Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulitko kateelliseksi?

Onhan tuolla noi kuva- ja treeniketjumahdollisuudet, joissa voi hehkuttaa. :) Paikkansa kullekkin.

Huomenta! Elsulle täältäkin yksi piste, koska karhu-olut.
Juu kelit on kyllä viekoittelevat, mutta huomiseen asti maltan odottaa. Onkohan tää nyt sitä säkrifaissia ku pakottaa ittensä odottamaan viikonlopulle? Jos mul olis blogi ni mun pitäis ehdottomasti kirjottaa kuinka paljon mä taas uhraudun. Tosin eilen buukkasin itteni taas Seinäjoen-reissuun parin viikon päähän. Sielläkin vaaditaan tietynlaista päätä ja uhrautumista.

Onks sillon tangot? Tankojuoppo jossei muuten.
Edit. Tankovapaa on ollu ainakin ennen vanhaan mun aluetta. Juonu viskiä ja laulanu bluesia. Nykyään vähän keventäny, et jos Koivuniemi olis läänillä ni menisin ehdottomasti sinne ja taipuisin.

Tangot on hauskat, viiskymppiset akat riitelemässä peittoaa taistelevat metsot koska vaan.

- - - Updated - - -

Päivän sana: autistipakana! Kiits Eemeli! Repesin, mä alan niin käyttään tota.

Voi perkele. Juuri illalla viimeisenä asiana ennen nukkumaanmenoa kävin suihkussa ja nyt taas sellanen olo kun olis homehtunu viikon ilman pesua. Mut hei, on mukava että on lämmin! :rolleyes:

Tangot on hauskat, viiskymppiset akat riitelemässä peittoaa taistelevat metsot koska vaan.

Korjaan, pelottavat. Räkkyystä porukkaa liikentees sillon. Vuosi sittekki teranssilla istuessani aikuuset ihmiset(lue:+50) rupes aukomaan mulle päätä siitä ku en sekaantunu niiden juttuihin vaan istuin hiljaa ja join olutta. Lisäksi ne valitti kaikesta. Mikää järjestely ei ollu hyvin, musiikki oli paskaa, paskan musiikin alue oli lian pieni. Paskat valot. Kaikki paitti kusi oli paskaa. Vaihdoin hyvin nopeasti yhden keikyn nopeasti juotuani kapakkaa. Ristus!

Tännään meikäläinen lähtee taas rakentamaan isoja käsiä salille! Luvassa ensialkuun raskaita lisäpainodippeja( raskaita ainaki mulle :D) ja sit jotahi ranskalaisen tapasta ja sitte vois viimestellä niinkin ihanasti, ku 6x20 ojentajavemputukset taljassa tangolla. Jos ei oo pumppia nii on kumma. Haubereille vois 21:stä ja hammeria ja scottia.

Kun on nyt penkkiin lyöty tavote, mikä pitäs ottaa tämän vuoden puolella, nii paljonkohan sitä uskaltas laittaa dippiykköseks tavotteen? Vai pitäskö suoraan ottaa, että millä lisäpainoilla menee kolmonen ku nuo ykköset dipissä tuntuu ihan jotenki riskaabeleilta? 25kg lisäpainoilla oon tehny dippiä viimeks ku tein joskus intin aikana, pitää tänää kokeilla missä mennään nykyää.

Jottei liian reenipainotteinen posti tulis, niin mitähän sitä tänää söis ja viikonloppuna jois?

Voi perkele. Juuri illalla viimeisenä asiana ennen nukkumaanmenoa kävin suihkussa ja nyt taas sellanen olo kun olis homehtunu viikon ilman pesua. Mut hei, on mukava että on lämmin! :rolleyes:

kohta sataa, niin sit meet ulos vaan seisoskelee, ei oo enä homehtunu olo :)

Mun tarttis lähtee ostamaan uudet nyrkkeilyshortsit(vaikken pariin viikkoon nyt ainakaan saa treenata)

Tännään meikäläinen lähtee taas rakentamaan isoja käsiä salille! Luvassa ensialkuun raskaita lisäpainodippeja( raskaita ainaki mulle :D) ja sit jotahi ranskalaisen tapasta ja sitte vois viimestellä niinkin ihanasti, ku 6x20 ojentajavemputukset taljassa tangolla. Jos ei oo pumppia nii on kumma.
SENKIN POSSU! MEINAAT VIEDÄ MUN TREENIN?!? Ei käy!! Mul oli just toi sama miäles!!

^Onneks mulla on aivan eri mieles ku sulla. Huh!

Jottei liian reenipainotteinen posti tulis, niin mitähän sitä tänää söis ja viikonloppuna jois?

Joo, kannattaa olla supervarovainne. Ephen morsian pian hermostuu jos täälä juttelee liikaa offtopiccia. Reenipuolelle hään mielestä kuuluis nuo jutut.

Mulla ei ole mitään syötävää ja olin taas kuihtunu kun kävin vaakalla. Örgh

e. Millee mä ny tästä hermostuisin. Lihavat on lepposia.

Meillä on treffit ephen kanssa vasta 19vuoden kuluttua niin hänen nykyinen morsian on silloin jo exmorsian eikä hän enää sillon kanna hänestä kaunaa. Sillon kilistämme vaan kuppia.

Päivän treenit hoidettu, nyt olis aikaa uppoutua graduun. Hieman vaan häiritsee kun tässä talossa maalataan nyt parvekkeiden kaiteita yms. paikkoja ja maalarit ajelee tommosella nosturilla, mikä pitää helvetin kovaa meteliä. Se myös kivasti herätti seiskalta aamulla.

Back
Ylös Bottom