Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helvetti tätä valinnan vaikeutta..

Oulussa olis Qstock ja kaverit kokoajan houkuttelee lähtemään sinne.. Vituttais vaan baariin lähteä ku torstaina lähden ulkomaille ja siellä tulee ihan varmasti juopoteltua ja kunnolla. Ollakko sosiaalinen vai ottaakko himassa aurinkoa?

Kaverilla olikin moottori veneestä paskana niin kävin sitten salilla pitkästä aikaa. Olipas mukavaa, nyt on äijä ihan hapoilla. Sitten palkkaria ja safkaa ja rannalle.

Voi noita naapurin nuoria naisia. Jokainen lause alkaa sanalla vittu. Välillä puhutaan jopa vittusaatanasta ja ihan tavallisesta saatanasta.

Pitäs lähtä treenaan jalkoja jossain vaiheessa, mutta tuo melkein puolikas syöty suklaalevy ei hirveästi varmaan auta saamaan maksimiykkösiä ylös... :jahas:
Jos sitä mustikkamettään hetkeksi...

Helvetti tätä valinnan vaikeutta..

Oulussa olis Qstock ja kaverit kokoajan houkuttelee lähtemään sinne.. Vituttais vaan baariin lähteä ku torstaina lähden ulkomaille ja siellä tulee ihan varmasti juopoteltua ja kunnolla. Ollakko sosiaalinen vai ottaakko himassa aurinkoa?

Mene mene kavereiden kanssa! voi jäädä mahtava ilta kokematta jos jäät kotia venyttelemään esinahkaa...

Voi noita naapurin nuoria naisia. Jokainen lause alkaa sanalla vittu. Välillä puhutaan jopa vittusaatanasta ja ihan tavallisesta saatanasta.

Vittu ootteko te vittu edelleenkin siellä vitussa ryyppäämässä? Saatana :)

Noinko?

- - - Updated - - -

Mielenkiinnosta vielä, jaksoiko se ex lähtä mukaan vai saitko kaverilla paikattua?

Joo. Jotenkin noin. Muista en tiedä, mutta minä makaan sängyssä ja toivon kuolemaa.

Mitä, eikö vokotti päässytkään kahden naisen väliin nukkumaan..? :wtf: :D

Eihän sitä tiedä vaikka se ois kotimatkalla löytänyt mukaansa jonkun kyyditettävän.

Kyllä mun betsit oli teissä kahdessa paikalla olleissa :D

Vai on irtakkilla tukka kipee? Ei mulla vaa :D mä sain kauhee yskimiskohtauksen siin aamuyöl, nukkuu menny joskus kasin-ysin aikaa aamul ja silti heränny jo 12 aikoihin. Kaikki muut vetelee viäki sikeitä :P onneks on aurinko.

Vai on irtakkilla tukka kipee? Ei mulla vaa :D mä sain kauhee yskimiskohtauksen siin aamuyöl, nukkuu menny joskus kasin-ysin aikaa aamul ja silti heränny jo 12 aikoihin. Kaikki muut vetelee viäki sikeitä :P onneks on aurinko.

Sää et osaakaan ryypätä, se on mun diagnoosi :D

Mitäs läksit nii.

Mä menen tänään kaverin mökille saunomaan, voin soittaa sulle siinä 01:50, kunhan olen juonut ne kaksi Garagea.

Sä varmaan sammut ennen ku ehdit soittaa. Jos kuitenkaan et, niin päivystän puhelimen vieressä tuohon aikaan.

Tukka kipee ja takussa. Ei tuo oluen juonti sovi mulle.:D

Back
Ylös Bottom