Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nukuin viime yönä liikaa, töissä oli ihan vetämätön olo. Salilla onneksi piristyi. Painokin on lähtenyt putoamaan, jeah! Sitten voisikin rentoutua aikuisviihteen parissa.

Tulipas vedettyä aikamoiset aerobiset tälle päivälle, tunnin päästä pitäisi jaksaa lähteä vielä salillekin.. Onneksi huomenna on lepopäivä.

Ny on salkku kylmenemässä, että voi huomenna alottaa heti kun kotio kerkiää. Perkele kun rupes janottaa jo ajatus... Onkohan toi salkku avaamaton enää huomenna?

Ny on salkku kylmenemässä, että voi huomenna alottaa heti kun kotio kerkiää. Perkele kun rupes janottaa jo ajatus... Onkohan toi salkku avaamaton enää huomenna?

Mites tommonen salkku?

d693.webp

Onneks mave meni tänään hyvin, hypättiin uudelle kymmenykselle ja yks vanhempi ukko kehu tekniikkaaki. Siitä sitten päikkäreille, jonka jälkeen tuli tehtyä niitä työnhakuja kokonaista neljä kappaletta. Montakohan kymmentä joutaa vielä rustaamaan? Noh, onneks toi mave sai päivän hyvään vireeseen ni ei korvennu ihan hirveesti täytellä niitä nettilomakkeita. Jos mä oisin pomo, niin pyytäisin lähettämään hakemukset postitse btw, karsis hyvin porukkaa ja sais persooonallisia hakemuksia, toisin ku noi helkutin lomakkeet. Mut mä oonki vähän vanhanaikainen. Viime duunissaki äänestin liitutauluja enkä älytauluja.

Vittu mulla menee hermo kohta. Bongasin et hotlassa on sali. Aattelin että meenpä tekee jonku pikkusen kropanherättelyn ja saia jotain muuta ajateltavaa ku 24/7-vitutuksen. Ei, lähe sinne, tee tätä, oo apuna. Joskus sitä toivois ettei puhuis vittu mitään kieliä. Oma aika ja omiin suorituksiin keskittyminen aika nollassa välillä.

Back
Ylös Bottom