

KYLLÄ VAAN TOIMII!

Absoluuttisen makutuomarin suusta tuo on kova suositus.

Nyt on taas Pakkiksen risteilyä luvassa VIPeille, ilmoittautummaan hopi hopi! :)

Mitäs perhanaa, onko täällä nyjjotku stalkerkamerat?!? Just syömäs! Ei mitään kummempaa ku että perrhanan hyvää hillon kera. Hajotkaa täysjyviinne.
Kauraki on kyllä hyvää, ja riisipuuro.

Jaa, mä aattelin että onko siinä enemmän monityydyttyneitä proteiineja. En uskonu että maun tähären sitä aina syöt! Mä en voinu tänään mannaa, ku ei ollu ryynejä. Tein kauraa.

Nyt on taas Pakkiksen risteilyä luvassa VIPeille, ilmoittautummaan hopi hopi! :)

En tuu!

Yritin epätoivoisesti kuvata ukkosta yöllä, mutta salama oli nopiampi. Ja mietin samalla tulevaa talvea. Terde-kesän rumia tatuointeja keltaisella kynällä hankeen. Jos tyyni nih piikkilankaa ja tuulisella säällä tribaaleja... Täytyy varmaan itsekin ottaa nahkaan jotain. Omaan valkoiseen hankeen :)

Kaurapuuroa ja Joeta. Ja bethiä :haart:

Aika keski-ikäinen perjantai ehtoo. Ei edes olutta!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaa, mä aattelin että onko siinä enemmän monityydyttyneitä proteiineja. En uskonu että maun tähären sitä aina syöt! Mä en voinu tänään mannaa, ku ei ollu ryynejä. Tein kauraa.

Just olin itseasiassa viikon ilman! Se oli kauheeta. Enkä syöny korvikkeitakaan. Nyt on taas "vanhat rojut kierrossa" ja pitäis jaksaa vääntää. Mikään ei voita nopeiden hiilareiden tuottamaa lämpöaaltoa ja hikoilua. Ööhhöhöö, joku ulkopuolinen ei niiiin tajuais..

1097936_10151791350254872_600921198_o.webp

nälkä lähti!

Toihan menis melkein Amarillon burgerista. MELKEIN!

en oo kyl syöny, mut oli toi oma tekele hyvää! :kuola: vaikka ite kehunki, niin noin hyvää en oo syöny pitkään aikaan missään!

Rupes vaan vituttamaan, kun en jälkkäriksi leiponu juustokakkua :(

Olis isompiki määrä rehuja ja kanaa ja pähkinöitä ja hunajamelonia ja mitäliekaikkea kaapeissa salaattitarpeiksi. Tilasin kotiin pizzaa ja kebabia. Vähän laiskottaa ja läskityttää...

Back
Ylös Bottom