Niin oliko syy siis:
a) Halusi varoittaa vastustajaa triangelista
b) Omistaa chicken legsit
c) Joku muu, mikä?
Luulen, että lupaa on pyydetty kohdan B perusteella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin oliko syy siis:
c) Joku muu, mikä?
Missä tämän päivän matsi?
Niin oliko syy siis:
c) Joku muu, mikä?
Jani Rajalin ja Jaakko dahlbacka.Ketkä muuten toimi tässä tapahtumassa selostajina? Tuli kuunneltua radion kautta tapahtumaa ja nyt kun on katsellut YouTubesta noita matseja niin täytyy sanoa, että on ollut nautinto katsoa kun selostajat on osannut hommansa ja olleet asiantuntevia!
Melkein 10v vaparia aktiivisesti seuranneena toi selostus kuulostaa järkyttävältä. Välillä ajaudutaan itse ottelun selostamisesta pitkiin tarinoihin ties mistä aiheesta. Jossain matsissa toinen selostajista kertoi, että tutkimuksesta jossa 8 potkua tohon reiden päälle lamauttaa lihaksen. Ja huom ei 7 vaan 8 :D Potkun voimasta ja tekniikasta ei sitten paljoa mainittu. Nooh toki pitää ymmärtää, että suomessa pitää selostuksen olla opettavaista kun laji täällä niin nuori. Vastaavaa se oli UFC:ssä silloin joskus. Goldie ei tajunnu mistään mitään ja Rogan yritti selittää.
Puhun nyt youtube pätkista. Radioselostusta en ole kuullut.

Mikä oli tuo Puolakan sisääntulobiisi?
Mikäs nyt tossa oli syy että kaveri sai käyttää trikoita?
Tuli katottua päämatsit ja tulokset ja on pakko ihmetellä, et ei yhtään tyrmäystä/TKO:ta vieläkään suomalaisottelijoilta. Arvostan kyllä mattopeliä ja lukottamista, mutta silti on pakko ihmetellä. Pystyottelussa ollaan kyl, niin pahasti jäljessä muita. Esim. jos vertaa Sweduihin, itänaapuriin tai Balticmaihin. Se kannattaa ottaa myös huomioon, et jostain syystä strikereitä on aina helpompi markkinoida isoihin organisaatioihin, koska tyrmäykset ovat suuremalle yleisölle aina se kohokohta. En puhu nyt educated faneista, vaan mainstreamista.
Vänttinenhän hakee matosta ne TKO:t yleensä. Olisi se varmaan tullut nytkin, jos Balde ei olisi vetänyt sitä ihmislukkoa. Kuivaselta tuntuu jotenkin puuttuvan se tyrmäysvoima, mutta Niinimäen nyrkkeily näyttää mun mielestä aika lupaavalta. Tossa viime matsin alussakin kädet kävi aika vihasesti ja olis mun mielestä voinut lyödä vähän lisää painetta, eikä clinchata.