Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku treenivideo vai syöntivideo? Treenivideoissa oon nähny sen lehmän vaan röllöttävän lattialla ja tulleen sit jeesimään kun Pete tarttee spottausta. Sit taas takasin salin lattialle makaamaan ja naputtelemaan iPhonea :D

Oliskohan se ollut joku Furious Pete Bostonissa tjsp. Syömispätkä siis. En oo ton reenivideoita katsonutkaan. Onko niissä edes mitään nähtävää, jos mukaan ei lasketa näitä vierailevia fitness-typyjä?

Ei niissä varmaan miehille oo paljon nähtävää. En minäkään niitä mitenkään treenimielessä kato :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No kiva hei Blindi. Kiitti. Muija kyykkääki paljo enempi ku minä. Parempi kroppaki näyttäis olevan. Ei ole minusta Petelle vaimoksi.

Vee-ille, no sepä se. Rokki-ikä verottaa. Joko kohta saa kuolla?

Muista kuolla tyylillä omaan oksennukseen. Myös kuset pitää olla housus. Ja paskat.

Arvatkaa mitä. Mä saan kohta herkutella maksalaatikolla. Tuola se tirisee pannulla. :kuola:

...Ja juoksulenkille, moro! :dance2:

Arvatkaa mitä. Mä saan kohta herkutella maksalaatikolla. Tuola se tirisee pannulla. :kuola:
mä lähden kebabille :kuola:
Itse tyydyn paistettuun sipuliin ja tonnikalaan....

Life sucks :(

Mä söin tänään ja eilen riisiä ja kanaa. Kanan viimenen käyttöpäivä -päiväys oli menny umpeen viime viikolla, mutta kun se ei haissut, niin pääsi pannulle. Ainakaan vielä ei oo ribbe lentäny. No risk, no fun :hyper:

oih voi sitä onnen tunnetta kun katot puntilla peiliin ja tajuut että alkaahan niitä tuloksia näkyä pikkuhiljaa :D

Ah sitä tunnetta kun oot niin laiska paska ettet saa mitään kehitystä aikaiseksi :D

mä lähden kebabille :kuola:

Mä ajattelin vasta huomenna aamupäivästä ennen jojensuuhun lähtöä käydä mättää mahan täytee kebua nii ei ole niin vaikea matkustaa :D

Mä söin tänään ja eilen riisiä ja kanaa. Kanan viimenen käyttöpäivä -päiväys oli menny umpeen viime viikolla, mutta kun se ei haissut, niin pääsi pannulle. Ainakaan vielä ei oo ribbe lentäny. No risk, no fun :hyper:

Ite heitän aina kanat ja jauhelihat suoraan pakastimeen nii ei haittaa vaikka päiväys ois menny kuukaus sitten, niin ei oo menny mikskää. Itekki tässä koko ajan kanaa ja riisiä syön! Eipähän tarvii sentään mitään maksalootaa edes ajatella.. :urjo:

Piitterkin on kuitenki liian pitkä :(

Hei, nyt mä hoksasin. Uniikki vois olla sulle sopiva äijjänkäppänä!
Joo. Jätän Peten suosiolla Kairalle. Uniikkia en huolis, kun se on nykyään niin kuikelossa kunnossa. Painaa varmaan vähemmän ku minä. :/

Onneks voi olla niin paska reenari että omista kuvista voi seurata pelkästään rasvaprosentin nousua ja kropan muuttumista negatiivisempaan suuntaan. Näin mulla siis.
Läski tulee, läski menee, läski tulee jälleen, mutta lihaksille ei tapahdu mitään. Tai ehkä neki pienenee, ku läskiä lähtee. Huoh...

Kaks treeniä tehty kevyen viikon jälkeen ja joka paikka on ihan hakattu... Huono on kunto.

Mä ajattelin vasta huomenna aamupäivästä ennen jojensuuhun lähtöä käydä mättää mahan täytee kebua nii ei ole niin vaikea matkustaa :D

otin kebabin riisillä ja vielä pizzankin :D koht on maha täynnä- huomista gastoskopiaa odotellessa, tarttee hiukan tankata, kun sit ei saa syödä moneen tuntiin :(

Kai se munkin olis lähettävä salille hytkyttään läskejään. Jaksaisko jopa hölkätä salille..? Mut kuka hakis mut sit kotiin..? :D

- - - Updated - - -

otin kebabin riisillä ja vielä pizzankin :D koht on maha täynnä- huomista gastoskopiaa odotellessa, tarttee hiukan tankata, kun sit ei saa syödä moneen tuntiin :(

Toivottavasti sulla ei ole kova oksennus/kakomisrefleksi :rolleyes:

Vakavasti puhuen mitä ite kuullu niin aika inhoittava toimenpide toi kuulemma, ite en ole moiseen joutunu. Mitäs ne oikein tutkii sulta..?

Hmm vois iteki vetää kebu riisillä huomenna sit, ei viitsi käydä kaupassa ostaa ruokaa kaappiin ku on loppuviikon taas poissa.

Onko tuo gastoskopia yhtä kuin vatsalaukun tähystys? Uppooko teikäläiseen oikeesti noin paljon murkinaa? :D

Back
Ylös Bottom