Tietty :DRrrrakastuitko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietty :DRrrrakastuitko?
Tuli tänää salilla semmonen mitä vittusaatanaa-fiilis ku siellä koneessa oli metallican levy, niin sitte jossain välissä sieltä rupeski kuulumaan nyykortin peetteriä! Kysyin muilta reenaajilta, että laittaavatko pahakseen jos vaihan levyä. Sanovat vaan, että vaiha ja äkkiä :D
Tuliki tästä näkemisestä mieleen, että voisin hakea EU-tukea vanhojen perinteiden elvyttämisestä ja alkaa keitteleen pontikkaa.Voi perkele. Mä NÄÄN! Mä NÄÄÄN KAIKEN! Ristallin kirikkuasti!
Amen, brotha from another mother. Mä kaavailin ampuvani vähän laseria silmään että saa nää pokat pois.Näkeminen on kyl ihan hiano juttu, vaikka lasit onkin melkosta homostelua noin muuten.
Mä oon ratkassu ton ongelman piilareilla. Tosin nyt just istun kyllä rillit päässä, koska tänään en meinaa hikoilla kuin korkeintaan syödessä.Näkeminen on kyl ihan hiano juttu, vaikka lasit onkin melkosta homostelua noin muuten.
Itellä on yks reenilevy missä on ekat 19 biisii tiukkaa settii ja viimenen biisi on tämä:

Ota akka msm:ää. Itekkin kävin tänään hakemassa. Lisäravinteet heppaosastolta, ihahaa!
Kyllä! Ensi perjantaina Kuopioon. Oujee