Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaako jokaista sarjaa viedä aina loppuun asti vai jättää pari viimeistä toistoa tekemättä, jos tavoitteena on sarjapainojen nostaminen??![]()
kiitänFailureen voi vetää silloin tällöin, mutta lähtökohtaisesti jättäisin varaa sarjoihin. Ajan kanssa opit itse huomaamaan kuinka paljon on syytä jättää varaa.

Onko tuo starnutritionin Whey-80 riittävä palautusjuoma treenin jälkeen, että saataisiin elimistä katabolisesta tilasta anaboliseen? Eli ilmeisesti hiilareita pitäsi saada treenin jälkeen niin varmaan banaani olisi hyvä jos tuo whey-80 ei yksin riitä.
mikähä mättää ku en saa vipareissa sarjapainoja nousuun? pystypunnerruksessa ja takaolkapääliikkeissä tapahtuu kehitystä mut sivuolkapäät laahaa kyl tosi pahasti jäljessä?
eikö ravintosisällössä yleensä lue jotenki näin, Hiilihydraatteja xx g joista sokereita xx g
Ota ny näistäkin selvää. No täytyy keksiä jotain muita hiilarilähteitä kun ei tosta tiiä.
Mistähän luulet noiden hiilareiden tulevan? Kuidusta? Kyllä ne on ihan fruktoosia, sakkaroosia tosiaan tuossa ei taida olla kun ei tuoteselosteessa erikseen lue sokeri. Jos syöt hedelmiä niin voit juoda tuota mehua.
Onko palautumisen ja yleisesti ottaen terveyden kannalta haitallista, jos vuorokauden aikana nukkuu siten, että yöllä nukkuu kuuden tunnin unet ja sitten iltapäivällä töiden jälkeen klo 14-15 tunnin tai parin päikkärit. Eli siis että vuorokaudessa tulisi se 7-8 tuntia unta, mutta se olisi vain jaettu tuolla tavalla. Siksi kyselen, että kun aamuvuoroon pitää herätä viideltä, niin en oikein osaa mennä jo yhdeksältä nukkumaan iltaisin. Varsinkin, kun käyn salilla aina iltaisin yhdeksän aikoihin kun on viileämpää ja salilla vähemmän porukkaa, ja silloin illat venyy sinne klo 23 saakka.
Periaatteessa ei.Niin mulla olis tämmönen kysymys, että onko se aivan sama mistä ne nopeat hiilarit otetaan treenin jälkeen? eli voisiko ne hiilarit ottaa esim. vaikka jostain suklaapatukasta![]()
Olenko mä ihan hölmö jos ajattelin dieetata ennen kuin aloitan ensimmäisen varsinaisen bulkkini?
Olenko mä ihan hölmö jos ajattelin dieetata ennen kuin aloitan ensimmäisen varsinaisen bulkkini?