Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se nalkutti jossain pätkässä ihan koko ajan. Sen on pakko olla tosielämässäkin kamala akka :D Isket kiinni vaan.

Joku treenivideo vai syöntivideo? Treenivideoissa oon nähny sen lehmän vaan röllöttävän lattialla ja tulleen sit jeesimään kun Pete tarttee spottausta. Sit taas takasin salin lattialle makaamaan ja naputtelemaan iPhonea :D

Oliskohan se ollut joku Furious Pete Bostonissa tjsp. Syömispätkä siis. En oo ton reenivideoita katsonutkaan. Onko niissä edes mitään nähtävää, jos mukaan ei lasketa näitä vierailevia fitness-typyjä?

Ei niissä varmaan miehille oo paljon nähtävää. En minäkään niitä mitenkään treenimielessä kato :D

Hemmetin hemmetti ku tuo nainen osti eilen pakkasen täyteen jäätelöitä! 1€/per Classic jäätelö..

Koita tässä sitten olla VHH-dieetillä :face:

Mitenkähän minä en oo ennen tätä tajunnu, mutta Furious Pete on aika helvetin hot. Haluaiskohan se mennä mun kanssa naimisiin?
Sullon vissiin vähä pitkät piuhat. Furious Petellä on just sopivasti pehmustetta lihasten päällä. Hyvästi lihasta ja hyvästi puristeltavaa. :D

Sullon vissiin vähä pitkät piuhat. Furious Petellä on just sopivasti pehmustetta lihasten päällä. Hyvästi lihasta ja hyvästi puristeltavaa. :D

En mä oo kattonu varmaan ikinä oikeen mitään sen videoita. Mulla on Youtubesta tilauksessa Dana Linn Baileyn videot ja Pete on pyöriny nyt viime aikoina Danan ja Robin kanssa reenaamassa ja sit jotenkin aloin kattoo niitä videoita. Nyt odotellaan sitte niitä märkiä unia :D Just hyvä fysiikka ja aivan kateltava naamakin. PaniZin.

Hemmetin hemmetti ku tuo nainen osti eilen pakkasen täyteen jäätelöitä! 1€/per Classic jäätelö..

Koita tässä sitten olla VHH-dieetillä :face:
Tee kuten kaverin kaveri, sen muija oli tehny jotain pannukakkuja ja herkkuja aamupalaks niin tää dieettiapina meni terassille vesisateeseen syömään rahkaa.

Heti kun töistä himaan pääsin, niin elokuu alkoi jo täyttyä aika huolestuttavaa tahtia, joten totesin, että meikän tarvitsee palkata sihteeri. Vaatimuksena on nainen, jolla on silmää miellyttävä ulkonäkö ja viihtyy vähissä vaatteissa. Plussaa saa, jos osaa vielä noiden lisäksi lukea ja kirjoittaa.

Ei tässä elämässä taida olla mikään parempaa, kuin migreeni ja 24/7 tinnitus. :haart:

Tinnitus on helvetin jees. Viimenen ääni illalla ennen kuin ehkä nukahtaa (kuunneltuaan ensin sitä vitun ininää kaikessa hiljaisuudessa pari tuntia), se ääni johon herää keskellä yötä ja odottaa taas uudestaan nukahtavansa ja ensimmäinen ääni johon aamulla herää. Prkl.

Heti kun töistä himaan pääsin, niin elokuu alkoi jo täyttyä aika huolestuttavaa tahtia, joten totesin, että meikän tarvitsee palkata sihteeri. Vaatimuksena on nainen, jolla on silmää miellyttävä ulkonäkö ja viihtyy vähissä vaatteissa. Plussaa saa, jos osaa vielä noiden lisäksi lukea ja kirjoittaa.

Luku- ja kirjoitustaidostakin pystyy varmaan vähän tinkimään jos on muuten ns pätevä.
secretary-work.webp

Piitterkin on kuitenki liian pitkä :(

Hei, nyt mä hoksasin. Uniikki vois olla sulle sopiva äijjänkäppänä!

oih voi sitä onnen tunnetta kun katot puntilla peiliin ja tajuut että alkaahan niitä tuloksia näkyä pikkuhiljaa :D

Se on kyllä mukava tunne. :) Valokuvien vertaaminenkin toimii samalla tavalla. Onneks on tullu räpsittyä kuvia silloin tällöin ihan treeniuran alusta asti.

Se on kyllä mukava tunne. :) Valokuvien vertaaminenkin toimii samalla tavalla. Onneks on tullu räpsittyä kuvia silloin tällöin ihan treeniuran alusta asti.

Onneks voi olla niin paska reenari että omista kuvista voi seurata pelkästään rasvaprosentin nousua ja kropan muuttumista negatiivisempaan suuntaan. Näin mulla siis.

Back
Ylös Bottom