Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite aattelisin liukuman väärinkäytön silleen et porukka tulisi liukuman loppupäässä ja lähtisi liukuman alussa.
Mut tulisihan siinä miinuksia, joita voi olla vain rajallinen määrä. Joskus ne tunnit on tehtävä sisään.

Olisko se väärinkäyttö sitte sitä että kokoajan pysyttäis maksimimiinuksilla? Vai onko sekää mahdollista? Mulla ku ei oo ikinä liukumia ollu nii en tierä.

Olisko se väärinkäyttö sitte sitä että kokoajan pysyttäis maksimimiinuksilla? Vai onko sekää mahdollista? Mulla ku ei oo ikinä liukumia ollu nii en tierä.

oli näitä ääripäitä, jotkut keräs maksimiplussaa ja toiset porskutti kokoajan maksimimiinuksilla. Sit jotkut piti liukumia pois esim pari työpäivää, vaikka toisin oli sovittu(tais olla niin, että max 2h/päivä saa pitää), kun on kerran pekkasetkin. Olis varmaan riittänyt että työnjohto olisi näiden henkilöiden kanssa keskustellut asiasta, mut ei, niin ei.

Meillä ei edes seurata mitenkää liukumia.. Mutta eipä kyllä tule "varastettua" firmalta. Itse suosisin että olisi joku "leima" hommeli, luulisin saavani jopa hyötyä siitä, niin tunnollinen olen. :)

Meillä on liukumat käytössä ja niiden käytöstä sovitaan aina tilanteen mukaan. Lisäksi meillä saa olla saikulla ilman lääkärintodistusta 3 päivää, mikä antaisi kyllä hyvän mahdollisuuden siirtyä tekemään lyhennettyä työviikkoa :D

Voi perse miten positiivista ajattelua. Oksettaa. Hymiökin vielä. Ei saatana.

Olisko Effis tämä parempi linja: hyi yök miten ihastunut mä olen, voi helvetti sentäs (huom ei hymiöitä ei sydämiä eikä mitään pinksua)

hyi yök miten ihastunut mä olen, voi helvetti sentäs

Ittees?

Mäki voisin olla yhteen tyttöön jos nähtäis vähä useammin. Nyt viimeaikoina ollaan nähty noin kerran kolmessa kuukaudessa. Kannattaiskohan jo enskerralla mennä jutelemaan. Sitte joskus lokakuussa, kun elämme vuoden antoisinta aikaa.

Ootko fani?

Mä tiiän yhen jannun jolle tulee joka viikko acdc lähetys. Sillon Anguksen kitaraki! Hän on fani!

Täytysköhän sitä kokeilla tota ihmelääkettä nimeltä burana, josko siitä olis jotain iloa.

Ittees?

Mäki voisin olla yhteen tyttöön jos nähtäis vähä useammin. Nyt viimeaikoina ollaan nähty noin kerran kolmessa kuukaudessa. Kannattaiskohan jo enskerralla mennä jutelemaan. Sitte joskus lokakuussa, kun elämme vuoden antoisinta aikaa.

:love:

oli näitä ääripäitä, jotkut keräs maksimiplussaa ja toiset porskutti kokoajan maksimimiinuksilla. Sit jotkut piti liukumia pois esim pari työpäivää, vaikka toisin oli sovittu(tais olla niin, että max 2h/päivä saa pitää), kun on kerran pekkasetkin. Olis varmaan riittänyt että työnjohto olisi näiden henkilöiden kanssa keskustellut asiasta, mut ei, niin ei.

Kuulostaa enemmänkin esimiestahon ammattitaidottomuudelta. Ei liukuman/saldojen kanssa tule ongelmia jos asioihin puututaan ajoissa ja annetaan selkeät säännöt työntekijöille minkä mukaan toimitaan. Jos ei sääntöjen noudattaminen kiinnosta ja niin se on varoitus, kiitos ja hei.

Huomenna ja perjantaina vapaata duunista! Nyt on näin || lähellä etten oo tilaamassa huomiseksi viron matkaa! Emännän kanssa ongelmia nii aattelin, josko lähtis vähä selvittämään päätä viron maalle.

No hyi, eipäs ollu kanafile vielä kystäkyllä.. Takasin pannulle siitä kypsentymään!

Back
Ylös Bottom