Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olispa suomessaki aina kesä! Talvi on ihan masentumisen aikaa.. Toisaalta sillon säästyy enemmän rahaa ja tulee enemmän gainsseja ku ei tee mieli olla viihteellä koko aikaa, vaan tulee enemmänki keskityttyä reenaamiseen. Tulee kyllä kesälläki keskityttyä, mutta jostain syystä kesäsin tekee mieli ottaa butlee enemmän ku talvella..

Kuullostaa vakavalta. Taitaa olla ainoa hoitokeino et sun pitää oikeesti mennä alasti puntille. Muuten toi pahenee, voi vaikuttaa pahastikkin psyykkeeseen. Voin auttaa järjestelyissäkin, mulla olis himassa jokunen puntti. Voimistelukeppi ja pari kahvakuulaa. Mitä pikemmin hoidetaan, sen paremmin toivut

hahaa.. mahtavaa! On mullaki tuolla pieni tanko ja muutama levypaino, jos vaan otan vaatteet pois ja meen kyykkäämään niin auttaako se?

Eiku oikeesti siinä unessa oon kyllä jossain julkisella salilla, eikä ihmiset ees pahasti tuijota :wtf: noi työnsekaiset jutut taas varmaan liittynee työstressiin (vielä näin 3 viikon loman jälkeen......!!!) pitäisköhän mennä hoitoon?! gonzaless missäs se sun psykiatrinen hoitolaitossali sijaitsee?

Wroooooooooooom!

Millä ajelet?

Päätä särkee ja työpäivää vielä puolet jäljellä. :( Vois lähtiä jo salille... ja nukkumaan.

Lomapäivää vielä puolet jäljellä eikä mitää tekemistä. No ei se mitn, kävin jo kahessa paikkaa kahveella ja kohta vois käydä gymillä ja sitte vois käydä taas muutamas paikas kahveella. "siistiä"

Mä näin vimeviikolla tre-tku vlillä kaks kuollutta kettua!

Tuli muuten eilen asennettua tälläinen kapistus kattoon! Syksyn pimeitä iltoja odotellessa :)

Valaisimesta pystyy valitsemaan kaukosäätimen avulla haluaako kuinka monta lamppua (lasikuutioita) palamaan tälläisellä kirkkaalla valolla.
Lisäksi siinä on väriä vaihtavat ledit jokaisessa kuutiossa :)

Toi on aika hieno, paljo tommosella hintaa? :)

Näin viime yönä unta, jossa varastin tietämättäni kaupasta jotain ja jäin kiini eli olin ottamassa jotain, mutta ajattelin että empäs otakaan ja se jäi vahingossa mulle ja lähin ulos kaupasta ja myyjä juoksi perässä.
Samassa unessa ajoin autolla ojaan.. :D

Toivottovasti tuo ei ole enne ajattelin meinaan käydä kaupassa kohtapuoliin. :D

Mee mieluummin Penttilän Pentin kans. Se asuu suomes ja on kans varmaan tosi hot ku vaan hoksaat sen. Mikkolan Mikkoki voi olla. Tai Eskolan Esko. Vai täytyyxkxs olla ulkomaalainen että on (kirosana) hottentotti?

Mee mieluummin Penttilän Pentin kans. Se asuu suomes ja on kans varmaan tosi hot ku vaan hoksaat sen. Mikkolan Mikkoki voi olla. Tai Eskolan Esko. Vai täytyyxkxs olla ulkomaalainen että on hottentotti?

Ei tarvi olla ulkomaalainen. Voi olla suomalainenki. Ja Suomessa on aika paljonkin hotteja hottentotteja. Mutta tästä hottiksesta on sallittua haaveilla kun ei sitä saisi kuitenkaan.

^^Tuos jos jossain on hengelähtö lähellä joka hetki.

Mulqvistilla painaa viikonloppu pahasti päälle ja on vähä kiire.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom