Rich Piana

Alotuspostin kuvassaki rintalihkaset näyttää vanhan naisen riipputisseiltä.

En edes ajatellut ennenkö sanoit, mutta niin ne kyllä näyttää ja pahastiki semmosilta :D

On melkonen järkäle, en tiiä onko tuossa sitte niin paljo öljyä vai onko se vaan sen verran korkeammissa rasvoissa ku tuo erottuvuus on kyllä todella heikkoa kauttaaltaan. Ja en oo seurannu tän tekemisiä kyllä koskaan joten ei oo hajuakaan miltä se kireänä oikeasti näyttää. Mielenkiintoinen tapaus joka tapauksessa.

Toiseksi, olet varmaan nähnyt jonkun 2011 vuoden Ronnie Colemanin, jolloin hän oli jo ihan mitätön verrattuna mitä on ollut 2003-2005 vuosina.

Olen nahnyt Colemanin vuonna 1998 kun han voitti Olympian, Finnish GP:ssa. Samana vuonna Nasser oli aivan alyttoman kokoinen. Olen ollut kaksi kertaa Arnold Classicissa ja sen expossa ja nahnyt siella paljon nykyammattilaisia.

Tosin olishan minun pitanyt arvata etta tasta kaverista ei missaan nimessa saa sanoa mitaan positiivista tai raksytys alkaa....

Piana oli suurin, koska hän on pisin. Tyypillinen lajista tietämättömän kommentti.

Oliko tama viittaus minun kommenttiin? Kun sanoin etta han on suurin nakemani kehonrakentaja en missaan nimessa tarkoittanut etta paras. Tarkoitin pelkastaan ensireaktioita. Pianahan ei ole erityisen pitka. On vaan jarkyttavan paksu ja friikkimainen luonnossa.

Monen ammattilaisen livena nakeminen on usein pettymys - he ovat usein paljon pienempia mita kuvittelisi vaikka lavalla nayttaisivatkin uskomattomalta.

tumblr_mec361jNEa1qlyuumo1_500.jpg

tumblr_mgwxlvnizq1qk5bhro1_1280.jpg

1595b_ORIG-rich.jpg

Hauskaa kun Pianaa vihataan syntholin takia, ihan niinku kärki pro ukot ei käyttäis syntholia ja vastaavia "maltilisesti" hakeakseen lihaspyöreyttä, kattokaa vaikka jotain Big Ramyn olkapäitä----> http://i.imgur.com/kaz9fKo.jpg

Myös Levrone ja wheeler käyttivät jo omana aikanaan esicleneä(samankaltainen aine kuin synthol).

Eiköhän sitä käytä jokainen noista kärkipään jätkistäkin! Jotkut fiksummin sekä huomaamattomasti ja jotkut ei niin järjen kanssa.

Olis aika tylya kavella biitsilla ja nayttaa talta

http://static.elämän epäonnistujat.org/files/jr/orig/1366663114114497.jpg/rich%20piana.jpg

Back
Ylös Bottom