Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tekeekö afrikkalaisten 50 raiskausta lopuista 12 488 afrikkalaisista raiskaajia? Suora kysymys, haluan myös suoran vastauksen kiitos.
12 488 afrikkalaista, mutta kun otetaan tosta luvusta pois naiset ja 5-10 lasta per perhe, luku pienenee aika radikaalisti..

Koko maahanmuutto ongelmaan ratkaisuna olisi vihreiden peräänkuuluttama vapaampi suhtautuminen pari ja multisuhteisiin. Jos moniavioisuus olisi mahdollista, voisi vihreä pariskunta mennä naimisiin useiden pakolaisten kanssa ja ottaa elätettäväkseen niin monta kuin ikinä haluaa. Näin pakolaisten ylläpito ja yhteiskuntaan sopeuttaminen kanavoituisi ihmisille jotka heitä tänne haluavat ja kaikki olisivat onnellisia.

tosta 10v- raiskausjutusta poimittua..

"Esiin on tullut myös tietoja, joiden mukaan tummaihoisella on aiemminkin ollut ongelmia viranomaisten kanssa, mikä oli saanut 16-vuotiaan äidin lähettämään jälkikasvunsa koulutusmatkalle Somaliaan. Kun nuorukainen oli palannut takaisin Tanskaan muutama kuukausi sitten sodan runtelemasta kotimaastaan, oli hänen persoonallisuutensa muuttunut."

"Lampsiessaan kohti leikkikenttää nuorukainen oli yht’äkkiä saanut idean, että hänen täytyy raiskata joku. Kenet, sillä ei ollut mitään väliä."

Myöhemmin vielä tarkennettiin että äiti oli lähettänyt pojan "koraanikouluun".

Rauhan ja rakkauden uskonto siis mahdollisti tämänkin hienon teon! Tuntuu muutenkin hassulta että somaliaan ei saisi palauttaa ketään sen huonojen olojen takia, mutta sinne kuitenkin voidaan lähettää lapsia noihin aivopesukouluihin.

Tekeekö afrikkalaisten 50 raiskausta lopuista 12 488 afrikkalaisista raiskaajia? Suora kysymys, haluan myös suoran vastauksen kiitos.

Et kai oikeasti käy noin hitaalla? :hyper:

Tuossa taulukossa oli kyse nimeomaan raiskauksista per capita, jotta saadaan esille yliedustus raiskaustilastoissa. Tästä indikaationa laitoin punaiset ympyrät kertoimien ympärille, että hitaampikin ymmärtää mutta ei näköjään ollut sekään tarpeeksi selkeää.

Teinitytöt tanssivat ja lauloivat ? teloitettiin perheen kunnian takia ? Stara

Se on jännä ku päivittäin saa lukea melkeempä kymmeniä mamu-uutisia eikä ykskään ole positiivinen.

Nii-in. Länsimainen media nostaa esille vain huonoja tapauksia. WTC-iskuistakin olisi voinut uutisoida positiivisesti: "Uusien, entistä uljaampien WTC-tornien suunnittelu ja rakentaminen alkanee pian. Tuhannet saavat töitä."

Mutta ei, aina pitää olla negatiivinen asenne. Meidän tulisi mennä itseemme ja olla hiljaa.

Ehrammin kaltaisia tomppeleita tuntuu nykyään olevan joka ainoalla foorumilla ainoana tehtävänään puolustella somalien/arabien maahanmuuttoa. Muihin aiheisiin harvemmin vastailevat mitään.

Saanevatkohan ihan palkkaa vasemmistoliiton puoluetoimistosta näistä kirjoituksista. Faktat ja maalaisjärki heiltä unohtuu aina ja takerrutaan epäolennaisuuksiin.

