Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja niiden housujen pitää olla nimenomaan farkut? Tiesikkönää sun sukusolus saa jonku paahdekuoleman. Laita ny ees hyvä ihminen shortsit.

Miehet ei käytä sortseja! Ja mun soluilla ei oo väliä, ku en meinaa/halua/kykene lisääntyä.

Mitä mä teen taas kaikella tällä vapaa-ajalla?! :hyper: Varmaan luen tuota Vartiotornia koko viikonlopun. Oli niin kivoja tätejä ovella, että jättivät luettavaa vaikka ei kiinnostanut niitä kuunnella.

Huomwnia! Tuli nukuttua 12 tuntia ja ruumiinlämpökin laski yön aikana 1,5 astetta. Kyllä se vielä lähtee nousuun... Vois käydä aamulenkillä ja viedä roskat ulos. Saattaa kyllä tulla ylikunto.

Ladidaa! Huomenna llllähtö Llllalalalalappiin. :)

Tällä kertaa vajaan viikon reissu, mutta jos elokuussa sitten kunnon vaellukselle. Ehkä. :)

Meni ihan väärään ketjuun ensin, mutta hei. Siunattu olkoon oikean rivivälin unohtaminen ja sitten kesken kaiken hunajat housuissa tajuaa, että nyt on liian tiheää. Oikea riviväli koko tekstiin ja KAS, sehän onkin valmis analyysi siinä sitten! :D

Huomwnia! Tuli nukuttua 12 tuntia ja ruumiinlämpökin laski yön aikana 1,5 astetta. Kyllä se vielä lähtee nousuun... Vois käydä aamulenkillä ja viedä roskat ulos. Saattaa kyllä tulla ylikunto.

Sama 12h tauluun. Heräsin klo 10 ja totesin, etten jaksa nousta vielä, niin vetäsin siihen 2,5h lisää vahingossa. Minun pitäisi tänään saada vielä tentteihin luettua ja urheiltua, mutta kello on jo herätessä aivan helvetisti, niin saa taas nähdä.

Hieman satulasaippuaa ja prätkätakki on taas kuin uusi. Kiitti heppatytöt.

+24 ja nousussa.

Menit pilaamaan katuuuskottavuuden. Nimi. 8vuotta samoilla nahkoilla pesemättä/putsaamatta. Niissä on jo kiitettävästi käprästen aiheuttamaan ajan patinaa.

^Ehkäpä, mutta toi mustavalkoinen takki ei kaipaa niitä keltaisia läiskiä jotka syntyy kun joku paarma päättää päivänsä.

je5a6yhe.jpg

Kiukku on kolkeella mutta kiukkua ei pelota. Hyvää peljantaita ja viikonloppua!

Back
Ylös Bottom