Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulostaa enemmänkin esimiestahon ammattitaidottomuudelta. Ei liukuman/saldojen kanssa tule ongelmia jos asioihin puututaan ajoissa ja annetaan selkeät säännöt työntekijöille minkä mukaan toimitaan. Jos ei sääntöjen noudattaminen kiinnosta ja niin se on varoitus, kiitos ja hei.

Hear hear. Liukumat on kyllä kivoja, varsinkin jos niiden avulla voi sitten pitää ihan vapaita päiviä. Tuo "max 2h/pv" mikä elsun työpaikalla oli ei paljoa lohduttaisi :D

Ootko fani?

Mä tiiän yhen jannun jolle tulee joka viikko acdc lähetys. Sillon Anguksen kitaraki! Hän on fani!

No en tosiaankaan. Aiemmin ei ollut yhtään levyä hyllyssä. Näin vanhemmalla iällä on alkanu noi kiekumiset kiinnostaa.

Hyvää rokkia, ennemmin vaikka tälleen kuitenkin

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No kyllähän se aikaisemmin kaipailemani kuume sitten nousi, mutta lähinnä vaan autokuumeen muodossa. Kävin ajelulla isoveljen CR-V:llä ja voi että...

3 tuntia ollut jo suu puudutettuna. Uskomatonta kamaa hammaslääkäreillä kyllä on..

On muuten vittumaisen tuntusta. Joskus viimevuonna satuin aamusta käymään hammaslääkärillä ja tajusin että oli niin surkee aika kun olla ja voi. Sillä hammaslääkäri oli joskus ysiltä ja siitä pari h päästä olisi kouluruokailu. Hirveessä nälässä piti sinnitellä koko päivä. Mutta yleensä sen jälkeen kun se puudutus on ollut jo kolme tuntia, oon ruvennut liikutteleen, hieroon ja venytteleen suutani miten sattuu ja se muuten on auttanut puudutuksen lähtemiseen.

No hyi, eipäs ollu kanafile vielä kystäkyllä.. Takasin pannulle siitä kypsentymään!

kerkesitkö maistaa?

Totesin, että mulla on taas nälkä. Mun äitikin tänään ihmetteli, et mihin se kaikki ruoka menee, kun olin sen luona syömässä :D

jälkiuunileipää ja voita :kuola: toki niitä keitettyjä munia kans!

kerkesitkö maistaa?

Totesin, että mulla on taas nälkä. Mun äitikin tänään ihmetteli, et mihin se kaikki ruoka menee, kun olin sen luona syömässä :D

jälkiuunileipää ja voita :kuola: toki niitä keitettyjä munia kans!

Kerkesin.. Laitoin sen verran tuota uutta siipiweikkojen kastiketta jonka ostin, etten hoksannu innostuksissani katsoa kypsyyttä ennen syöntiä joten pääsi vähän yllättään. Normaali paistoaika ei nyt toiminu, no jälkikäteen ajateltuna olihan noi paksumpia fileitä ku mitä mulla aiemmin oli. Ja kyllä sieltä nesteet nousi pintaan kun katsoin, mut taiskin olla vain ohuemmalta kohdalta.. Onneksi pannu oli edelleen levyllä seuraavien fileiden kanssa niin oli helppo heittää vaan takasin. Tuli niistä vielä hyviä :D

Kyllä mullekin tuollainen välipala kelpais nyt taas, mut taidanpa lähtä luisteleen.. Jaksaiskohan Lempäälään asti, tai varmaa jaksais mutta jaksaako takasin? :D Ei ole tullu luisteltua moneen vuoteen. Mutta ostin nyt "halvalla" uudet luistimet. Vanhoja suojia en löydä mistään muuttojen jäljiltä, mutta enhän minä ole ennenkään kaatunu *koputtaa päätä* :D

image-1982082755.webp
Kävin kirjastossa. No en kyllä lainannut tuota mutta naureskelin vähän.

Gibsonin SG on ihan hirveen näköinen soittopeli. Ei sillä, etteikö tuota kyseistä soittopeliä olisi ihan retee omistaa.

Tuli harrastettua joskus kouluaikoina päivittäistä vittuilua yhelle joka innoissaan osti sg:n ja hänen suurin idolinsa oli popeda, joka ei vieläkään mahu omiin arvstusta ansaitseviin "legendoihin" : P

Back
Ylös Bottom