CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Sinänsä bulkkikeittiö on ainakin toistaiseksi harhaanjohtava nimitys, koska ensimmäinen Hulkin resepti (hyvä ja mielenkiintoinen resepti kumminkin) oli semmoinen, jossa oli maksimoitu proteiinin määrää, mutta oli muuten varsin kalorilöyhää kamaa. Todellista bulkkikamaa on semmoinen, missä on joku 600kcal/100g. :D Toki siinäkin saa olla proteiinia lujasti, mutta myös muita makroravinteita, jos on tarkoitus kunnon bulkkikamaa tehdä. Eipä sillä, kyllä juustokakusta saa varmasti jokainen säädettyä makroravinnekoostumukseltaan sopivan, esim. pr + hh tai pr + r, ihan miten on itse kelläkin tarve. Hulkin perusversio taas lienee sopivin, mikäli haluaa makeaa herkkua, missä ei ole kummoisesti mitään muuta makroravinnetta, kuin proteiinia. Itekin olen suuri juustokakun ystävä, pitäisi oikeastaan vihdoin opetella sitä tekemään.

Sori lievä off topic, mutta liittyen bulkkiherkkuihin, niin yksi hyvin yksinkertainen ja helppo on semmoinen, että otetaan sopivaksi katsottu määrä turkkilaista tai kreikkalaista rasvaista jugurttia ja lisätään siihen sopivaksi katsottu määrä maustettua heraproteiinijauhoa. Vielä bulkimpi, mutta vähän vaivalloisempi eväs olisi semmoinen, että vatkataan sopivaksi katsottu määrä kermavaahtoa ja sotketaan siihen maustettua heraprotujauhoa. Vielä vähän työläämpi, mutta paremman makuinen taas olisi ns. massarahka:
- 2prk rahkaa (eli 500g)
- 2dl kuohukermaa, vatkataan vaahdoksi
- 1-2dl vaikkapa vaniljan makuista protujauhua
- sopiva määrä vadelmia muusattuna, jotta saadaan lisää makua
- sopiva määrä purkkipersikoita sopivan pieniksi paloiksi pilkottuna.

Sekoita noi ja eikun kitusiin. :kuola:

Sinänsä bulkkikeittiö on ainakin toistaiseksi harhaanjohtava nimitys, koska ensimmäinen Hulkin resepti (hyvä ja mielenkiintoinen resepti kumminkin) oli semmoinen, jossa oli maksimoitu proteiinin määrää, mutta oli muuten varsin kalorilöyhää kamaa.

Sama. Toiveissa olisi vähärasvaisia P+HH settejä.

Muhkeet kädet on kyllä Hulkilla!

utti_28072013.webp

Mul on toi sama paita, mutten kehtaa käyttää sitä kun se on sellanen nyljetyn eläimen roikkuva nahka mun päällä.

"hehheh" näyttää siltä että tukka lähteny sivuilta vikaan kuvaan :D

Mun mielestä saisi enemmän vaan vetää vähällä vaatetuksella treenipäivyrin kuvissa etc. Tuo lisää motivaatiota kun näkee tuota lihamäärää treenienkin yhteydessä eikä vain nyljettynä lavalla. (ainahan salikuvat on massiivisemman oloisia kuin kisakuvat, kenellä tahansa.)

Kyllä. Ja jotenkin vittumaista on katsella, ku probodarit treenaa aina talvivaatteissa, ellei sponssit pakota pitää niiden hihattomia. Mikä siinä on?! Onks ne aina dieetillä ja yrittää maksimoida hikoilua?

Jos mulla olis tollaiset hanskat niin "egoilisin" aina gymillä hihiksessä. Ai kun teen näillä omilla naruillakin samaa :D Kova käsitreeni ja kunnon pumppi päällä hihis päällä on aivan parasta.

Testissä on. Tosin väänsin mustikka ja valkosuklaa puddingilla. Päälle mustikoita o'light mehun kanssa. Helmeilevää settiä. Suosittelen kyllä testailemaan.

Sama mustikkasetti tuli väännettyä, stevian jätän ens kerralla pois(makuasia).
Tohon pohjaan voi soveltaa mitä haluaa.
Kokeilemisen arvoinen, hyvää ja helppo kokata:)

Varauksella suosittelisin suhtautumaan noihin Hulkin makeutusainemääriin. Tuolla reissussa ollessamme Hulkki neuvoi jonkun podijäätelöreseptin, joka oli miehen mukaan aivan todella hyvää. Itsekin tuota reseptiä kokeilin ja tuo jäätelö oli aivan TAJUTTOMAN makeaa mun makunystyröille. Ilmeisesti Utti on tottunut noihin makeisiin makuihin hiukan paremmin kuin itse. En nyt tiedä kaikkien muiden makumieltymyksiä, mutta ihan alkuun kuitenkin suosittelisin suoraan ainakin puolittamaan nuo makeutusainemäärät, mitä Hulkki noihin työntää. Siis tähän omaan kokemukseeni perustuen :)

te ketkä teitte juustokakun niin käytittekö puddingia vai cook bake cake jauhoa? itse tein cook jne... jauhosta ja koostumus jäi "jauhoiseksi" ja "kuivaksi". tuleeko puddingilla "sileämpi" ja mehevämpi lopputulos?

ei vaan tarkoitin, että tuleeko tuolla puddingilla sellainen eijauhoinen koostumus? cook bake cake:ssa on 80% kaseiinia ja sillä tulee jauhoinen koostumus.

Back
Ylös Bottom