Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin just mavettaa sun puolesta. Meni aika huonosti. Sori :(

Helvetti sun kanssas! Etkö sä kerrasta oppinu ku on näytetty ihan käestä pitäen? No ei vais, ei aina voi voittaa. Mulla on vaan viime aikoina menny kivasti sen liikkeen kanssa. Käytän reenin alussa.

- - - Updated - - -

Meneekö joku salille pelkästään mavettamaan?

Tekis kyl miäli.

Etkä valvo. Nukkumaan kyllä toisaalta joutais..

Mää kävin jo pyöriin vajaan tunnin sängyssä. Eikä siitäkään tullut kuin kiukkuseks. Parempi nousta ja koittaa kohta uusiks. Onneks on lomaa, niin ei haittaa.

Tosin huomenna pitäs heti aamulla herätä ihmetteleen veneen moottoria, kun ei käynnisty. Mut on tässä lomalla tunnut nukuttua unipankki taas hetkeks täyteen, niin kai sitä jaksaa pienemmilläkin unilla.

Mulla on menny tää unirytmi tähän lomamoodiin että tulee valvottua pitkään, silti olen herännyt 7h unien jälkeen joka on työarkena liian vähän.. Siksihän tässä on tullutkin otettua päikkärit kerran-kaks viikkoon. Pitäis kyllä kääntää toi sisäinen kello taas oikeaksi..

Mää oon valvonut pitkään ja nukkunut myöhään. Päikkärit on kyllä ihan jees vaihtelua, jos niitä ei normi arkena tuu otettua.

Kyllä se sisäinen kello kääntyy viimeistään sillon kun on pakko :D
Mää jäin katteleen jonkun postaamia videoita tonne Vitsi-ketjuun.
Ei oo ennen itelle tullut vastaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miksei kukaan sanonut että jääkaapillahan on ollut nättiä seuraa kesän aikana :kuola:

Älä huoli. Mulla ihan sama.

Autoo piti huoltaa. Kämppä piti rempata loppuun, ....mutta ei oo "ehtinyt".

- - - Updated - - -

Eli voi sanoa, että kaivataan liikaa naiskauneutta :D

Haha, kämpän tai no tuon saunan laittaminen loppuun on kyllä edelleen vaiheessa vaikka piti tässä lomalla se laittaa. No vielä on ensi viikkokin aikaa :)

Oiskin sauna :(

Mulla on vaan kaikkee pientä kämpässä jäljellä. Muutama kynnys pitäis puusta taiteilla ja naulanreikiä listoista piilottaa jaaa jaa pari lattialistaa vielä lyhentää + kiinnittää.

Eikun helvetti! Oonhan mää tehnyt remppaa. Leikkuulaudan asensin keittiöön ja sain siihen leivänmurusille ritilikön. Ei turha loma.

Lattialistat.. Damn, nekin vielä :D Pitäis vissiin jostain etsiä sirkkeli käyttöön nyt kuitenkin.

Ja sekin sotkee joka paikan, kun lennättää sitä purua ympäri kämppää. Siks on sekin homma tekemättä :D

- - - Updated - - -

Ehkä mää nyt koitan sitä nukkumista uusiks, kun kerran 08.15 laitoin herätyksen jo soittaan.

Saako lykätä ensi kesälomaan lattialistat? :D Jos sais tuon saunan laitettua tän loman aikana..

E: Joo nukkumaan tässä iteki edelleen joutais.. Öitä karvavarpaat!

Back
Ylös Bottom