Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi poijat ku on kylmä! Olin jättänyt läpivedon yöksi ja aamulla heräsin siihen, ku paleltaa perkeleesti :D Nyt villasukkia jalkaan :face:

mä yritän nyt siirtyä normaaliin arkirutiiniin, tänään heräsin 6.30, huomenna 6.00 ja siitä sitten 5.30, ei hemmetti on rankkaa! Jo nyt tuntuu että vois mennä takas nukkumaan.

Mie yritin korjata unirytmiä ja raahaantua töihin 6:45, mutta en saanu itteeni ylös 04:40 :(
Voisko nää helteet loppua ainakin yöksi? Joku 10 astetta ois ihan jees aamuisin. Kissakin vetää ylikierroksilla kun kämpässä on joku 30 astetta koko ajan.
Mieluusti iteki menisin takaisin kuorsaamaan.

Nyt nää vitun unirytmit kuntoon, vaikka kuinka vitutttaa ja itkettää niin sänkyyn vasta klo 21.00....

nim. koko yö valvottu.

+ alan kuulostaa joltain facebook teiniangstilta.. :D

Nyt on ostettu VIPit taas pariksi vuodeksi. :rock:

taas koukussa tähän foorumiin. Äh

Pohje kipee yhä, perjantaina pitää pystyy kyllä jotain tekemään tai alkaa itkettää.

HDF löytyy aina jostain ku oikeen kunnolla ettii. Ravintola alalla kun olin niin oli aina tapana laittaa harkkarit ettimään pakastimesta HDF :D

Back
Ylös Bottom