Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin unohtanut mikä tekee tästä päivästä kuitenkin hienon. Tänään saa paistettuja muikkuja :) Niillä voi hyvin tankata ittensä illan treenejä varten, on huhuttu että tulis hienot treenit.

Huh olipa mukava aamulenkki! puol tuntia musta huppari ja colleget jalassa, pihalla +25 lämmintä ja ei pilviä! Mukavaa kun on lämmin! Hiki irtos ihan hyvin.

Työpaidat on maailman ittumaisempia silittää! Työpaita on siis mallia kaulus.

Kahvit naamariin ja postin kautta salille, hienoo päästä ees jotain tekee kun koko aamun yrittäny keksiä tekemistä ilman tulosta.

Josko tää helle jo loppuisi, kun on jo elokuu... Lupasivat ettei lämpötila laske alle kahdenkymmenen koko yönä :( Muutan porukoiden kylmäkellariin.

Lähetä helle Turkuun. Täällä on ihan paska ilma ja mun kesä vasta alkoi :(

Mä voisin täältä Tsekin puolelta lähettää varmaan ainaki kymmenen astetta sinne Turkuun. Huhhuh. Kyllä taas punkerolla pukkaa hiki.

Lähetä samalla kuormalla myös muutama kuuma morsian.

Meil on pelkästään hotellilla niin kauniita tyttöjä, että aivan kateeksi käy. Ja ilmeisesti tsekkiläisillä tytöillä ei oo selluliittia ikinä.

Ma voin ottaa myos tsekkilaista olutta kiitos.

Meil on pelkästään hotellilla niin kauniita tyttöjä, että aivan kateeksi käy. Ja ilmeisesti tsekkiläisillä tytöillä ei oo selluliittia ikinä.
Sama pätee tanskalaisiin naisiin. Jumankauta, joka kulman takana oli Miss Universumi. Jopa MC-Donaldsin kassat oli pirun kauniita. Mutta ei ne kyllä autoilla osaa ajaa siellä, joka koslasta oli puskurit paskana.

Back
Ylös Bottom