Mäkelänrinteen pahoinpitelysyytetyt tänään käräjillä - motiivia epäillään rasistiseksi | Yle Uutiset | yle.fi

Tekijöitä syytetään kunnianloukkauksesta, pahoinpitelystä, varkauden yrityksestä sekä virkamieheen kohdistuvasta haitanteosta. Lisäksi miehiä syytetään ulkomaalaisrikkomuksesta, sillä heidän epäillään oleskelleen Suomessa luvattomasti.

Vastaajat ovat olleet asian takia vangittuina toukokuun lopusta asti. Kummallekin vaaditaan ehdollista vankeusrangaistusta.

Karkoituksesta ei sanaakaan.. pitääkö noi hakata atomeiksi että katoavat täältä häiriköimästä vai miten?

Ehrammin kaltaisia tomppeleita tuntuu nykyään olevan joka ainoalla foorumilla ainoana tehtävänään puolustella somalien/arabien maahanmuuttoa. Muihin aiheisiin harvemmin vastailevat mitään.

Saanevatkohan ihan palkkaa vasemmistoliiton puoluetoimistosta näistä kirjoituksista. Faktat ja maalaisjärki heiltä unohtuu aina ja takerrutaan epäolennaisuuksiin.

En käsittääkseni ole vain kahden etnisen ryhmän maahanmuuttoa puolustanut, vai kuinka? Enkä tiedä mitä se sinua liikuttaa mihin aiheeseen vastailen.

Kyllä, ja hyvää palkkaa saadaankin! Käsittääkseni esim. Persujen & Suomen Sisun maksama palkkio Rankkurille siitä että hän käy floodaamassa täällä on paljon pienempin kuin meidän vasemmistolaisten.

Kaveri valittaa että takerrun epäollennaisuuksiin ja samaan hengenvetoon kertoo että mä vastailen vain tiettyihin aiheisiin. :lol2: Eiks tuo juuri ole sitä epäolenaisuuksiin takertumista?

Islam on levinnyt niin laajalle että uskallan väittää että eri mantereilla, eri etnisiin ryhmiin kuuluvat ihmiset toteuttavat uskoaan erilailla, ihan kuten kristityissäkin.
Kristinuskossa on paljon haaroja kuten Islamissakin.

Tilasto ei kerro minkämaalainen muslimi tai kristitty on raiskannut.
Myönnän itsekkin olevani hieman varautunut somaleja kohtaan, lähinnä varmaan koska en tunne yhtäkään ja elän median luoman kuvan varassa.
Mutta Kurdeja, Arabeja ja Persialaisia tunnen, kuten myös Albaneja ja Kosovolaisia.
Irakista tänne 17-vuotta sitten muuttaneet tuttuni ovat kyllä hartaita muslimeja, mutta nimenomaan siinä rakkaudenuskonto määritelmässä, he kohtelevat ihmisiä hyvin koska niin kuulu tehdä, rukoilevat ja käyvät moskeijassa. Tekevät töitä ja ovat suorittaneet varusmiespalveluksensa. Se mitä itse Islamista tiedän olen oppinut heiltä.

Ikävää että myös heidänkaltaisensa hyvät ihmiset leimataan raiskaajiksi, terroristeiksi ja loisiksi, koska tietynlaiset kiihkoilijat eivät viitsi ottaa asioista selvää.

Raiskaajat, loiset, varkaat ja hullut ovat yksilöitä, KAIKISSA kansanryhmissä..

Tulispa Diskusti takaisin, ni sais taas säälinsekaisesti nauraa.

Sua naurattaa silloin kun tungen rasvatun verbaalikikkelini sun aaaaanukseen? Mua ei naurattais. Ei myöskään naurattais yli 50 vuotiaana notkua keskustelufoorumilla väittelemässä kuinka ulkomaalaiset on pahoja ihmisiä. Lähinnä mua naurattaa edelleen se kuinka kävit "vaientamassa" lapset uimahallissa :D

En mä mihinkään ole kadonnut. Lueskelen edelleen näitä teidän hauskoja juttuja ja itkuvirsiä. Mahtaa olla turhauttava tunne kusta vastatuuleen.. vuodesta toiseen samat jannut täällä jauhamassa samoja juttuja, eikä ne mamut mihinkään täältä ole lähdössä. Luovuttakaa jo.

