Rich Piana

en löytäny ukolta omaa ketjuu??
546622_381607668596204_326296605_n.jpg

382586_187800604643579_853895625_n.jpg

- - - Updated - - -

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikshän tälle pitäs olla oma ketju? :face: Kuukauden idiootti -ketju on tarpeeksi lähellä.

EDIT: Ja joojoo, onhan tuo näyttävä fysiikka. Harmi vaan, että meni aika överiksi noiden käsien osalta.

Mikshän tälle pitäs olla oma ketju? :face: Kuukauden idiootti -ketju on tarpeeksi lähellä.

EDIT: Ja joojoo, onhan tuo näyttävä fysiikka. Harmi vaan, että meni aika överiksi noiden käsien osalta.

Ei mun mielestä ton ukon fysiikassa oo mitää ihmeellisen hienoo. On vaa nii rennon olonen ja rehellinen. Hyvä jätkä. Ellei oo kattonu nii kannattaa noi ric drasinin (arnold era bodari) kanssa tehdyt videot ja sit ne mutant videot kattoo.

Onhan tuo yksi näyttävimmistä ja isoimmista kehonrakentajista, vaikka kisoissa tuo fysiikka ei mitenkään erityiseltä näytä. Vaikuttaa myös hyvältä tyypiltä videoiden perusteella.

946819_386063688176939_1009533350_n.jpg

Niinkuin kirjoitin toisessa ketjussa, olen nahnyt hanet livena expossa - suurin koskaan nakemani kehonrakentaja. Ja olen nahnyt Colemanin, Nasserin, Gunterin, Kovacksin jne.

Niinkuin kirjoitin toisessa ketjussa, olen nahnyt hanet livena expossa - suurin koskaan nakemani kehonrakentaja. Ja olen nahnyt Colemanin, Nasserin, Gunterin, Kovacksin jne.

:face: Ensinnäkin en kutsuisi tämmöistä synthol pelleä edes kehonrakentajaksi. Toiseksi, olet varmaan nähnyt jonkun 2011 vuoden Ronnie Colemanin, jolloin hän oli jo ihan mitätön verrattuna mitä on ollut 2003-2005 vuosina.
Kolmanneksi, jos Coleman olisi käyttänyt myös syntholia, niin hän olisi ollut tuplasti Rich Pianan kokonen :D

Tällekkin sitten oma ketju.... :face: , Perustakaa sitten myös Moustafa Ismailillekkin omansa...

Piana on oman tiensä kulkija. Ei sitä enää kiinnosta symmetria, vaan wow-efekti. Jalkoja se ei treenaa, koska isot reidet vaikeuttaa liikkumista ja elämistä. Syntholista on turha nillittää - todennäköisesti kaikki Olympiassa käyttävät sitä tai vastaavia aineita lihaksien kohostamiseksi (pienissä/kohtuullisissa määrin).
Jos katsoo noita videoita, niin Piana on harvinaisen rehellinen kaikesta mitä tekee. Mun mielestä se saa liikaa shittiä niskaan - lähinnä porukka ei ymmärrä noiden Mutant markkinointivideoiden tarkoitusta. Piana on businessmies ja tekee homman omalla tyylillään, sitä on turha alkaa vertailemaan probodareihin.
Mä arvostan ja diggaan Pianan asennetta ja meininkiä - antaa kaikkien kukkien kukkia.

Miksi tälle ei voisi omaa ketjua laittaa kuten kaikille muillekin ???

Samaa paskaa nämä kaikki käyttää joten ei tämä Piana eroa muista yhtään,toiset käyttää enemmän kuin toiset.

Piana on oman tiensä kulkija.lähinnä porukka ei ymmärrä noiden Mutant markkinointivideoiden tarkoitusta. Piana on businessmies ja tekee homman omalla tyylillään, sitä on turha alkaa vertailemaan probodareihin

tuo on kyllä totta, että tasan bisnessmielessä tuota öljyäkin itteensä laittaa, koska haluaa olla isoin mahd.helpoimmalla tavalla ja vuoden ympäri

ja isona oleminen tuo hänelle luonnollisesti fyffeä taskuun, mutta itse en silti ölppämiehiä arvosta..

Just ihan vitun hyvä, että pianalle on oma ketju. En ymmärrä miks joku vatipää tulee sanomaan, että "miks tällekki piti oma ketju tehä". Vittu ku täällä saa tehä ketjun iha kuka vaa, mistä vaan.

Pianalle on kyllä järkevät puheet ja hyvät videot, joita mielellään kahtelee.

Vaikka tunkee öljyä itseensä niin on sentään sen verran rehellinen jätkä että kehtaa tunnustaa sen ja avoimesti myös puhunut steroideista noista pätkissä. Jos täytyisi valita kehonrakentaja kuka onnistunut öljyilyssä niin varmaan tämä heppu ekana mielessä. Toki mielestäni öljyily on helvetin typerää ja turhaa vaarantaa oma terveys mutta samahan pätee steroideihin.

Niin siis jos jäbä videoissa kertoo että kokeillu ja hyihyi ei enään, niin onko se sitten totuus? Että jos vähän vaan myöntää ni sitte automaattisesti kaikki loppu on faktaa mitä sieltä suusta tulee koska on jotain vähän myöntäny? :D EHKÄ se ei kertois jos ja kun jonkunnäkönen öljy on yhä pelissä. Varsinkin rintalihaksissa tuon näkee vielä suht hyvin ettei se pelkkää kireää lihaa ole.

"muthei, se on myöntäny joskus käytön mut sano et on lopettanu ni kyl mä uskon!!"

Alotuspostin kuvassaki rintalihkaset näyttää vanhan naisen riipputisseiltä.

E: Noilla tatuoinneillakin saa muuten jonkunverran illuusiota aikaan. Toki ne osaltaan haittaa erottuvuutta, mitä tuolla nyt ei paljoa olekkaan, mutta toisaalta taas esim olkapäitä ja keskikropan kapeutta noi korostaa.

Isohan se on kun saatana, sitä en kiellä.

Back
Ylös Bottom