Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä niin tiesin jo syksyllä, kun näin sen nuolemassa keittiön ikkunaa, että tuosta on vielä joku päivä harmia.
Useimmat ikkunoita nuolevat tapaukset on vähän sellasia, että ilmankin pärjäis.

Jos jättää aminot pulloon melkeen kuukaudeks ja pullon autoon, se alkaa haiseen hiivalta. Vai onkohan toi kiljua?
Komppaan Kairaa. Siitä vaan testaamaan. Menee päiväkin lepposammissa tunnelmissa. Tai oksentaen. Joka tapauksessa vähän vaihtelua perusarkeen.

^ai menitkö oksentamaan pukkariin? Mun työkaverit sanoo että näytän aivan Transformersilta tämän lastan kanssa, mutta mikä mun special power on; laitat vaan laserin kiinni siihen niin voit näppärästi leikittää lapsia sun lastahanskalla.

Olis muuten Kaira hauska nähdä mitä tapahtuisi jos antaisi meidän koirien yhteistuumin hoidella röyhkeän kurren; veikkaan että mun koiran suurin huoli olisi ehtiä syödä eväät ennen kurrea, se nimittäin syöksyi lammikkoon ryöväämään sorsilta pullat tässä jokunen kesä sitten. (se on siis sorsakoira, että luonnollistahan tuo on)

Pommac! Light

On kyllä maukasta, en oo juonu moneen vuoteen.

Mutsi kauhistui ihan, kun meikä veti Coca Cola Zeroa. Oli ihan paineis: "Ethän sä tollasii juo!" Kuittasin vaa: "Eiks aikuinen mies saa nyt juoda mitä haluaa?" Ku ei siis yleensä tuu juotua mitään light limujakaan, mutta olin kavereiden kanssa keilaamassa niin piti sitten sellainen ottaa janoon ja mutsi huomasi tyhjän pullon kotona pöydällä.....

Ei soittanut edes hätäkeskukseen, vaikka käsittääkseni pääkaupunkiseudulla on yleinen käytäntö, että eläinhavainnoista soitetaan välittömästi hätänumeroon.
"Pihalla on lokki!!11"

Vieläkin oikea käsi hieman puutuneen tuntuinen eilisestä tällistä. Ehkä ens kerralla kannattaa ensin irrottaa sulakkeet ja sitten alkaa hommiin.

Pientä väsymystä on ilmoilla eikä salille meno oikein nappaa :face:
Luotto on kuitenkin kova kahviin.

Vituttaa lievästi huominen ja keskiviikko. Huomenna herätys 04:00
Keskiviikkona herätys samoihin aikoihin ja silloin suunnaksi Helsinki.

Voi olla, että torstaina nukuttaa hyvin :)

Mutsi kauhistui ihan, kun meikä veti Coca Cola Zeroa. Oli ihan paineis: "Ethän sä tollasii juo!" Kuittasin vaa: "Eiks aikuinen mies saa nyt juoda mitä haluaa?" Ku ei siis yleensä tuu juotua mitään light limujakaan, mutta olin kavereiden kanssa keilaamassa niin piti sitten sellainen ottaa janoon ja mutsi huomasi tyhjän pullon kotona pöydällä.....
No huhhuh. Äijä on kyllä true hcbb Warrior, kun ei zeroakaan juo. :D

Kiinnostus yli 9000 lähtee takasi kassulle. Toisaalta ihan sama, koska ei siellä mestassa tarvii herätä enää ku 8 kertaa!! :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meikällä on kunnon flow päällä, kun olen tänään tehnyt kouluhommia koko päivän, ja olen nauttinut niiden tekemisestä todella paljon. Meikällä on kunnon draivi päällä, jonka keskeytin vain salitreenin ajaksi. Tämän hetken suurin ongelma on keksiä, että mitäs harkkatyötä seuraavaksi tekisi.

Back
Ylös Bottom