Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miks mun kämpässä on ihan helvetisti liian kuuma? Haluun kanssa 22 sisälämpötilan.

Btw ihan ok vauhti treenien kanssa tällä viikolla, 3 päivää takana ja kasassa on pyöräilyä 7h21min.

TAAS-jos pari kertaa viikossa juo 1-2, niin ei se paljoa ole, se on sitä kohtuukäyttöä. Näin vältän panacodin ottamisen polvikipuut, niistä menee nuppi enemmän sekasin.

Jaa. Luulin että olisit ollut väkevämpi eukko ja juonut enemmän. Höh..

Elsu on kyllä nyt sekottanut pakkiksen jätkät aivan pauloihinsa. :D

Minä ainakin ihan sekaisin :D

Pakko lopettaa likettämästä ja kommentoimasta Elsun juttuja. Kohta se soittaa jo poliisitkin ku ahdistelen liikaa :D

Mulla taitaakin olla persjantai vappaa ni pääsee jo huomenna alottamaan harjoittelun. Perjantaina jos menis sitten noille olutkinkereille sahtia juomaan. Örgh :kippis1:

Juu. Maanantaina menin tehtaaseen, tänään sanoin itteni irti :D Ei jumalauta vaan pysty. Isä sai 4kk lisää sairaslomaa, eli pääsen taas tekeen työkseni asioita joista pidän.

Ostin myös kaupasta Iron Maiden-kaljaa, heti alko soimaan laukkakomppi päässä ja vittumaisen korkeelta ulistu laulanta.

Back
Ylös Bottom