🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Nashville brawl oli väkivaltaa. Paul Daleyn suckerpunch Josh Kosheckia tauluun oli väkivaltaa. Rousimar Palharesin liian pitkään pidetty lukotus Tomas Dwarzalia vastaan oli väkivaltaa. Itse kamppailu-urheilu ei ole väkivaltaa. :)

Miten hemmetissä se mötikkä tiputtaa painoluokkaa alemmas? :wtf: Tietty jos se aloittaa lihaksenpolttotalkoot, niin sitten...

Lombardhan "pakotettiin" pudottamaan alempaan sarjaan UFC:n taholta, koska pituus ei kuulemma riitä keskisarjaan. Harrisilla on voinut olla sama homma.

Lombardhan "pakotettiin" pudottamaan alempaan sarjaan UFC:n taholta, koska pituus ei kuulemma riitä keskisarjaan. Harrisilla on voinut olla sama homma.

Sama juttu varmaan ollut Palhareksella. Welterissä saattaa molemmat tehdä aika hyvää jälkeä.

Noh ihan sama, missä painoluokassa se ottelee. Jalkalukkoja odotellessa... :D

Belfortti doupannu aivonsa pihalle, ei ihme sillä ukko dropittanu jo ennen kuin parta alko kasvaan.

images

Huvittaa tää kaksinaismoralismi miten Vitor on "huijari", mutta Hendo ei,
vaikka molemmat herrat aloittivat TRT:nsä täsmälleen saman ikäisinä.

Machidad on vanhoja kusenjuojia, vanha juttu! Lyhyesti: Lyoto oli sairaana pitkään ja isä käski juoda kusta, kas-kummaa Dragon toipui todella nopeasti.
En ottaisi ensimmäisenä Machidojen pullosta paukkua, jos sattuisivat tarjoilemaan.

Kannattaa kattoa pätkä sitten ihan loppuun saakka.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Machidad on vanhoja kusenjuojia, vanha juttu! Lyhyesti: Lyoto oli sairaana pitkään ja isä käski juoda kusta, kas-kummaa Dragon toipui todella nopeasti.
En ottaisi ensimmäisenä Machidojen pullosta paukkua, jos sattuisivat tarjoilemaan.

Kannattaa kattoa pätkä sitten ihan loppuun saakka.

Ai että mä toivon että kaikki noi kusen juojat häviää järjestään........

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oletko ihan tosissas? Joku roti nyt tohon paskaan.

No siinäpäs fiksu vastaus. Totta kyllä että määritelmät olisi voinut avata. Joka tapauksessa itse olen sitä mieltä että mikä tahansa etukäteen sovittu, selkeillä säännöillä käytävä ja tuomariston valvoma kamppailu on kilpailua ei väkivaltaa. Kun vapaaottelija hakkaa kännispäiten bileissä jonkun mielestään ärsyttävän tyypin, niin se on väkivaltaa. Kun jengi porukalla aseita apuna käyttäen hakkaavat vapaaottelijan huoltoaseman pihaan, niin se on väkivaltaa.

Väkivallan ja kamppailu-urheilun rinnastaminen on pahinta myrkkyä vapaa-ottelun julkisuuskuvalle, joten jo siksi kannattaisi yrittää aivopestä itseään ulos väkivallan ihannoinnin mallista.

Haha, tuo on selkeesti källi. Nuo juo jotain omenamehua ja machidafanit rupee juomaan kusta ihan sokeana. Parin vuoden päästä kun tuo kusenjuonti on yleistynyt niin machidat paljastaa, ettei ne mitään kusta oikeasti juo. Näin mä ainakin tekisin.

Back
Ylös Bottom