Mutta jos totta puhutaan, niin välillä mua ihan oikeesti käy sääliksi esim juuri sinä tai Kebetto90, koska vaikutatte ihan mukavilta kavereilta, mutta ihan helvetin vajailta ja yksinkertaisilta. Ja mulla kun on iso sydän, niin välillä tulee paha mieli kun vittuilen teille. Mulla on normaalisti tapana puolustaa ja auttaa vähäosaisempia.

Mäkelänrinteen pahoinpitelysyytetyt tänään käräjillä - motiivia epäillään rasistiseksi | Yle Uutiset | yle.fi

Tekijöitä syytetään kunnianloukkauksesta, pahoinpitelystä, varkauden yrityksestä sekä virkamieheen kohdistuvasta haitanteosta. Lisäksi miehiä syytetään ulkomaalaisrikkomuksesta, sillä heidän epäillään oleskelleen Suomessa luvattomasti.

Vastaajat ovat olleet asian takia vangittuina toukokuun lopusta asti. Kummallekin vaaditaan ehdollista vankeusrangaistusta.

Karkoituksesta ei sanaakaan.. pitääkö noi hakata atomeiksi että katoavat täältä häiriköimästä vai miten?

Epäilen oikeastaan koko oikeuslaitoksen motiiveja rasistisiksi. Kolmesta selvästi puolustuskyvyttömämpään ihmiseen kohdistuneesta pahoinpitelystä, kunnianloukkauksesta, varkauden yrityksestä, virkamieheen kohdistuneesta haitanteosta ja ulkomaalaisrikkomuksesta vaaditaan ehdollista vankeutta, ottaen vielä huomioon että motiivit olivat rasistisia mikä tekee niistä vielä viharikoksia. Mitäköhän olisi tullut jos tekijät olisi olleet suomalaisia ja uhrit ulkomaalaisia, ja olisi vielä kysytty kansalaisuutta. Veikkaan että olis tullu ehkä jo kaksinumeroinen luku, jos kerran Seppo Lehtokin sai jostain nettikirjoitteluistaan 2 vuotta ja 5kk ehdotonta.

Toivottavasti joku noista uskaltaa tulla meikäläiseltä kyselemään kansalaisuuttaa... voin sanoa että siinä ei hyvä heiluisi. Mun mielestä rangaistuksen pitäis olla samanlainen mitä Tony Halme halusi seksuaalirikollisille, eli revitään pallit pois, työnnetään ne tapilla perseeseen ja heitetään loppuiäks linnaan.

Toivottavasti joku noista uskaltaa tulla meikäläiseltä kyselemään kansalaisuuttaa... voin sanoa että siinä ei hyvä heiluisi. Mun mielestä rangaistuksen pitäis olla samanlainen mitä Tony Halme halusi seksuaalirikollisille, eli revitään pallit pois, työnnetään ne tapilla perseeseen ja heitetään loppuiäks linnaan.

On multa usein kysytty, että minkä maalainen mä olen. Ja siihen olen vastannut, että *********nen. Eipä siinä sen kummempaa. Miksi siinä ei hyvä heiluisi?

Islam on levinnyt niin laajalle että uskallan väittää että eri mantereilla, eri etnisiin ryhmiin kuuluvat ihmiset toteuttavat uskoaan erilailla, ihan kuten kristityissäkin.
Kristinuskossa on paljon haaroja kuten Islamissakin.

