Vaikuttaahan se. Yksi suosittu ohjelma vaikuttaa koko käyttöjärjestelmän imagoon. Samoin teknobloggarit tms. jotka testaavat puhelimia, siitä aina huomauttavat joka vähentää taas pisteitä testissä. Jos olisit käynyt lukemassa esim. "instawithlove" appsin arvosteluita, niin muutamat "hipsterit/teinit" on sinne kirjoitellu, että "vitsi mitä paskaa", en ois ostanu tätä jos oisin tienny että tässä ei oo instagrammia. Ostaisitko itse Androidin ennen WP:tä, jos Androidiin ei saisi jostain syystä esim. spotifityä. Niinpä, et ostaisi (jos siis käytät sitä). Esimerkki oli hypoteettinen, jonka tarkoituksena oli osoittaa, että yksi (iso) softapuute voi tehdä hallaa koko tuotteelle.
Tehdäänpä pieni galluppi : kuinka moni pakkislainen on ostanut valinnut puhelimensa instagramin perusteella?
Käyttäjiä on paljon, mutta on tasan samanlainen 'kupla' kuin facebook , vöyhötys kestää pari vuotta ja sit se on siinä.
Ja näköjään olis pitänyt sitä SSH:ta ostaa eilen...
Nyt olen hakemassa rahoitusta isäukon yrityksen ostamiseen ja sen otan melko vakavasti kun euromäärät on vähän eri kalibeerissa. Pörssissä voin alkaa oikeasti sijoittamaan tosissaan sitten kun vähän ymmärrän tätä hommaa. Ensimäisen kerran olen osakkeita ostanut viimekesänä joten kovin konkari en vielä ole.