Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suosittelen ephellekki käydä kattomas joskus Erja livenä. On niin kova, että itsehän käyn aina ku on lähellä tarjolla.

Erja Lyytinen - Forbidden Fruit - YouTube

Paras muistoni Erjasta on GTR-tourilta tamperseen ilveksestä ku olin eturivissä niin hää tuli vetämääm soolon mun kohdille ja nosti hame päällä jalan monitorin päälle. Pervoa :nolo:

Kyllähän tuo Erja ihan soiva peli olis.. Eipäs ole tullu aiemmin vastaan.

Pitääpäs kertoa eilisestä kauhun hetkistä :D

Oltiin emännän kämpillä siivoomassa kylppäriä. Siinä sitten nopeesti vilkasin suihkuverhoon ja huomasin jotain punasta. Aloin tutkia tarkemmin niin tälläinen paljastui suihkuverhosta.

12533479.t.jpg
[/URL][/IMG]

Meinasi muuten sydän pysähtyä kokonaan. Entisen asukkaan tiedot ottaen huomioon niin ei ollu vitsit kaukan eilen. Siinä sitten pienessä paniikissa soitin porukoille ja pistin videopuhelin käyntiin. Ohjeena tuli, että suihkuta vettä verhoon. Jos rupeaa liukenemaan niin sitten se on oikeaa verta. Siinä sitten suihkuttelin ja onneksi ei liuennut :D

Jälkeenpäin tajusin, että kyseisiä verhoja myydään esim pulju.netissä. Ei kyllä silloin tullut mieleen, että tämä on pila :D Koskaa säihkähtäny noi paljoa

Pitääpäs kertoa eilisestä kauhun hetkistä :D

Oltiin emännän kämpillä siivoomassa kylppäriä. Siinä sitten nopeesti vilkasin suihkuverhoon ja huomasin jotain punasta. Aloin tutkia tarkemmin niin tälläinen paljastui suihkuverhosta.

12533479.t.jpg
[/URL][/IMG]

Meinasi muuten sydän pysähtyä kokonaan. Entisen asukkaan tiedot ottaen huomioon niin ei ollu vitsit kaukan eilen. Siinä sitten pienessä paniikissa soitin porukoille ja pistin videopuhelin käyntiin. Ohjeena tuli, että suihkuta vettä verhoon. Jos rupeaa liukenemaan niin sitten se on oikeaa verta. Siinä sitten suihkuttelin ja onneksi ei liuennut :D

Jälkeenpäin tajusin, että kyseisiä verhoja myydään esim pulju.netissä. Ei kyllä silloin tullut mieleen, että tämä on pila :D Koskaa säihkähtäny noi paljoa

Tollaseen källiin olis kyllä moni muukin menny aivan paskaks. :D

Suosittelen ephellekki käydä kattomas joskus Erja livenä. On niin kova, että itsehän käyn aina ku on lähellä tarjolla.

Erja Lyytinen - Forbidden Fruit - YouTube

Paras muistoni Erjasta on GTR-tourilta tamperseen ilveksestä ku olin eturivissä niin hää tuli vetämääm soolon mun kohdille ja nosti hame päällä jalan monitorin päälle. Pervoa :nolo:

Perkeleen wäkevää settiä eukolta kyl. Toiset ne vaan on liian taitavia. Örgh

Mulla oli tuollainen suihkuverho. Kaveriäijä totesi sen nähtyään, että: "En kyllä enää yhtään ihmettele, että oot sinkku. Vittu sä oot sairas." Otin verhon pois ja ostin normaalin suihkuverhon. :(

Kyllapas tuli hemmoteltua itseani. Kokkailin lohta ja vihanneksia, join hyvaa valkoviinia ja asken olin poreammeessa. Tahan voisi melkein tottua.

Oisin voinu lahjottaa sulle, mut nyt se on jo roskiksessa.

Joo mut ei tosiaan ole edes paikkaa mihin laittaa. Ehkä ihan hyvä niin, ei kai ku Karille että joku vastakkaisen sukupuolen edustaja pitäis vielä enemmän pöljänä :)

Loisto iltapala: munaa ja kaljaa.

Hmm, pitäiskö iteki paistaa vielä munat..? Nälkähä tässä taas läskillä olis..

E: Olis niin paljon hyviä aiheuta tuolla kaatiksella joita kommentoida, mut piän mieleni. Jäättepähä vaille "laatujutuista" :D

Mä liplatten ne kovaksi tossa ennen kuin laitoin pastan kiehumaan. Ny vois viel vetästä vähän lihhoo jaahettuna pastaa maastettuna.

e. Ally oot kyl aina mun suosikki. No okei, melkein aina.

Back
Ylös Bottom