Tilasto ei kerro minkämaalainen muslimi tai kristitty on raiskannut.
Myönnän itsekkin olevani hieman varautunut somaleja kohtaan, lähinnä varmaan koska en tunne yhtäkään ja elän median luoman kuvan varassa.
Mutta Kurdeja, Arabeja ja Persialaisia tunnen, kuten myös Albaneja ja Kosovolaisia.
Irakista tänne 17-vuotta sitten muuttaneet tuttuni ovat kyllä hartaita muslimeja, mutta nimenomaan siinä rakkaudenuskonto määritelmässä, he kohtelevat ihmisiä hyvin koska niin kuulu tehdä, rukoilevat ja käyvät moskeijassa. Tekevät töitä ja ovat suorittaneet varusmiespalveluksensa. Se mitä itse Islamista tiedän olen oppinut heiltä.

Ikävää että myös heidänkaltaisensa hyvät ihmiset leimataan raiskaajiksi, terroristeiksi ja loisiksi, koska tietynlaiset kiihkoilijat eivät viitsi ottaa asioista selvää.

Raiskaajat, loiset, varkaat ja hullut ovat yksilöitä, KAIKISSA kansanryhmissä..

En usko että kovin moni pitää KAIKKIA johonkin tiettyyn kansanryhmään kuuluvia rikollisina. On kuitenkin tosiasia, että jotkin tietyt kansanryhmät ovat yliedustettuina tietyissä rikostilastoissa ja työttömyydessä yms.. Siksi voidaan kyseenalaistaa niiden kansanryhmien maahanmuuton hyödyllisyys. Uskaltaisin väittää että useammat ihmiset ovat enemmänkin maahanmuuttokriittisiä kuin maahanmuuttajakriittisiä, eli vikaa etsitään politiikasta, ei yksilöistä. Kaikki somalit eivät siis ole raiskaajia, mutta heidän maahanmuutto lisää raiskauksia, koska he ovat raiskaustilastoissa yliedustettuja. Tilastoja lukiessa huomaa että useimmiten muslimimaista tulevilla on suurempia vaikeuksia eurooppalaisen kulttuurin omaksumisessa (esim. Ruotsin mellakat), joten siksi on parempi vähentää heidän maahanmuuttoa. Riskit ja kulut ovat liian suuria verrattuna siihen hyötyyn mitä kyseisistä maahanmuuttajista voi tulla. Muslimimaiden kulttuurissa usein myös suvaitaan asioita, joita voidaan länsimaissa pitää ihmisoikeuksien vastaisena (mm. naisiin ja lapsiin kohdistuva väkivalta, pedofilia, jihadismi), siksi saattaa olla turha yrittää sulauttaa maiden kulttuureja yhteen. Myös hyviä ihmisiä voi niistä maista tulla, mutta pitkän ajan kuluessa muslimimaiden maahanmuutto johtaa todennäköisesti samaan tilanteeseen mikä on jo monien euroopan suurkaupunkien lähiöissä (ns. ZUS-alueet ja no-go-zonet).

On multa usein kysytty, että minkä maalainen mä olen. Ja siihen olen vastannut, että *********nen. Eipä siinä sen kummempaa. Miksi siinä ei hyvä heiluisi?

No älä ny rupea saivartelemaan.... Totta kai mä tarkotin tollasta samanlaista tilannetta mikä on tossa uutisessa, jossa ulkomaalanen kysyy suomalaiselta "oletko suomalainen" ja jos vastaa kyllä niin ne käy käsiksi. En mä suomalaisuuttani mitenkään häpeä enkä suutu jos joku kysyy, mutta jos joku yrittää mun kansallisuuden takia käydä käsiksi niin sitten ei hyvä heilu.

Edit. Ottaisitko sä tollasen ilmiselvän rasismin sitten kohteliaisuutena?

Ja mulla kun on iso sydän, niin välillä tulee paha mieli kun vittuilen teille. Mulla on normaalisti tapana puolustaa ja auttaa vähäosaisempia.

Ja eiks sulla ollu ne nopeet nyrkitki? Tietty kun mulla on se parempi böönä ku sulla niin mähän oon parempiosanen eli voit nykästä nekkuu :D

Back
Ylös Bottom