Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Etkai sä vaan oo katellu Pulkkista? Voih kuule kaunokaiseni en edes saa enään sinua pois päästäni vaikka tulis kuka vastaan! Äläkä sä sorru mihinkään Tsekkiläisiin miehiin, teille tulis kielimuuri kuitenki ja joutuisit jättämään sinkkuketjun.

No niin no. Don't push the river on mun Amelie. Oon nähny sata kertaa eikä riitä! Se on yks mikä on varma. Kylläpä sää ny aloit imeliä höpötellä, kyllä haihtuu vanahat akat mielestä kun pääset sinne kalakukkokaupunniin tyttösiä katteleen! Enkä mää ny oikeesti mitää miehiä siellä kerkie katteleen ku pitää keskittyä kisoihin. Tiellä vaan mokomat.

Miten muuten sille Vastiksen haasteelle/vedolle kävi? Ei tunnu löytyvän ketjua enää.

Se peruttiin jo pari viikkoa ennen haastepäivää ku rinta oli pipi.

E: Juma mää oon hias

No niin no. Don't push the river on mun Amelie. Oon nähny sata kertaa eikä riitä! Se on yks mikä on varma. Kylläpä sää ny aloit imeliä höpötellä, kyllä haihtuu vanahat akat mielestä kun pääset sinne kalakukkokaupunniin tyttösiä katteleen! Enkä mää ny oikeesti mitää miehiä siellä kerkie katteleen ku pitää keskittyä kisoihin. Tiellä vaan mokomat.

No mene sinne sitten. Sinähän se tässä mooses olet. Neiti luulee et vedet väistyy ku vähän taikasauvaa napauttaa? Se on oikein, miehist tuu ku harmia ;)

Niin oot, se oli kusetusta että rinta oli muka rikki :D

Ai oli vai..? Eikös itse jumal olento sanonut niin? Vai myönsikö jälkikäteen ettei ollu..?

Mää oon niiiin pudonnut rattailta ja kovaa :D

Voi perkele, ei vieläkään siis päästä sinusta eroon.

:D

:lol2: Meikä on yks pikkuinen takiainen, en lähde kulumallakaan! Kiusaksi jään. :D

Ei hyvää päivää, kun on taas sateista ja meikä ei muista koskaan ottaa sateenvarjoa mukaan aamulla. :D No saapahan suihkun heti salin jälkeen.

Scary Movie 5, en suosittele.

Eilen tapiteltu ja on sitten 'laatu' pudonnut vaan. :jahas: Ihan liikaa parodisoi Mama-leffaa!

Meikä nuqq päikkärit. Kunno iso vaavi. Mitähän sitä sit tekis...:jahas:

hellotitty-460x345.jpg

Hauska lukea ku toinen on noin ihan täpönä :D Itteä ei oikeestaan edes nappais tällä hetkellä, mutta eiköhän se siitä ku alkaa palkka ja päivärahat juoksee. Pääseepähä taas kuluttaan aikaa töihin :) Tuu käväsee Pekingissä sillon ekana viikonloppuna, tiedän hyvän kiinalaisen. Mää maksan! :D

Mä oon lähinnä kauhuissani. Nyt siit tuli todellista ku lentoliput heitettii kouraa... :P

Mä en taida heti ekana vkloppuna kyllä Pekingii kyetä... Mutta kiitos tarjouksesta :D

Back
Ylös Bottom