Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulee kyllä aika niljakkaan irstas olo, kun gagalla käydessä pöntöstä ponnahtaa vedet pakaroille ja osumia myös suoraan pyhimpään.

Ja ei aina paperitkaan paljoa auta, kun lataa kunnon syvyyspommin.

Vanha kunnon mehtäpaska on tässäkin suhteessa ylivertainen.

Mä kyllä luulen, että tuun viihtyyn Kiinassa, mutta tuun silti riemusta kiljuen ja hyppien kotiin :) Mulla kun on täällä ihan kaikki ja Kiinaan ku mua ei varmaa kukaa tuu moikkaa... Toisin ku vaikka Hollantii olis tullu. Innoissani oon toki tulevasta kokemuksesta, mutta kyllä Suomi on silti mun juttu :)

Kirjottelin siis muutenkin kuin omalta pohjalta, eli paljon kavereita oli Aasian suunnalla puoli vuotta viime vuoden aikana, ja jokaiselta sama kommentti. Toki voithan sinä olla eka poikkeus.

Koitin soittaa hammastohtoriin. Ei ees puhelimeen vastattu. Oiskohan mulla varaa yksityiseen.. :jahas:

riippuu mitä sulle tarttee tehdä?

En tiiä. Johonki perustavanlaatuiseen tarkastukseen pitäis mennä. Kai tuolla jotain reikääkin on, kun oikealla puoliskolla ole voinut pureskelle kuukausiin. Vasen puolikin silloin tällöin vihlasee. Viisauvvenhampaita tullu kans joka nurkkaan ja tuntuu että välillä koko leukaluuta kolottaa.

Perkele ko saa olla nenä kiinni näytössä että näkee mitä kirjottaa.. :jahas:

En tiiä. Johonki perustavanlaatuiseen tarkastukseen pitäis mennä. Kai tuolla jotain reikääkin on, kun oikealla puoliskolla ole voinut pureskelle kuukausiin. Vasen puolikin silloin tällöin vihlasee. Viisauvvenhampaita tullu kans joka nurkkaan ja tuntuu että välillä koko leukaluuta kolottaa.

Perkele ko saa olla nenä kiinni näytössä että näkee mitä kirjottaa.. :jahas:

yksityiseltäkin saa kelakorvaukset.. mun putsi tuli maksaan 55e ku oikee hinta oli joku 150euroo.. että mun mielestä kannattaa.

Eivittu sun kanssas taas. Mee nyt hitossa sinne hammaslääkäriin.
Eikä se yksityinen nyt niin kallista ole, jos ei tarvii koko kalustoa uusia.

Tämä daami Courtney Force poseerasi kuvaajille - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat

Ajaa Top Fuel Funnyja. Koko juttu on käsityskykyni yläpuolella.

Mä tykkään enemmän sisaresta. Oon tykänny jo useamman vuoden, salaa.

600full-ashley-force.webp

Eivittu sun kanssas taas. Mee nyt hitossa sinne hammaslääkäriin.
Eikä se yksityinen nyt niin kallista ole, jos ei tarvii koko kalustoa uusia.

Noh, voi kai sitä tarkastuksessa käyä yksityiselläki ja kysellä sit mitä kuntoon laittaminen maksaa. Örgh

Jollain täytyis kuitenki rahottaa töihin kulkeminenkin, ni ei voi ihan kaikki pelimerkkejä laittaa leegoihin. Niin ja ryyppääminen.

Noh, voi kai sitä tarkastuksessa käyä yksityiselläki ja kysellä sit mitä kuntoon laittaminen maksaa. Örgh

Just toisteppäi. Se tarkastus maksaa sen 100-200e ja jos tarvii porata niin se ei oo ku parikymppiä siihen päälle. Näin ainaki sielä missä minä käyn.

Mä tykkään enemmän sisaresta. Oon tykänny jo useamman vuoden, salaa.

Mulla onkin tää loiva blondifetissi.

Jollain täytyis kuitenki rahottaa töihin kulkeminenkin, ni ei voi ihan kaikki pelimerkkejä laittaa leegoihin. Niin ja ryyppääminen.

Juurikin niin:D

Hämmentävä tilanne bussissa: kyytiin astuu tyttö, joka kysyy, että meneekö bussi Koivikseen. Ennenkuin kuski ehtii vastata, sanon 100% varmuudella sille tytölle, että menee se. Ja mitä kuski siihen vastaa? -ööö, ei kyllä mene.

No oikeassahan mä olin, mutta oli kyllä niin ammattitaitoinen kuski taas liikenteessä :D

Back
Ylös Bottom