Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Tänään taisin ite aiheuttaa komediaa.

Salilla on vähä huonot säädettävien käsipainojen lukot nii kaivoin pakkausteipin laukusta ja laitoin sillä painot kiinni. Kaiken huipuksi tämän hirveen ähellyksen jälkeen sain kyseisillä painoilla tehtyä penkissä hikisen ykkösen.

Samalla ku säädin niitä käsipainoja nii kaveri alotti etukyykkysarjansa siinä vieressä. No, mun päähänhän se tanko tietenki kolahti.

Taisinpa myös harjoitella päälläseisontaa kesken treenin.

Tässä tiukka käsitreeni Fitness-Guru Trancy Andersonin malliin, suorastaan PAKOTTAA hanskat kasvuun!

FEEL THE BURN!

edit: Tulee syöpä naamaan kun katonkin tätä

Älkää naurako, mun salilla yks kuivunut viisikymppinen nainen lämmitelee noin :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään taisin ite aiheuttaa komediaa.

Salilla on vähä huonot säädettävien käsipainojen lukot nii kaivoin pakkausteipin laukusta ja laitoin sillä painot kiinni. Kaiken huipuksi tämän hirveen ähellyksen jälkeen sain kyseisillä painoilla tehtyä penkissä hikisen ykkösen.

Samalla ku säädin niitä käsipainoja nii kaveri alotti etukyykkysarjansa siinä vieressä. No, mun päähänhän se tanko tietenki kolahti.

Taisinpa myös harjoitella päälläseisontaa kesken treenin.
Nooh.. Ehkä voin jollain tavalla nähdä tän tapahtumasarjan jossain sitcomsarjassa :)

Tämä ei tapahdu salilla, mutta kuitenkin heti salin jälkeen ja Pakkotoistoa lukiessa, joten saa sen ehkä tänne laittaa. Kotiin salilta, hirveä nälkä, palautusjuomaa nopeasti tehosekoittimella. Sitten koko hellepäivän sisällä viettäneenä suoraan omalle pihalle juomaan palkkaria, iPad Mini toisessa kädessä Pakkista lukien. Olin heittänyt kotiin tullessani farkut pois, kuuma kun oli, ja päällä oli uudehko pitkä, vartalonmyötäinen toppi, vähän kuin (pissistyylinen) minihamekin jos ihan itsekseen kotioloissa on, mutta oikeasti kuitenkin pitkä hihaton paita. Asun ihan korvessa landella, jossa vain yksi naapuri, vanha eläkkeellä oleva viljelijäpariskunta. Joten oma tupa, oma lupa, täällä saa rötvätä missä vaan kuteissa. Ihmisiä eikä autoja täällä juuri kulje, joten enpä siinä nälissäni ajatellut sen enempää (taaskaan).

Yhtäkkiä koirat alkavat haukkua, ja huomaan että takaani on ajellut hiiren hiljaa naapurin vanha isäntä pyöränsä kanssa (läpikulkupolku menee pihani läpi, vaikka sitä eivät päivittäin käytä). Ei prkl, tämä hameeksikin luulemani uuden vaatteen helmahan on noussut huomaamattani puoliperseeseen. Toisella kädellä nopeasti kiskaisen (pahasti myöhässä) helmaa alaspäin peittämään pakaroita ja samalla reipas "terve!". Tavallisesti jyrmyllä vanhalla isännällä oli kyllä melkoisen puolimuikea hymy naamallaan kun ohi pyöräili... Ja toki toki, minulla oli stringit... :face:

Tämä ei tapahdu salilla, mutta kuitenkin heti salin jälkeen ja Pakkotoistoa lukiessa, joten saa sen ehkä tänne laittaa. Kotiin salilta, hirveä nälkä, palautusjuomaa nopeasti tehosekoittimella. Sitten koko hellepäivän sisällä viettäneenä suoraan omalle pihalle juomaan palkkaria, iPad Mini toisessa kädessä Pakkista lukien. Olin heittänyt kotiin tullessani farkut pois, kuuma kun oli, ja päällä oli uudehko pitkä, vartalonmyötäinen toppi, vähän kuin (pissistyylinen) minihamekin jos ihan itsekseen kotioloissa on, mutta oikeasti kuitenkin pitkä hihaton paita. Asun ihan korvessa landella, jossa vain yksi naapuri, vanha eläkkeellä oleva viljelijäpariskunta. Joten oma tupa, oma lupa, täällä saa rötvätä missä vaan kuteissa. Ihmisiä eikä autoja täällä juuri kulje, joten enpä siinä nälissäni ajatellut sen enempää (taaskaan).

