Sovellettu ohjelma Miken 2x6 systeemistä arvosteluun!
Joskus kun itse luulee tehneensä todella hyvän ohjelman niin sitä saattaa sumentua kaikille virheille mitä ohjelmassa on.Joten päätin laittaa ohjelmani arvosteluun niin voitte kertoa mielipiteitänne ja, että pitäisikö jotain ohjelmasta muuttaa. Tavoitteenahan on siis nostaa voimatasoja, ei niinkään saada hirmuisia määriä lihasmassaa ja mielestäni tämä ohjelma on yksinkertainen ja soveltuu juuri tuohon. Saatan lisätä perjantain treeneihin jonkin 3x10 leukojenvedon jos se nyt teidän muidenkin mielestänne on järkevää. Olen melko amatööri näissä salihommissa niin ei olisi ihme jos tämä ohjelma olisi loppujen lopuksi aivan surkea. Antakaa siis rakentavaa kritiikkiä mitä parannettavaa ja mikä on taas kunnossa!
Maanantai:
Penkkipunnerrus 2x6
Vinopenkki kp tai tangolla 2x8
Pystysoutu/pystypunnerrus 2x8
Viparit sivulle 2x8
Istumaannousu 2x50
Jalkojennosto 2x25
Lankkupito 2x1min
Keskiviikko:
Kyykky 2x5
Etukyykky 2x8
Jalanojennus 2x8
Pohkeet varpaille nousten 3x15
Hauiskääntö tangolla 2x6
Hauiskääntö kp 2x8
Perjantai:
kapea/lattiapenkki 2x6
Ranskalainenpunnerrus 2x8
Maastaveto 3x5
Kulmasoutu tangolla 2x6
Kulmasoutu kp 2x8
Istumaannousu 2x50
Jalkojennosto 2x25
Joskus kun itse luulee tehneensä todella hyvän ohjelman niin sitä saattaa sumentua kaikille virheille mitä ohjelmassa on.Joten päätin laittaa ohjelmani arvosteluun niin voitte kertoa mielipiteitänne ja, että pitäisikö jotain ohjelmasta muuttaa. Tavoitteenahan on siis nostaa voimatasoja, ei niinkään saada hirmuisia määriä lihasmassaa ja mielestäni tämä ohjelma on yksinkertainen ja soveltuu juuri tuohon. Saatan lisätä perjantain treeneihin jonkin 3x10 leukojenvedon jos se nyt teidän muidenkin mielestänne on järkevää. Olen melko amatööri näissä salihommissa niin ei olisi ihme jos tämä ohjelma olisi loppujen lopuksi aivan surkea. Antakaa siis rakentavaa kritiikkiä mitä parannettavaa ja mikä on taas kunnossa!

Maanantai:
Penkkipunnerrus 2x6
Vinopenkki kp tai tangolla 2x8
Pystysoutu/pystypunnerrus 2x8
Viparit sivulle 2x8
Istumaannousu 2x50
Jalkojennosto 2x25
Lankkupito 2x1min
Keskiviikko:
Kyykky 2x5
Etukyykky 2x8
Jalanojennus 2x8