Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miehet ei käytä sortseja! Ja mun soluilla ei oo väliä, ku en meinaa/halua/kykene lisääntyä.

Madridissa frendin kanssa liikenteessä aikoja sitten. Lämpöä mittarin mukaan 40C. Lähettiin hotellilta ja kaveri veti farkkuja jalkaan. Kattelin sitä touhua ja ihmettelin, että mitä vittua sä oikein touhuut. Frendi totes, että on todella junttimaista pitää shortseja kaupungilla (näin varmaan onkin). Noh, mä totesin, että ei tuu mitään, en voi farkuissa tulla. Pitää ostaa löysät puuvillahousut sitten jos se nyt niin tarkkaa on.

Seuraavana aamuna pisti jo frendikin shortsit jalkaan. Puuvillahousuista ei puhuttu. Vissiin se yhden päivän hikoilu oli tarpeeks :D.

Minä laitan yleensä shortsit jalkaan toukokuun puolessa välissä ja lokaankuun alussa otan pois. Ainoastaan välttämättömät työ/vapaa-ajan tapahtumat voi pakottaa mut pukeutumaan siistimmin.

Niin, mistä helvetistä tuo asenne nyt kumpuaa, että mies ei shortseja käytä? Shortsit ovat mukavemmat jalassa minun mielestä, ja muutenkin pallihien määrä on aika kova, kun vetää kesähelteellä farkuissa.

Niin, mistä helvetistä tuo asenne nyt kumpuaa, että mies ei shortseja käytä? Shortsit ovat mukavemmat jalassa minun mielestä, ja muutenkin pallihien määrä on aika kova, kun vetää kesähelteellä farkuissa.

Juuri näin. Mä en oo koskaan edes kuullut, että shortsit olis jotenkin epäsopivat tai junttimaiset. Nehän on nimenomaan farkkujen kesäversio. :)

Siis nimeomaan kaupungilla. Juhliin mennessä ymmärrän sen olevan aika moukkamaista muita kohtaan.

Tosin nyt on nähty myös näitä shortsit + kaulustapaita/puvuntakki yhdistelmiä.

- - - Updated - - -

googlen eka isku

"Bisnesetiketeissä - virallisista etiketeistä puhumattakaan - ei shortsien käyttöä pidetä yleensä soveliaana. Shortsit eivät sovi työ-, kaupunki- eivätkä juhlavaatteeksi silloin, kun tavoitellaan asiallista ja edustavaa vaikutelmaa. Herrasmies käyttää shortseja vain kotipihallaan, rannalla ja tiettyjen urheiluharrastusten parissa. Purjehdusta ja rugbyn, tenniksen ja golfin peluuta varten on olemassa omat lyhytlahkeiset housumallinsa. Golfklubien pukeutumiskoodeissa on suuriakin vaihteluja. Esimerkiksi brittiläisillä golfklubeilla ei shortseja ole perinteisesti hyväksytty. "

http://www.kysy.fi/kysymys/mita-pukeutumisen-etikettisaannot-sanovat-city-tai-bermudashortsien

No just joo, vai että shortseja vain kotipihallaan.Kyllä itse käytän heti toukokuun tienoilta aina syksyyn asti, ja usein jopa yökerhoon mentäessä. Shortsejakin on monenlaisia.Tälläkin hetkellä shortsit junassa! Amagaad!

Blasphemy, joi olutta shortsit jalassa.

shortsit-jalassa.webp

Siis nimeomaan kaupungilla. Juhliin mennessä ymmärrän sen olevan aika moukkamaista muita kohtaan.

Tosin nyt on nähty myös näitä shortsit + kaulustapaita/puvuntakki yhdistelmiä.

- - - Updated - - -

googlen eka isku

"Bisnesetiketeissä - virallisista etiketeistä puhumattakaan - ei shortsien käyttöä pidetä yleensä soveliaana. Shortsit eivät sovi työ-, kaupunki- eivätkä juhlavaatteeksi silloin, kun tavoitellaan asiallista ja edustavaa vaikutelmaa. Herrasmies käyttää shortseja vain kotipihallaan, rannalla ja tiettyjen urheiluharrastusten parissa. Purjehdusta ja rugbyn, tenniksen ja golfin peluuta varten on olemassa omat lyhytlahkeiset housumallinsa. Golfklubien pukeutumiskoodeissa on suuriakin vaihteluja. Esimerkiksi brittiläisillä golfklubeilla ei shortseja ole perinteisesti hyväksytty. "

Mitä pukeutumisen etikettisäännöt sanovat city- tai bermudashortsien... | Kysy.fi

Noniin, kiitos, aina oppii uutta. Tuota ei kovin moni kyllä varmasti tiedä edes, koska nykyään shortseja on ihan normaalia käyttää kaupungilla, kun säät vähänkään lämpenevät, joka on ihan ymmärrettävää, koska käytännöllisyyshän tuossa etiketissä kärsii liikaa. Tuo shortsit+kauluspaita-yhdistelmä on ihan hyvä casual-tyyli minun mielestä, ja on tosiaan nykyään aika yleinenkin. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, kun näkee miehiä puvussa, jossa on housut vaihdettu "pukushortseihin".

Tosin näyttää siltä, että nuo etiketit ovat keksitty Briteissä, jossa ei noita shortsikelejä edes ole :D

Jalat on tuhottu nyt täydellisesti! Oisko seuraava jalkareeni taas 3 viikon päästä jahka on palautunut siihen mennessä? :D

Nuuskaa tekis pirusti mieli, vaan minähän lopetin sen käytön kuulemma vissiin..

Pilaan markkina-arvoni totaalisesti, mutta nyt muuten tulee sitten niin upeeta tatuointia Kairalle, että sukset sivuun ja sauvalla silmään! Auuuu! Vedetään varmaan kaks päivää putkeen lokakuussa. Oiiiii hitsin hitsi.

^hyvää nuuskaa :D

Mikä nuuska kyseessä?? Röda on se ainoa oikea ;)

- - - Updated - - -

Pilaan markkina-arvoni totaalisesti, mutta nyt muuten tulee sitten niin upeeta tatuointia Kairalle, että sukset sivuun ja sauvalla silmään! Auuuu! Vedetään varmaan kaks päivää putkeen lokakuussa. Oiiiii hitsin hitsi.
Voi pilaa ihmeessä :) Oliko tää nyt se koko selän??

Back
Ylös Bottom