Olen aloitellut tällaista aika radikaalia spesialisaatio-ohjelmaa, jossa käytännössä normitreenien lisäksi yhdeksän viikon aikajänteellä panostetaan 1-2 lihasryhmään. Erikoistreenien määrää korotetaan hiljalleen 3x viikosta 10x viikkoon! Yksi reeni sisältää vain yhden liikkeen per lihasryhmä. Ite aloitin tätä tekemään haubereille ja ojentajille (varmaan melkoinen ylläri) koska puolmetrinen hanska olisi tässä nyt tähtäimessä. Kovat tavoitteet vaatii kovat keinot
Noiden hanskahommien lisäksi teen tietty viisjakoista ihan normisti 5x viikko. Normaalin hanskatreenin tilalle viisjakoisessa olen keksinyt laittaa pohkeet jalkatreenipäivältä sun muuta hilavitkutusta, ettei ihan turhaan tee viittä treeniä.
Alkuviikosta tehdään raskaampia kolmosia, keskellä kymppejä ja loppuviikosta vitosia (esim ekalla viikolla ma:6x3 ke:3x10 pe:5x5). Viikkojen edetessä sitten lisäillään välipäiville 2x25 tyylistä pumppailua ja lopussa tehdäänkin jo osana päivistä kaksi reeniä. T-nationilta löytyy tarkka artikkeli niille ketä kiinnostaa: T NATION | Perfect 10 Training Lontoota joo, mutta kaikki varmaan noi eri viikkojen sarja ja toistomäärät osaa lukea.
Onko täällä joku joskus tehnyt tätä proggista tai vastaavia noin korkean frekvenssin viritelmiä? Millasia tuloksia ja muuten mielipiteitä tällaisista erikoisohjelmista?
Noiden hanskahommien lisäksi teen tietty viisjakoista ihan normisti 5x viikko. Normaalin hanskatreenin tilalle viisjakoisessa olen keksinyt laittaa pohkeet jalkatreenipäivältä sun muuta hilavitkutusta, ettei ihan turhaan tee viittä treeniä.Alkuviikosta tehdään raskaampia kolmosia, keskellä kymppejä ja loppuviikosta vitosia (esim ekalla viikolla ma:6x3 ke:3x10 pe:5x5). Viikkojen edetessä sitten lisäillään välipäiville 2x25 tyylistä pumppailua ja lopussa tehdäänkin jo osana päivistä kaksi reeniä. T-nationilta löytyy tarkka artikkeli niille ketä kiinnostaa: T NATION | Perfect 10 Training Lontoota joo, mutta kaikki varmaan noi eri viikkojen sarja ja toistomäärät osaa lukea.
Onko täällä joku joskus tehnyt tätä proggista tai vastaavia noin korkean frekvenssin viritelmiä? Millasia tuloksia ja muuten mielipiteitä tällaisista erikoisohjelmista?