Olutta?
Mnjaa, kenties! Lauantaina omat tuparit, sitten ainakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olutta?
Mä kyllä luulen, että tuun viihtyyn Kiinassa, mutta tuun silti riemusta kiljuen ja hyppien kotiinMulla kun on täällä ihan kaikki ja Kiinaan ku mua ei varmaa kukaa tuu moikkaa... Toisin ku vaikka Hollantii olis tullu. Innoissani oon toki tulevasta kokemuksesta, mutta kyllä Suomi on silti mun juttu
![]()
Koitin soittaa hammastohtoriin. Ei ees puhelimeen vastattu. Oiskohan mulla varaa yksityiseen.. :jahas:
Sataa sataa ropisee..
riippuu mitä sulle tarttee tehdä?
En tiiä. Johonki perustavanlaatuiseen tarkastukseen pitäis mennä. Kai tuolla jotain reikääkin on, kun oikealla puoliskolla ole voinut pureskelle kuukausiin. Vasen puolikin silloin tällöin vihlasee. Viisauvvenhampaita tullu kans joka nurkkaan ja tuntuu että välillä koko leukaluuta kolottaa.
Perkele ko saa olla nenä kiinni näytössä että näkee mitä kirjottaa.. :jahas:
En tiiä. Johonki perustavanlaatuiseen tarkastukseen pitäis mennä. Kai tuolla jotain reikääkin on, kun oikealla puoliskolla ole voinut pureskelle kuukausiin. Vasen puolikin silloin tällöin vihlasee. Viisauvvenhampaita tullu kans joka nurkkaan ja tuntuu että välillä koko leukaluuta kolottaa.
Tämä daami Courtney Force poseerasi kuvaajille - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat
Ajaa Top Fuel Funnyja. Koko juttu on käsityskykyni yläpuolella.

Eivittu sun kanssas taas. Mee nyt hitossa sinne hammaslääkäriin.
Eikä se yksityinen nyt niin kallista ole, jos ei tarvii koko kalustoa uusia.
Noh, voi kai sitä tarkastuksessa käyä yksityiselläki ja kysellä sit mitä kuntoon laittaminen maksaa. Örgh
Mä tykkään enemmän sisaresta. Oon tykänny jo useamman vuoden, salaa.
Noh, voi kai sitä tarkastuksessa käyä yksityiselläki ja kysellä sit mitä kuntoon laittaminen maksaa. Örgh
Jollain täytyis kuitenki rahottaa töihin kulkeminenkin, ni ei voi ihan kaikki pelimerkkejä laittaa leegoihin. Niin ja ryyppääminen.
Perkkele, tää Chrome on kyllä paljon nopeampi kuin Firefox. Sähäkkää!
Mulla onkin tää loiva blondifetissi.