Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Muutama päivä sitten järjestin itse komediaa ja pienen oppitunnin mekaniikasta. Aloin kyykyn jälkeen purkamaan painoja tangosta, otin ensin toisesta päästä pienemmät pois ja sitten viimeisen 20kg painon jätin ihan reunalle odottelemaan (tuntui hyvältä idealta pää helteestä pehmeänä). Sitten tyhjensin toiselta puolelta kaikki painot ja ihastelin kun tanko heilahti mahtavassa kaaressa lattialle. Onneksi ei jäänyt ketään alle.

Muutama päivä sitten järjestin itse komediaa ja pienen oppitunnin mekaniikasta. Aloin kyykyn jälkeen purkamaan painoja tangosta, otin ensin toisesta päästä pienemmät pois ja sitten viimeisen 20kg painon jätin ihan reunalle odottelemaan (tuntui hyvältä idealta pää helteestä pehmeänä). Sitten tyhjensin toiselta puolelta kaikki painot ja ihastelin kun tanko heilahti mahtavassa kaaressa lattialle. Onneksi ei jäänyt ketään alle.

Meinasi käydä vastaava tapaus pari päivää sitten. Odottelin, että edellinen saa kyykkynsä tehtyä ja sitten kun sai, niin menin auttamaan painojen poisotossa. Jotain siinä sähläsin lukon kanssa ja sillä välillä hän oli jo ehtinyt ottaa melkein kaikki levyt pois. Viimeistä levyä ottaessa meinas tanko kopahtaa kaveria leukaan, onneksi tajusi tilanteen ja nappasi tangosta kiinni. Hiukan hävetti.

Mistähän johtuu että puolet näistä komedioista liittyy jotenkin tuolta hiekkalaatikolta tuleviin ihmisiin.
Samasta jatkaakseni. Näin muuten eilen salin pukkariin tullessani hiekkalaatikkomiehen joka kuivaili kassejaan hiustenkuivaajalla. Suht koominen näky kun jäbä vaan pokkana ilman housuja kuivaa nyyttejään. Toisin kuin ehkä voisi kuvitella, jäbä ei edes lopettanut touhuaan kun tulin pukkariin, vaan suoritti pokkana toimituksensa loppuun. (Pukkari on siis erittäin pieni, jossa kaikki tämä akti näkyi suoraan tullessani sisään, eikä sitä tarvinnut erikseen katsella)

Joku jätkä tuli salille treenikamppeet Alkon muovipussissa. En jäänyt seuraamaan, mutta ehkä treenin jälkeen pussista otettiin kolmen tähden palautusjuomaa.

:D Haha... Ei ole todellista :D Onkos toi Toppila joku Oululainen slummi/ghetto vai mitä ihmettä? (Welcome to mexico?)

Joka kaupungissa on vähintään se yksi pahamaineinen alue. No offence. :D

Kyllähän 5 cm koroke kantapään alla näyttää aika hurjalta.

Mutta ei se tee siitä komediaa. Täällä on liikaa tyyliin tällästä settiä: "höhöh...kaveri teki penaa lattialla vaikka penkki olisi ollu vieressä!!11!!"

Kun ei itse ymmärrä/tiedä niin silloin pitää automatic että se on jotain spedeilyä.

Suurempi komedian aihe on se, ettet ymmärrä kantapään alla olevaa koroketta kyykyssä.
No on se nyt helvetillistä komediaa jos kantapala oli semmoinen 8cm(sillä oli kengissäkin kantaa), melkoinen ballerina asento. Painonostokenkien kantapala on kuitenkin vaan 2.8cm-4cm... Itse käytän lautaa kantapalana, painikenkien kanssa sillä saa hyvän parin sentin koron.

Missä tuo tapahtui? Ite kyykkäilin viime lauantaina 25 kg:n levy jalkojen alla, en muista oliko kantakengät vai painitossut. :D

Viime treenissä joku äijä kyykkäili ihan nätisti. Sarjojen välissä tämä sitten istahti penkille ja rupesi pelaamaan kännykällänsä, ainakin kännykän äänistä päätellen.
Salilla oli sen verran hiljaista että hyvin kaiku pelin äänet :D

Viereisellä penkillä oli joku nuorempi nainen ja vanhempi mies treenaamassa. Pälättivät kaikenlaista, en ihmeemmin kuunnellut. Sarjatauolla kuitenkin korviini kantautui miehen lausahdus: "Niin no, sulla onkin hienot paikat!"

Meinasi tulla juomat nenän kautta ulos. Hetken päästä selvisi, että tässä puhuttiinkin kesämökistä... Onko minulla vain kiero ajatusmaailma?

Back
Ylös Bottom