Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vanha lava palo jota ei oo soittotarkotukseen käytetty enää vuosiin. Siihen eteen on pykätty erillinen lava ja sitä vanhaa on käytetty bäkstakena.
Huomenta! Vanhoina "hyvinä" aikoina vanhalla lavalla salkkareilla oli kesäteatteriesitys aina siinä. Mä olin siellä lastenteatteripuolella vaan :D (ei mua olsi aikuisten puolelle päästettykään). Onko ne rovinssitkii jo? Mua on huhuiltu sinnepäin aiheuttamaan pahennusta... Tj 6 yötä.

Aika kauan oon tommosta kuolannu kyllä :D 6.7l turbodiesel.... Liimaisin "Vihreät"-tarran vittuillessani pakoputken päälle. Sais kyllä olla pitemmällä lavalla ja paripyörillä.

Ohjelmointia tuo kans vaatis, 330 heppaa ei riitä alkuunkaan. 600 ja aletaan olla jo sielläpäin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:haart:

Viikonloppu alkoi ja treenaamassa käyty! :dance: Paljon mukavaa ohjelmaa luvassa! :) Saatte kuvitella mut hyppimässä ja moshaamassa biisin tahtiin. :D

Perhana sentään, ku tuli tehtyä maukas selkäreeni! 7 sarjaa leukoja alkuun eri otteilla ja leveyksillä, jonka jälkeen ylä- ja alataljaa ja lopus vielä pulloveria! Leukojen jälkeen oli selkä jo niin perkeleen pumpissa, että meinasin reenin jättää jo siihen :D

Onks tampereel parempii satamabaaripaikkoja ku tää mustalahti? Hyvää kaljaa tässäki kyl mut ei tää lahen satamalle pärjää, ei mitenkää.

Kyllä mä suna olisin Laukontorille rantautunut, Suvilaivan terassille istahtanut ja pyytänyt vielä Santsin kaveriksi :D

Juu, tarkoitus oli just toisinpäin... Mut näin se välillä menee, eikä siihen mitään voi...
Oli 270tkm ajettu turbo bensa se -99 niin tuntui siltä että hajoaa kohta, mut ei tää tdi nyt mikään parempi oo ollut, vaihdelaatikko ja turbo ny mennyt... onneks oli halpa ku ostin se...
Meidän -99 kakslitranen tdi oli hirveän luotettava, kunnes rupes hajoileen. Sitten mentiinkin alamäkeä ja kovaaaaaaaaa. Tosin se oli/on automaatti ja osa niistä murheista tuli siitä laatikosta. Mutta kiva auto se oli ajaa. Ja automaatin ansiosta vaatteiden vaihtaminen ja meikkaaminen ratissa oli paljon helpompaa kun manuaalin kanssa. :D

Jotai leffaa vois iteki vielä väijyä tän Pelhamin jälkeen. Tätä en ollu ennen nähnykää, vaikka monesti aikonu kattoo. Kivan näkönen toi Travolta tommosella viiksipartasysteemillä, vois pitää useemminki. Netflixistä vois valikoida illan iloksi jonkun puolijauhosen pöllöleffan. Jotain aivotonta mättöä.

Back
Ylös Bottom