Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piiskaava Pyssy?

Edit. Njaa ei voi pakottaa ihmetekoihin. Nyt loppu tää paskanjauhanta. Hitto ku ei nukuta.

Vittu miten turhaa paskaa. Olin tänään erittäin innoissani eräästä asiasta, mutta ei se ollutkaan niin hyvä juttu. Kalja oli kyllä yhtä hyvää kuin aina ennenkin, joten ehkä pitäisi vaan panostaa siihen ja ruveta juopoksi. VMP

Huomenna on torstai!

Onneks on hyvää keliä luvassa. Lomat vaan loppuu pian. Reilu viikko enään jäljellä. Sinne se sujahti sitten 5 viikkoakin liian äkkiä :)

Mie olin aika tyytyväinen ku heräsin pari minuuttia ennen kelloa. Tykkään paljon enempi aamuista jolloin herää itse.
Ois silti kiva herätä myöhemmin ku viideltä. Eiköhän tätä vielä jaksa "kärsiä" noin kuukauden ajan.

Mie olin aika tyytyväinen ku heräsin pari minuuttia ennen kelloa. Tykkään paljon enempi aamuista jolloin herää itse.
Ois silti kiva herätä myöhemmin ku viideltä. Eiköhän tätä vielä jaksa "kärsiä" noin kuukauden ajan.
Täysin totta. Itsekseen heräily on rauhallinen ja miellyttävä tapahtuma, kellonsoittoon jos herää niin päivä on pilalla välittömästi.

Täysin totta. Itsekseen heräily on rauhallinen ja miellyttävä tapahtuma, kellonsoittoon jos herää niin päivä on pilalla välittömästi.

Vielä ku saisi tuijottaa ikkunasta ulos zombimaisesti heräämisen jälkeen puoli tuntia, ni ois vielä parempi.
Tykkään hirveästi ajatuksesta jossa herään joka aamu kuudelta pirteänä ja oon tehny kaikkea ennen aamukymmentä.
Ehkä pitäisi mennä nukkumaan aiemmin ja osittain luopua tästä, sillä ehkä mun nimipäivä ei ole vahingossa unikeonpäivänä.

uusi ohjelma käsissä. Tänään näemmä takareidet 12 työsarjaa failureen ja pohkeita samanverran. Noista onneksi vain puolet on supersarjoja.. ja päälle vatsat 9 sarjaa lisävastuksella.
Ohjeissa lukee "Jokainen työsarja failureen, eli jokaisen sarjan viimeinen toisto on vihoviimeinen. Yhtään enempää ei mene vaikka miten yrittäisit eli aivan kuten ennenkin"

Kivaa, voi ottaa vähän löysemmin välillä. ;)

Ja syödä enemmän :face:

jos tänään vetäis kunnon tappotreenit... munhan piti löhötä himassa koko loppu loma, mut ei, pitihän se varata matka :D pääsee ainakin pois Suomesta muutamaksi päiväksi :)

Stoccolmis oliki kivaa. Sinne vois vaikka muuttaa.

Kaks ja puol tuntii oltu töissä ja fiilis on jo nyt sellananen että koko päivä olis jo ollut...

Keksikääs mulle uus ammatti rakennusalan tilalle!

Stoccolmis oliki kivaa. Sinne vois vaikka muuttaa.
Ruotsi on mun mielestä kaikkiaan aika kiva paikka asua. Tosin ite asuin siellä oman hetkeni pienessä kaupungissa, joten ei oo kokemusta isommista. Se kuitenkin teki muhun lähtemättömän vaikutuksen.

- - - Updated - - -

Kaks ja puol tuntii oltu töissä ja fiilis on jo nyt sellananen että koko päivä olis jo ollut...

Keksikääs mulle uus ammatti rakennusalan tilalle!
Hoitoala? Duunia ainakin piisaa hamaan hautaan asti.

Back
Ylös Bottom