Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirvet on kyllä vittumaisia. Ensin juostaan tielle, ja sitte vielä pysähdytään siihen ja töllistellään autoja ilman mitään kiirettä tai hätää.

Tuntomerkit sopii myös keskiverto jalankulkijaan!

Sen takia se tuossa nyt onki, Jaakko on kova jätkä ja edustaa suomalaista mieskomeutta, ihan niinku minäki.

Minä olin nippanappa koulussa kun isi laittoi autossa soimaan Jaakko Teppoa. Lauloin Mikko-sikaa niin paljon, että sanat on iskostuneet päähän. Kertsi ainaki lähtis vielä ihan lonkalta. Mutta se on minusta vieläkin kovin surullinen tarina kun Laukkasen Onni vei Hiliman :(

Kenen idea oli lähteä sunnuntai-iltana paariin? Ja kenen idea oli olla siellä ihan tappiin asti? Ehkä vähän aamukahvia nyt...

Jestas, kun osaa olla tylsää duunissa. Aika matelee, ku faken mato. Ens viikolla ei varmaan ole sitä ongelmaa, kun lomalle pääsee. Viikko sujahtaa varmaan ihan siivellä.

Sama juttu mullakin. Katsoin kelloa ekan kerran ysiltä aamulla ja mietin, että olispa jo perjantai. Tämä viikko tulee olemaan kärsimystä.

Nauti ruotsalasista. Se piristää. Munki täyty käydä ihan stukholmista asti ostamas tämä plätty, ku sieltä sen sai edullisesti. Kyllä rokkaa!

Kenen idea oli lähteä sunnuntai-iltana paariin? Ja kenen idea oli olla siellä ihan tappiin asti? Ehkä vähän aamukahvia nyt...

Viikko sitte se oli ainaki ihan mun oma idea.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää töissä lesiminen on kivaa kun ei oo mitään tekemisetä..NOT. Pitkästyn kuoliaaksi tai tuun lähinnä hulluks tästä kaikesta netin selaamisesta ja kahvin juomisesta.

Kävin hakeen uuten soittimen ja kajarit veneeseen. Pitäs käydä vielä asenteleen, niin ois sit mukava uistella tai vaan kellutella järvellä.

Back
Ylös Bottom