Yhtäkkiä koirat alkavat haukkua, ja huomaan että takaani on ajellut hiiren hiljaa naapurin vanha isäntä pyöränsä kanssa (läpikulkupolku menee pihani läpi, vaikka sitä eivät päivittäin käytä). Ei prkl, tämä hameeksikin luulemani uuden vaatteen helmahan on noussut huomaamattani puoliperseeseen. Toisella kädellä nopeasti kiskaisen (pahasti myöhässä) helmaa alaspäin peittämään pakaroita ja samalla reipas "terve!". Tavallisesti jyrmyllä vanhalla isännällä oli kyllä melkoisen puolimuikea hymy naamallaan kun ohi pyöräili... Ja toki toki, minulla oli stringit... :face:

:kuvia:

Komediaa riittää nettisalilla = Tuolla kilpailut osiolla "shortsi kisat suomeen?" topicissa jauhetaan crossfitistä.
Shortsisarja + crossfit , ei edes vtuta vaikka näppylöitä noi tuottaa. hahahahahahahhahahahaa ja sit tää kehonrakennusindeksi ÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHHHHh

ei näin hauskoja ketjuja oo ollut vähään aikaan

:hyper::hyper::hyper:

teit kuitenkin wanhan onnelliseksi, tuumas patu varmaan tyytyväisenä että nyt voin kuolla onnellisena..tai sitten se tuumas että tollasta kun vielä kerran sais niin kuolis onnellisena :D

Komediaa riittää nettisalilla = Tuolla kilpailut osiolla "shortsi kisat suomeen?" topicissa jauhetaan crossfitistä.
Shortsisarja + crossfit , ei edes vtuta vaikka näppylöitä noi tuottaa. hahahahahahahhahahahaa ja sit tää kehonrakennusindeksi ÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHHHHh

ei näin hauskoja ketjuja oo ollut vähään aikaan

:hyper::hyper::hyper:

joku aika sitten oli yhessä samassa ketjussa käsitelty penkkipunnerrus,cooperin testi,crossfit ja jalkapallo vs jääkiekko.parhautta.

teit kuitenkin wanhan onnelliseksi, tuumas patu varmaan tyytyväisenä että nyt voin kuolla onnellisena..tai sitten se tuumas että tollasta kun vielä kerran sais niin kuolis onnellisena :D

Heh... patu vaan mietti mielessään, että "ei mihinkään" ;)

Olen itse salikoomikko

Salillamme on käsipainoissa 2,5kg korotus, mutta jostain syystä tuossa 33kg:n jälkeen on kaksi sarjaa, että ei ole kuin yksi paino, vissiin hävinnyt se pari tms. Harmittelin pitkään ku tuolla 33kilolla meni vinopenkillä 12-15 toistoa, mutta sitten seuraava täysi pari on taas sen verran raskas, ettei sitä saanut yksin ylös. Ja minähän en apuja kysele.

No kerran hokasin, että onko se nyt niin kauhea asia jos painot on vähä eriparia, toinen sen 2,5kiloa raskaampi. Eli pari kertaa molemmille käsille toisessa 33 ja toisessa 35,5 kiloa. Itseasiassa se oli mielestäni hyvä oivallus. Tällä systeemillä ylitin sen "hypyn" ja pääsin taas "tasapainoihin".

Mutta kyllä huomasin miten muutaman kerran katottiin vähä hitaasti ja sillai sisäänpäin nauraen.

Itseäni huvittava muutos salitreenaamisessani: saliuran alussa, jos tein sarjaa ja huomasin, että meinaan pieraista, niin lopetin sarjan vaikka kesken, jos täytyi ja päästin äänettömän tuhnun tai "imaisin" pierun sisälleni. Nykyään en enää välitä asiasta, vaan jos pierettää, niin sitten pieraistaan, mutta sarjaa ei jätetä kesken!

Pieruhuumoria... nyt ollaan huipulla...

Itseäni huvittava muutos salitreenaamisessani: saliuran alussa, jos tein sarjaa ja huomasin, että meinaan pieraista, niin lopetin sarjan vaikka kesken, jos täytyi ja päästin äänettömän tuhnun tai "imaisin" pierun sisälleni. Nykyään en enää välitä asiasta, vaan jos pierettää, niin sitten pieraistaan, mutta sarjaa ei jätetä kesken!

Pieruhuumoria... nyt ollaan huipulla...

Kannattaa vaikka ähkiä tai karjua jotain samaan aikaan kun se pieru pääsee niin tuskin sitä kukaan kuulee...

No niin Pakkotoiston Freudit: viime yönä etsin unessani salihousuja vanhalta koulultani. Olin epätoivoissani kolunnut joka paikan läpi ja kävelin boksereissani ympäri koulun tiloja. Olin jo luovuttamassa, kun koulun vahtimestari käveli minua kohti leveä hymy kasvoillaan ja käsissään farkut, joiden avulla kyykkääminen kuulemma sujuu hyvin. Olin onnessani. Niin onnessani, että herätessäni yöunilta tämän unen jälkeen, hymyilin leveästi ja minulla oli erektio. Dear Eki, kysymykseni siis on, onko harrastukseni mennyt liian pitkälle?

Kunnan salin palautevihko. Joku oli aloittanut pyytämällä naisille omaa vuoroa, seuraava kommentoi ja pyysi miehille omaa vuoroa, viimeisin kirjoittaja sitten ehdotti yhteis-saunaa. Yks hyvä pyyntö oli myös "peilit pois salilta" :)

Back
Ylös Bottom