Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään tuli tiedote, että tyttöystävä pääs opiskelmaan savonlinnaan.
Käytännössähän tämä tarkoittaa n.150 km välimatkaa välillemme. Viikonloppuisin onneksi näkee.

Vähän on kyllä haikeet fiilikset, vaikka onnellinen olen toisen puolesta.

Jos jotain positiivista niin saapahan ainakin sisustaa omalla tavalla ;)

Vaikka eri kaupungissa asuminen voi tuntua vaikealta, niin kannattaa muistaa, että tuo välimatka ei vielä ole mitenkään paha. Autolla sinne ajaa alle kahdessa tunnissa, joten jos oikein ikävä tulee, niin sinne pääsee käymään arki-iltanakin, vaikka vuokra-autolla jos omaa ei ole. Julkisilla toki vähän haasteellisempaa. (Omakohtaisesti kokemusta löytyy sen verran, että avokki asui rapakon takana ja näimme reilun 1.5 vuoden aikana kolme kertaa.)

Mistä on paskat reenit tehty?
No 5 tunnin yöunista, liian kevyestä aamiaisesta ja salilla valitsevasta trooppisesta 25 asteen lämpötilasta höystettynä ainakin 95% ilmankosteudella. Tuntuu taas, et hukkasimpa 1,5h elämästäni saavuttaen vain vitutuksen...

Pistää miettimään, et kuinka helvetin vaikeaa on ilmastoinnin säätäminen toimivaksi? On sitä ainakin 3 kertaa ollu haalariheppu yrittämässä...

Kantapäässä 4cm pitkä halkeama mikä on erittäin kivulias. Ottaisin kuvan tänne, mutta tämänhetkisessä kännykässäni ei ole kameraa.

Alkaa pikkuhiljaa vituttaa ydinkeskustassa asuminen. Varsinkin nyt kesällä varmaan joka vklppu herään keskellä yötä siihen kun joku saatanan urpo on jättänyt avaimet kotiinsa, tai on jääny kavereiden feidaamaksi ja sitten huutaa kadulla täyttä kurkkua jotain kaveriaan hereille.

Voi vittu onko mun ruvettava ettii uutta työpaikkaa. Ei musta ole näihin aamuvuoroihin.

Ei tullut AMK opiskelupaikkaa tälläkään kertaa.. Ollaankohan tässä hakemassa ihan väärälle alalle. :wtf:

Tän kuun lopussa alkaa täydennyshaku, toivottavasti löytyisi joku ala minne olisi helppo päästä opiskelemaan.
Ei nappaa oikein, että pitäisi toinen välivuosi pitää.

Töitä toki olisi tarjolla, mutta kyllä se olisi mukava päästä viettämään opiskelijaelämää. Tärkein kuitenkin että pääsisi eteenpäin elämässä, ettei tartteisin kaupan hommia tehdä hautaan asti.

Mua pisti tänään vähän vituttaan se ku näin naisen jolla oli tuplasti isommat haukkarit mitä mulla. Aika tyhmää mutta silti. :D Oli kuulemma treenannu useamman vuen ja oli natulinjalla.

aamulla oli fiilis, että tulee pirun hyvä päivä, mut paskanmarjat, paskaa vaan sataa niskaan eikä mikään mene putkeen- huomenna sit vieläkin huonommin?

Alkaa pikkuhiljaa vituttaa ydinkeskustassa asuminen. Varsinkin nyt kesällä varmaan joka vklppu herään keskellä yötä siihen kun joku saatanan urpo on jättänyt avaimet kotiinsa, tai on jääny kavereiden feidaamaksi ja sitten huutaa kadulla täyttä kurkkua jotain kaveriaan hereille.

Olen asunut noin puolet elämästäni ydinkeskustan alueella, enkä koskaan muista heränneeni tommoseen :D rapusta kyllä välillä kuuluu jotain örvellystä, ja tokaa yötä kun nukuin omassa kämpässä joku känniläinen oli erehtynyt kerroksesta ja pyrki ovestani sisään. Pari minuuttia kuuntelin sitä avaimien kilinää ja oven raapimista, ja kun avasin oven, kaverin ilme oli kyllä näkemisen arvoinen.

Tolla asenteella sä et pääse elämässä puusta pidemmälle.
motto:"Eikun kohti uusia pettymyksiä!" no ei nyt sentään, kai sitä välillä saa paskoja päiviä olla, kun mikään ei mee putkeen. Kun ei odota seuraavalta päivältä mitään, niin eipä tule niitä pettymyksiä.

Ja mistä sä mun asenteesta oikeasti tiedät, olen kuulemma liian optimistinen ihminen.

Miten vittu on mahdollista että danske bankin sivuilta ei tulostus koskaan tule ekalla yrittämisellä oikein? Muilta sivuilta kyllä onnistuu mutta tuolta vaatii ties kuinka monta ja eri kikkailuja jotta näkyy mitä pitää.

Joo. Miten ne ei saa tätä korjattua? Vittu mitä paskaa. Yritän tiliotetta tulostaa, niin se tulostaa kyllä ne nimet mihin on menny rahaa... Mutta ei sitä miten paljon tai mihin suuntaan (siis olenko maksaja vai saaja). Ollu ties kuinka pitkään tää. VMP.

Paitsi että Danske Bank luopui javasta pari päivää sitten. Onneksi!

Offtopiccina mainittakoon, että eilen vielä herjas parissa paikassa tuota. Grr! Hyvä että luopuivat ja saisivat vielä sen varmistuksen toimimaan.
Ontopic: ei vituta, eilen vitutti.

Back
Ylös Bottom